Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep samochodowy

[B3 1.8 S] Duże spalanie na LOVATO super

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
davideks
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 213
Rejestracja: 30 sty 2008, 17:57
Lokalizacja: BYDGOSZCZ/WŁOCŁAWEK

Post autor: davideks » 20 cze 2010, 08:59

wcześniej podałem numer silnika czy ktoś mógłby podać mi jaka to pojemność i ile koni?

Tomcio90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 234
Rejestracja: 10 wrz 2009, 17:38
Lokalizacja: Sejny

Post autor: Tomcio90 » 20 cze 2010, 09:49

jeśli masz na bloku symbol PM to masz 1.8 90 koni

[ Dodano: 2010-06-20, 20:23 ]
A tak ps. przeznaczenie reduktora do większej mocy raczej nie ma wpływu na spalanie auta, ja mam np. omvl do 250KM i też I generacji a pali mi tak średnio 11 litrów, mniej jak jeżdżę z wyższymi prędkościami.

Awatar użytkownika
davideks
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 213
Rejestracja: 30 sty 2008, 17:57
Lokalizacja: BYDGOSZCZ/WŁOCŁAWEK

Post autor: davideks » 27 cze 2010, 14:08

marko pisze: 1. bajpas ustaw tak żeby przy zakręconej regulacji czułości membrany i odkręconym bajpasie były obroty 400 - 500 , dalej podnieś obroty regulacją czułości
Jeśli chodzi o ten punkt to w moim przypadku jest mi bardzo trudno utrzymać obroty na poziomie 750, a 400-500 to dla mnie nie możliwe. Po prostu gaśnie. Dokręciłem mebranę na maxa i zacząłem regulację bajpasu. Albo nie odpalał wcale albo odpalił utrzymywał 1000 na min. ale po ponownym odpaleniu znowu nie mógł zapalić więc o regulacji bajpasem na poziom 400-500 obr. nie ma mowy. Co jest zgrane, pomocy.

[ Dodano: 2010-07-16, 07:46 ]
zeby pracował na samym bajpasie muszę go odkręcić jakieś 3-3,5 obrotu, utrzymuje wtedy 1000obr.( przy zakręconej membranie), obniżyć bajpasem obrotów nie mogę bo gaśnie. Co jest nie tak?

[ Dodano: 2010-08-14, 11:15 ]
Uporałem się z problemem . Nie wiem jaki związek miała wymiana poszczególnych części ale spalanie z 16-18l spadło do 10-11.
Wymieniłem:
1. Układ wydechowy (przebicie kata)
2. świece
3. Palec, kopółkę

Pozostało mi tylko jedno, Kody błędów:
1.Sonda
2.za ubogie spaliny
3.defekt sterownika

Wszystkie kody wywołałem na benie. Może ktoś wie jak to rozgryźć?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl