Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9 TDI 1z] Pęcherze powietrza

Awatar użytkownika
diablo228
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 476
Rejestracja: 10 lis 2009, 06:27
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: diablo228 » 24 cze 2010, 21:42

Munior jak myślisz co może być przyczyną że auto postoi to rano ma problem z zapalaniem?? moze sie zapowietrza gdzieś albo co jest grane?? może to nastawnik świrować?? jutro jak auta do 12 nie zrobią to go odbiera o ile zapali :-P

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 24 cze 2010, 21:45

może paliwo ci opada?a jak odpali to później już pali dobrze?a masz zawór zwrotny założony?

Awatar użytkownika
diablo228
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 476
Rejestracja: 10 lis 2009, 06:27
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: diablo228 » 24 cze 2010, 21:50

gibaj pisze:może paliwo ci opada?
znaczy jak opada i gdzie? w wężykach jest paliwo, a zaworu niema i ten problem pojawia się od kilku tygodni auto postoi i koleżanka dzwoni przyjedz bo znowu nie zapala dziś było to samo i nie zapalał ale potem był kluczyk przekrecony tak że kontrolki swieciły sie w liczniku i stałem koło nastawnika i on jakby sie załączył znaczy zaczoł buczeć i jakby powietrze upuszczać czy coś poszedłem przekręciłem kluczyk i auto jej odpaliło to pojechało do mechanika z powodu tego i dawki dużej ale efekt marny unich :-x a i wcześniej od czasu do czasu tego BIO sobie tankowała po pare litrów i chyba z dwa razy auto staneło z powodu braku paliwa :-( jak jechała pod wysoką góre i było mocno przechylone to staneło jej, może to coś też zrobiło?
Ostatnio zmieniony 24 cze 2010, 21:52 przez diablo228, łącznie zmieniany 1 raz.

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 24 cze 2010, 21:52

a nie ma powietrza czy pęcherzyków powietrza w przewodach?zajrzyj dokładnie

Awatar użytkownika
diablo228
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 476
Rejestracja: 10 lis 2009, 06:27
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: diablo228 » 24 cze 2010, 21:55

[quote="gibaj"]dziś jak go zapalaliśmy to widziałem w tym pierwszym momęcie iż lecą pęcherze powietrza powiedziałem to mechanikowi to mnie wyśmiał kilka nie zaszkodzi, myślisz że to jest przyczyna?? jak jutro go odbierzemy o ile tam zapali to wymienimy filtr i opaski na nowe

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 24 cze 2010, 21:55

diablo228 pisze:unior jak myślisz co może być przyczyną że auto postoi to rano ma problem z zapalaniem?? moze sie zapowietrza gdzieś
No od tego bym zaczął i zapewne ci "mechanicy "również to sprawdzili. Jesli to nie powietrze w paliwie to przyczyny trzeba szukać w pompie wtryskowej

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 24 cze 2010, 22:01

diablo228 pisze:
gibaj pisze:dziś jak go zapalaliśmy to widziałem w tym pierwszym momęcie iż lecą pęcherze powietrza powiedziałem to mechanikowi to mnie wyśmiał kilka nie zaszkodzi, myślisz że to jest przyczyna?? jak jutro go odbierzemy o ile tam zapali to wymienimy filtr i opaski na nowe
k... brak mi słów na tych matołów pewnie że zaszkodzi zobacz czy filtr jest dobrze dokręcony i zmień wszystkie zaciski na przewodach a zawór zwrotny wpisz w szukajkę są nawet zdjęcia gdzie ma być itd. <ok>

Awatar użytkownika
diablo228
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 476
Rejestracja: 10 lis 2009, 06:27
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: diablo228 » 24 cze 2010, 22:03

w pompie hm to już to widzę jak to auto jeździ z ich rąk wypuszczone, tak teraz mi sie przypomniało że kiedyś miała wykręconą śrubę a ona ma miedzianą podkładke z pompy pod nastawnikem jest z boku obok swiec zarowych, tak samo nastawnik kiedyś był otwierany ale uszczelki nie wymieniane ale nie cieknie wiec to chyba nie to.a w pompie to jak gdzie może być problem??

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 24 cze 2010, 22:06

może n 109?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 24 cze 2010, 22:09

diablo228 pisze:w pompie to jak gdzie może być problem??
No coż ja ci mam odpowiedzieć ,o ile dół pompy czyli mechaniczna jej część jest w pożądku to najczęściej jest problem z górą czyli nastawnikiem .A ci spece vaga podłączali ? bo od tego pasowało by zacząć ,sprawdzić napiecie RSW na właczonym zapłonie .To są podstawowe i proste do sprawdzenia sprawy ,przynajmniej dla mnie ;-) Jak był ruszany nastawnik to ja obstawiam ze to on jest przyczyną
Ostatnio zmieniony 24 cze 2010, 22:15 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
diablo228
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 476
Rejestracja: 10 lis 2009, 06:27
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: diablo228 » 24 cze 2010, 22:14

gibaj teraz troche poczytałem ze ten n 109 wpływa też na falowanie obrotów a jego sie czyści czy trzeba nowy?? a gdzie jest ten zawórek ?? jak wygląda.może to jest jej problemem że oni tak się nastanikiem bawią??

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 24 cze 2010, 22:19

masz <ok>

Awatar użytkownika
diablo228
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 476
Rejestracja: 10 lis 2009, 06:27
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: diablo228 » 24 cze 2010, 22:28

Munior było podłączane pod Vaga bo ustawiali dawke niestety bardzo przesadzili z nią co pisałem wczoraj, i mowił że niemieli plusa w kostce do vaga gdzie sie podlącza, wiec wzieli z aku, ja oglądaałem rano bezpieczniki i był spalony pierwszy od linki otwierania maski - chyba nr.21 - pompa obiegu chłodzenie oleju, diagnoza czyżby dlatego nie było tam plusa?? możliwe że bezpiecznik spalony i oni zaduża dawke ustawili?? a ten 109 wykręcić wyczyścić?? co do nastawnika otwartą mieli góre tyle widziałem i niewiem co tam chcieli zobaczyć ;-) możliwe tylko by pokazać ze tyle roboty mają z tym autem

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 24 cze 2010, 22:35

wykręć i wyczyść dobrze by było jakbyś miał na zamianę jakiś albo sprawdź czy działa :->

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 24 cze 2010, 22:39

diablo228 pisze:było podłączane pod Vaga bo ustawiali dawke niestety bardzo przesadzili z nią co pisałem wczoraj
Nie wiem jak oni mogli mieć podłączonego vaga i nie mogli ustawić dawki :shock: ku....a mać nie ma takiej mozliwości zeby nie ustawić .Te ich poczynania przy tym aucie to jakiś chaos normalnie,albo to totalne tępaki albo na prawdę jest coś nie halo z pompą
Ostatnio zmieniony 24 cze 2010, 22:43 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl