[1.9 TDI 1z] Pęcherze powietrza
znaczy jak opada i gdzie? w wężykach jest paliwo, a zaworu niema i ten problem pojawia się od kilku tygodni auto postoi i koleżanka dzwoni przyjedz bo znowu nie zapala dziś było to samo i nie zapalał ale potem był kluczyk przekrecony tak że kontrolki swieciły sie w liczniku i stałem koło nastawnika i on jakby sie załączył znaczy zaczoł buczeć i jakby powietrze upuszczać czy coś poszedłem przekręciłem kluczyk i auto jej odpaliło to pojechało do mechanika z powodu tego i dawki dużej ale efekt marny unich :-x a i wcześniej od czasu do czasu tego BIO sobie tankowała po pare litrów i chyba z dwa razy auto staneło z powodu braku paliwa jak jechała pod wysoką góre i było mocno przechylone to staneło jej, może to coś też zrobiło?gibaj pisze:może paliwo ci opada?
Ostatnio zmieniony 24 cze 2010, 21:52 przez diablo228, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4080
- Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan
- Lokalizacja: LBL
- Kontakt:
diablo228 pisze:k... brak mi słów na tych matołów pewnie że zaszkodzi zobacz czy filtr jest dobrze dokręcony i zmień wszystkie zaciski na przewodach a zawór zwrotny wpisz w szukajkę są nawet zdjęcia gdzie ma być itd. <ok>gibaj pisze:dziś jak go zapalaliśmy to widziałem w tym pierwszym momęcie iż lecą pęcherze powietrza powiedziałem to mechanikowi to mnie wyśmiał kilka nie zaszkodzi, myślisz że to jest przyczyna?? jak jutro go odbierzemy o ile tam zapali to wymienimy filtr i opaski na nowe
w pompie hm to już to widzę jak to auto jeździ z ich rąk wypuszczone, tak teraz mi sie przypomniało że kiedyś miała wykręconą śrubę a ona ma miedzianą podkładke z pompy pod nastawnikem jest z boku obok swiec zarowych, tak samo nastawnik kiedyś był otwierany ale uszczelki nie wymieniane ale nie cieknie wiec to chyba nie to.a w pompie to jak gdzie może być problem??
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
No coż ja ci mam odpowiedzieć ,o ile dół pompy czyli mechaniczna jej część jest w pożądku to najczęściej jest problem z górą czyli nastawnikiem .A ci spece vaga podłączali ? bo od tego pasowało by zacząć ,sprawdzić napiecie RSW na właczonym zapłonie .To są podstawowe i proste do sprawdzenia sprawy ,przynajmniej dla mnie Jak był ruszany nastawnik to ja obstawiam ze to on jest przyczynądiablo228 pisze:w pompie to jak gdzie może być problem??
Ostatnio zmieniony 24 cze 2010, 22:15 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.
Munior było podłączane pod Vaga bo ustawiali dawke niestety bardzo przesadzili z nią co pisałem wczoraj, i mowił że niemieli plusa w kostce do vaga gdzie sie podlącza, wiec wzieli z aku, ja oglądaałem rano bezpieczniki i był spalony pierwszy od linki otwierania maski - chyba nr.21 - pompa obiegu chłodzenie oleju, diagnoza czyżby dlatego nie było tam plusa?? możliwe że bezpiecznik spalony i oni zaduża dawke ustawili?? a ten 109 wykręcić wyczyścić?? co do nastawnika otwartą mieli góre tyle widziałem i niewiem co tam chcieli zobaczyć możliwe tylko by pokazać ze tyle roboty mają z tym autem
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Nie wiem jak oni mogli mieć podłączonego vaga i nie mogli ustawić dawki :shock: ku....a mać nie ma takiej mozliwości zeby nie ustawić .Te ich poczynania przy tym aucie to jakiś chaos normalnie,albo to totalne tępaki albo na prawdę jest coś nie halo z pompądiablo228 pisze:było podłączane pod Vaga bo ustawiali dawke niestety bardzo przesadzili z nią co pisałem wczoraj
Ostatnio zmieniony 24 cze 2010, 22:43 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.