od momentu skasowania tamtych 5 błędów do momentu ponownego podłączenia pod kompa nic nie było ruszane no i na pewno nie odłączałem przepływkiczarekj pisze:Ktoś prawdopodobnie "bawił się" w odłączanie przepływomierza przy włączonym zapłonie.
abk diagnostyka
Usterka przepływki tyczy się pierwszego odczytu natomiast usterka potencjometru wynikła z drugiego pomiaru i tylko to jest teraz istotne.
Do powstania błędu przepływomierza mógł się przyczynić poprzedni właściciel auta zwłaszcza gdy nie wiadomo kiedy było ono ostatnio VAG-owane.
Nie baw się na razie w basic settings jezeli nie wiesz kiedy mozna to zrobić, zwłaszcza przy wersji shareware VAG. Mozesz się niemile rozczarować. Nie jest to regułą, ale ....
Do powstania błędu przepływomierza mógł się przyczynić poprzedni właściciel auta zwłaszcza gdy nie wiadomo kiedy było ono ostatnio VAG-owane.
Nie baw się na razie w basic settings jezeli nie wiesz kiedy mozna to zrobić, zwłaszcza przy wersji shareware VAG. Mozesz się niemile rozczarować. Nie jest to regułą, ale ....
[All ABK] Dziwny bład na VAG-u
Ostatnio z powodu dziwnego zachowania sie silnika na PB podłaczyłem pod Vag-a i pokazało bład 00522 czujnik temp. G21 jak sie nie myle, nie byłoby w tym nic dziwnego ale w blokach mierzonych ECU widzi bez problemów temp silnika.
Dokładnie G62 mój bład, ale dlaczego zapisuje bład tego czujnika skoro ECU widzi temp z niego i po odpieciu wtyczki silnik reaguje podniesieniem obrotów czyli prawidłowo. Tego błedu nie mozna wykasowac i wczesniej go nie było, teraz sie dopiero pojawił, wtyczka sprawdzona i kabelki sa OK. W blokach mierzonych na chłodnym silniku ,akurat sprawdzałem, to ECU widział temp silnika 47 stopni czas wtrysku 2 ms czyli wszystko było OK wiec nie mam koncepcji skąd sie bierze ten bład czujnika zwarcie do + :?:
Problem rozwiazany, bład powodował sam czujnik, podczas sprawdzania na oVAg-scope jak zmienia sie temp czujnika okazało sie ze przy wyzszych temp pojawiały sie dosc duze wahania temp przez co ECU uznawał to jako zwarcie. Po zamontowaniu nowego czujnika i wykasowaniu błedu wszystko jest OK
Problem rozwiazany, bład powodował sam czujnik, podczas sprawdzania na oVAg-scope jak zmienia sie temp czujnika okazało sie ze przy wyzszych temp pojawiały sie dosc duze wahania temp przez co ECU uznawał to jako zwarcie. Po zamontowaniu nowego czujnika i wykasowaniu błedu wszystko jest OK
[2.0 ABK + LPG] Podpięcie pod vaga i wynik.
Witam panowie mam pytanko wczoraj podpiąłem swoją audiczke vagiem i wyskoczył mi błąd sądy lambda (zwarcie na plusie) czy sonda jest do wymiany czy to zwarcie jest na grzałce sądy?
- majeczek78
- Forum Audi 80
- Posty: 55
- Rejestracja: 11 mar 2009, 15:26
[ B4 ABK] Bloki pomiarowe dla ABK i wartości przy logach
Witam. Znalazłem już opis bloków pomiarowych dla ABK (dzięki WOJTEK26) ale czy ktoś posiada wartości jakie powinny być przy logach stat.i dynam.?????
Ostatnio zmieniony 12 mar 2011, 16:46 przez majeczek78, łącznie zmieniany 1 raz.
- majeczek78
- Forum Audi 80
- Posty: 55
- Rejestracja: 11 mar 2009, 15:26
- HeavenQueen
- Forum Audi 80
- Posty: 526
- Rejestracja: 14 sty 2009, 18:51
- Lokalizacja: Trzebinia