Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9 TDI 1Z AVANT] Zawór N75 nieprzerwanie brzęczy...

GRZEGI84
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 42
Rejestracja: 05 paź 2008, 12:37
Lokalizacja: Otwock/Mazowsze

[1.9 TDI 1Z AVANT] Zawór N75 nieprzerwanie brzęczy...

Post autor: GRZEGI84 » 22 cze 2010, 20:54

Witajcie Koledzy, może ktoś się z czymś takim spotkał, bo ja przeszukałem forum i nie znalazłem odpowiedzi na nurtujący mnie problem,otóż: Od dwóch tygodni przy pierwszym porannym rozruchu zaczął się taki problem: Wsiadam, przekręcam kluczyk u to zaworek N75 zaczyna nieprzerwanie brzęczeć, tykać--Audi nie odpala :( po minucie przestaje i samochód odpala od strzała, i już jest wszystko git, i sytuacja sie powtarza gdzieś za dwa dni rano. ale pobrzęczy pobrzęczy i przestaje a auto odpala, a od niedzieli jak podczas jazdy zaczął mi brzęczeć audi zgasło, odholowałem pod dom, zmieniłem ten zaworek, brzeczał 30 sek i zgasł audi odpaliło, wiec zamontowałem oryginalny, następnego dnia podchodzę włączam zapłon zawór brzęczy i nie chce zgasnąć nawet po 10 min,a auto nie odpala, i ma duży problem:( :(

Czekam na sugestie i podpowiedzi, za które z góry dziękuję

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 22 cze 2010, 21:00

zamknij ten temat bo wcześniej pisałeś o tym i zawór n75 nie ma nic do odpalania a który to zawór? ;-)

GRZEGI84
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 42
Rejestracja: 05 paź 2008, 12:37
Lokalizacja: Otwock/Mazowsze

Post autor: GRZEGI84 » 22 cze 2010, 21:03

gibaj pisze:zawór n75 nie ma nic do odpalania a który to zawór? ;-)
To wiem, tylko dlaczego jak n75 ten przy filtrze powietrza brzeczy to auto nie odpala ?? w tym tkwi moja zagadka i problem :-| :-?

[ Dodano: 2010-06-22, 21:04 ]
gibaj pisze:zamknij ten temat bo wcześniej pisałeś o tym
Wiem, ale jak zamknę to nikt mi nie pomoze bo nie znajdzie tego co pisałem ;-)

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 22 cze 2010, 21:11

no to odłącz wtyczkę od niego i wtedy spóbuj

GRZEGI84
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 42
Rejestracja: 05 paź 2008, 12:37
Lokalizacja: Otwock/Mazowsze

Post autor: GRZEGI84 » 22 cze 2010, 21:23

gibaj pisze:no to odłącz wtyczkę od niego i wtedy spóbuj
Tak robiłem, i nic nie pomaga, auto nadal nie odpala. Wydaje mi sie że to coś z komputerem, ale tylko wydaje :-/

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 22 cze 2010, 22:27

N109 to ele.zawór stop

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 22 cze 2010, 22:57

ten zawór co u niego brzęczy to na 99.9% zawór N18 (znajduje się na pokrywie filtra powietrza) odpowiedzialny za EGR i też nie ma nic wspólnego z odpalaniem

GRZEGI84
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 42
Rejestracja: 05 paź 2008, 12:37
Lokalizacja: Otwock/Mazowsze

Post autor: GRZEGI84 » 22 cze 2010, 23:00

UKI_XX pisze:ten zawór co u niego brzęczy to na 99.9% zawór N18 (znajduje się na pokrywie filtra powietrza) odpowiedzialny za EGR i też nie ma nic wspólnego z odpalaniem
Brzęczy na 100% N75, a ze z odpalaniem nic wspólnego niema tez wiem, tylko dlaczego jak przestanie brzęczeć to auto mi normalnie odpalało, do wczoraj włacznie

[ Dodano: 2010-06-22, 23:01 ]
Vision pisze:N109 to ele.zawór stop
Spróbuję jutro podłączyć na krótko +, i zobaczę czy odpali, jak nie to pupa

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 22 cze 2010, 23:04

dobrze by było jakbyś nagrał to brzęczenie i porobił dokładne zdjęcia tego miejsca, a silnik na przepływce bosch czy pierburg :?:

GRZEGI84
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 42
Rejestracja: 05 paź 2008, 12:37
Lokalizacja: Otwock/Mazowsze

Post autor: GRZEGI84 » 23 cze 2010, 07:13

UKI_XX pisze:a silnik na przepływce bosch czy pierburg :?:
Cholerny Bosch, typowe cykanie zaworka N75 kolego, tylko ciągłe i nieprzerwane.

[ Dodano: 2010-06-23, 07:28 ]
Podałem plus bezpośrednio na N109, ale uprzednio odłączyłem od niego kabelek idący od kostki 3 pinowej przy pompie, i nic audi nadal nie odpala, chyba trzeba przewody wtryskowe poluzować i sprawdzić czy sama pompa wogóle podaje paliwo na wtryskiwacze, a jak nie to jestem w niezłej D.... bo to będzie juz druga pompa w tym roku wymieniona.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 23 cze 2010, 08:41

GRZEGI84 pisze:Podałem plus bezpośrednio na N109, ale uprzednio odłączyłem od niego kabelek idący od kostki 3 pinowej przy pompie, i nic audi nadal nie odpala,
Wykręć ten elektrozawór z pompy i sprawdż czy działa bo jak padł albo się zaciął to możesz go podłaczać i nic z tego nie będzie .W przezroczystych przewodach paliwowych masz ropę czy powietrze ?Ma być tylko ropa ,zadnego powietrza .
GRZEGI84 pisze:bo to będzie juz druga pompa w tym roku wymieniona.
Pompy nie padają jak muchy ,to musi być coś innego .A elektrozawory n18 i n75 możesz powykręcać z auta i silnik też odpali, bo nie mają kompletnie nic do odpalania

[ Dodano: 2010-06-23, 08:42 ]
GRZEGI84 pisze:hyba trzeba przewody wtryskowe poluzować i sprawdzić czy sama pompa wogóle podaje paliwo na wtryskiwacze,
To oczywiście możesz zrobić

GRZEGI84
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 42
Rejestracja: 05 paź 2008, 12:37
Lokalizacja: Otwock/Mazowsze

Post autor: GRZEGI84 » 23 cze 2010, 16:20

MUNIOR pisze:W przezroczystych przewodach paliwowych masz ropę czy powietrze
Czysta ropa, 0 powietrza, zawór na krótko + i nic, nie pali, a n75 nadal brzeczy

[ Dodano: 2010-06-23, 16:20 ]
ale n109 po podaniu + z aku, cyka

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 23 cze 2010, 16:38

GRZEGI84 pisze:
MUNIOR pisze:W przezroczystych przewodach paliwowych masz ropę czy powietrze
Czysta ropa, 0 powietrza, zawór na krótko + i nic, nie pali, a n75 nadal brzeczy

[ Dodano: 2010-06-23, 16:20 ]
ale n109 po podaniu + z aku, cyka
to poluzuj przewody na wtryskach i czy paliwo sika , dziwna sprawa comp się zwiesił , może zwarcie G28 :-/ przydało by się sprawdzić czy wywala błędy

GRZEGI84
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 42
Rejestracja: 05 paź 2008, 12:37
Lokalizacja: Otwock/Mazowsze

Post autor: GRZEGI84 » 23 cze 2010, 17:04

Vision pisze:dziwna sprawa comp się zwiesił , może zwarcie G28 :-/ przydało by się sprawdzić czy wywala błędy
jadę z nią na komputer dzisiaj, może coś wykaże, bo nie wierzę że pompa mi siadła, ot tak

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 23 cze 2010, 17:12

zanim pojedziesz weź w rękę płaski klucz 17 i poluzuj przewody paliwowe na wtryskach, roboty minuta a będziesz dużo wiedział

a rozrząd sprawdzałeś :?: może z jakiegoś powodu Ci przeskoczył na pompie i dlatego nie pali

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl