[1.9 TDI 1Z AVANT] Zawór N75 nieprzerwanie brzęczy...
[1.9 TDI 1Z AVANT] Zawór N75 nieprzerwanie brzęczy...
Witajcie Koledzy, może ktoś się z czymś takim spotkał, bo ja przeszukałem forum i nie znalazłem odpowiedzi na nurtujący mnie problem,otóż: Od dwóch tygodni przy pierwszym porannym rozruchu zaczął się taki problem: Wsiadam, przekręcam kluczyk u to zaworek N75 zaczyna nieprzerwanie brzęczeć, tykać--Audi nie odpala po minucie przestaje i samochód odpala od strzała, i już jest wszystko git, i sytuacja sie powtarza gdzieś za dwa dni rano. ale pobrzęczy pobrzęczy i przestaje a auto odpala, a od niedzieli jak podczas jazdy zaczął mi brzęczeć audi zgasło, odholowałem pod dom, zmieniłem ten zaworek, brzeczał 30 sek i zgasł audi odpaliło, wiec zamontowałem oryginalny, następnego dnia podchodzę włączam zapłon zawór brzęczy i nie chce zgasnąć nawet po 10 min,a auto nie odpala, i ma duży problem:(
Czekam na sugestie i podpowiedzi, za które z góry dziękuję
Czekam na sugestie i podpowiedzi, za które z góry dziękuję
To wiem, tylko dlaczego jak n75 ten przy filtrze powietrza brzeczy to auto nie odpala ?? w tym tkwi moja zagadka i problem :-|gibaj pisze:zawór n75 nie ma nic do odpalania a który to zawór?
[ Dodano: 2010-06-22, 21:04 ]
Wiem, ale jak zamknę to nikt mi nie pomoze bo nie znajdzie tego co pisałemgibaj pisze:zamknij ten temat bo wcześniej pisałeś o tym
Brzęczy na 100% N75, a ze z odpalaniem nic wspólnego niema tez wiem, tylko dlaczego jak przestanie brzęczeć to auto mi normalnie odpalało, do wczoraj włacznieUKI_XX pisze:ten zawór co u niego brzęczy to na 99.9% zawór N18 (znajduje się na pokrywie filtra powietrza) odpowiedzialny za EGR i też nie ma nic wspólnego z odpalaniem
[ Dodano: 2010-06-22, 23:01 ]
Spróbuję jutro podłączyć na krótko +, i zobaczę czy odpali, jak nie to pupaVision pisze:N109 to ele.zawór stop
Cholerny Bosch, typowe cykanie zaworka N75 kolego, tylko ciągłe i nieprzerwane.UKI_XX pisze:a silnik na przepływce bosch czy pierburg :?:
[ Dodano: 2010-06-23, 07:28 ]
Podałem plus bezpośrednio na N109, ale uprzednio odłączyłem od niego kabelek idący od kostki 3 pinowej przy pompie, i nic audi nadal nie odpala, chyba trzeba przewody wtryskowe poluzować i sprawdzić czy sama pompa wogóle podaje paliwo na wtryskiwacze, a jak nie to jestem w niezłej D.... bo to będzie juz druga pompa w tym roku wymieniona.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Wykręć ten elektrozawór z pompy i sprawdż czy działa bo jak padł albo się zaciął to możesz go podłaczać i nic z tego nie będzie .W przezroczystych przewodach paliwowych masz ropę czy powietrze ?Ma być tylko ropa ,zadnego powietrza .GRZEGI84 pisze:Podałem plus bezpośrednio na N109, ale uprzednio odłączyłem od niego kabelek idący od kostki 3 pinowej przy pompie, i nic audi nadal nie odpala,
Pompy nie padają jak muchy ,to musi być coś innego .A elektrozawory n18 i n75 możesz powykręcać z auta i silnik też odpali, bo nie mają kompletnie nic do odpalaniaGRZEGI84 pisze:bo to będzie juz druga pompa w tym roku wymieniona.
[ Dodano: 2010-06-23, 08:42 ]
To oczywiście możesz zrobićGRZEGI84 pisze:hyba trzeba przewody wtryskowe poluzować i sprawdzić czy sama pompa wogóle podaje paliwo na wtryskiwacze,
to poluzuj przewody na wtryskach i czy paliwo sika , dziwna sprawa comp się zwiesił , może zwarcie G28 przydało by się sprawdzić czy wywala błędyGRZEGI84 pisze:Czysta ropa, 0 powietrza, zawór na krótko + i nic, nie pali, a n75 nadal brzeczyMUNIOR pisze:W przezroczystych przewodach paliwowych masz ropę czy powietrze
[ Dodano: 2010-06-23, 16:20 ]
ale n109 po podaniu + z aku, cyka