Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.8 S] Duże spalanie na LOVATO super

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
davideks
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 213
Rejestracja: 30 sty 2008, 17:57
Lokalizacja: BYDGOSZCZ/WŁOCŁAWEK

Post autor: davideks » 20 cze 2010, 08:59

wcześniej podałem numer silnika czy ktoś mógłby podać mi jaka to pojemność i ile koni?

Tomcio90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 234
Rejestracja: 10 wrz 2009, 17:38
Lokalizacja: Sejny

Post autor: Tomcio90 » 20 cze 2010, 09:49

jeśli masz na bloku symbol PM to masz 1.8 90 koni

[ Dodano: 2010-06-20, 20:23 ]
A tak ps. przeznaczenie reduktora do większej mocy raczej nie ma wpływu na spalanie auta, ja mam np. omvl do 250KM i też I generacji a pali mi tak średnio 11 litrów, mniej jak jeżdżę z wyższymi prędkościami.

Awatar użytkownika
davideks
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 213
Rejestracja: 30 sty 2008, 17:57
Lokalizacja: BYDGOSZCZ/WŁOCŁAWEK

Post autor: davideks » 27 cze 2010, 14:08

marko pisze: 1. bajpas ustaw tak żeby przy zakręconej regulacji czułości membrany i odkręconym bajpasie były obroty 400 - 500 , dalej podnieś obroty regulacją czułości
Jeśli chodzi o ten punkt to w moim przypadku jest mi bardzo trudno utrzymać obroty na poziomie 750, a 400-500 to dla mnie nie możliwe. Po prostu gaśnie. Dokręciłem mebranę na maxa i zacząłem regulację bajpasu. Albo nie odpalał wcale albo odpalił utrzymywał 1000 na min. ale po ponownym odpaleniu znowu nie mógł zapalić więc o regulacji bajpasem na poziom 400-500 obr. nie ma mowy. Co jest zgrane, pomocy.

[ Dodano: 2010-07-16, 07:46 ]
zeby pracował na samym bajpasie muszę go odkręcić jakieś 3-3,5 obrotu, utrzymuje wtedy 1000obr.( przy zakręconej membranie), obniżyć bajpasem obrotów nie mogę bo gaśnie. Co jest nie tak?

[ Dodano: 2010-08-14, 11:15 ]
Uporałem się z problemem . Nie wiem jaki związek miała wymiana poszczególnych części ale spalanie z 16-18l spadło do 10-11.
Wymieniłem:
1. Układ wydechowy (przebicie kata)
2. świece
3. Palec, kopółkę

Pozostało mi tylko jedno, Kody błędów:
1.Sonda
2.za ubogie spaliny
3.defekt sterownika

Wszystkie kody wywołałem na benie. Może ktoś wie jak to rozgryźć?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl