Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9 TDI 1Z AVANT] Zawór N75 nieprzerwanie brzęczy...

GRZEGI84
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 42
Rejestracja: 05 paź 2008, 12:37
Lokalizacja: Otwock/Mazowsze

Post autor: GRZEGI84 » 23 cze 2010, 18:10

UKI_XX pisze:a rozrząd sprawdzałeś :?: może z jakiegoś powodu Ci przeskoczył na pompie i dlatego nie pali
NIE, NIE SPRAWDZAŁEM ROZRZĄDU, TO RACZEJ NIE WINA ROZRZĄDU, BO W NIEDZIELE WIECZOREM NORMALNIE MI ODPALAŁA, W PONIEDZIAŁEK RANO PODCHODZE, I CISZA, TYLKO ZAWÓR N75 CAŁY CZAS NIEPRZERWANIE TYKA.

[ Dodano: 2010-06-23, 18:27 ]
Do UKI X

Sprawdzałem czy podaje paliwo na wtryskiwacze po odkręceniu przewodów, nic nie podaje, kręce a tu sucho :shock:

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 23 cze 2010, 18:42

no to jak popuszczasz przewody i nie pryska paliwo to pompa nie podaje paliwa <buu>

AB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 389
Rejestracja: 16 kwie 2010, 20:03
Lokalizacja: Tychy

Post autor: AB4 » 23 cze 2010, 19:07

Podłącz tego Vaga,to wygląda gdzieś na zwarcie,wykręć N109,i wywal tymczasowo z niego grzybka żeby nie odcinał paliwa.Bo cykać to on normalnie może,a to nie znaczy że sie podnosi.

GRZEGI84
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 42
Rejestracja: 05 paź 2008, 12:37
Lokalizacja: Otwock/Mazowsze

Post autor: GRZEGI84 » 23 cze 2010, 19:53

AB4 pisze:Podłącz tego Vaga,to wygląda gdzieś na zwarcie
Właśnie zaciągnąłem autko do znajomego mechanika,który ma komputer, i zobaczymy co wyjdzie, nie znam się zbytnio na TDI, ale mi też to co się u mnie dzieje wygląda na problem z elektroniką, kompem lub coś w tym stylu, nie wierze że to uszkodzenie pompy lub nastawnika (bo to już przerabiałem w tym roku <mur> )

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 23 cze 2010, 22:46

na upartego można jeszcze odkręcić dekielek z nastawnika, podłączyć + z aku na N109 i zobaczyć czy "palec" się przesuwa w nastawniku podczas kręcenia rozrusznikiem, jeśli nie to ręcznie mu pomóc (przekręcić zgodnie z ruchem wskazówek zegara) i powinien zapalić tylko poleci trochę paliwa ale będziesz wiedział czy pompa jest ok

GRZEGI84
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 42
Rejestracja: 05 paź 2008, 12:37
Lokalizacja: Otwock/Mazowsze

Post autor: GRZEGI84 » 25 cze 2010, 11:22

okazało się że gdzieś mam duże zwarcie,dlatego nie odpala i brzęczy ciągle N75 nie może tego nikt zlokalizować :-(

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 25 cze 2010, 11:32

GRZEGI84 pisze:okazało się że gdzieś mam duże zwarcie,dlatego nie odpala i brzęczy ciągle N75 nie może tego nikt zlokalizować :-(
sprawdź np
Vision pisze:może zwarcie G28 :-/
może odłączając po kolej poza G28 to tryb awaryjny nie obejmuje z tego co wiem , a błędy wywaliło :-/

GRZEGI84
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 42
Rejestracja: 05 paź 2008, 12:37
Lokalizacja: Otwock/Mazowsze

Post autor: GRZEGI84 » 25 cze 2010, 12:09

Vision pisze:a błędy wywaliło :-/
Nie podłączał, ma do fachowego elektronika pojechać moje audi, niepotrzebnie wszystkie kostki zlewałem elektrosolem :evil:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl