
http://www.a6klub.pl/s-naprawa-sprzedaz ... t20236.htm
Nie pamietam od czego jest ten bezpiecznik ale nawet gdyby miał coś z tym wspólnego ,co jest mało prawdopodobne ,to przecież wystarczyło go wymienić .diablo228 pisze:a to że spalony był bezpiecznik 1szy z lewej od strony linki otwierania maski 10A nie wpłyneło na te ich vagowanie??
No właśnie ,zanieczyszczony nastawnik w skrajnych przypadkach może powodować podobne objawy jak zbyt duża dawka paliwa czyli falowanie obrotów na jałowym .Można również ruszając nastawnikiem na oko ustawić tak niską dawkę że będą trudości z odpaleniem a nawet nie da się odpalić w ogóle.U ciebie było tyle grzebane i cudowane przez tych "fachofców"że nie można jednoznacznie powiedzieć co moze być przyczyną .Kompletny chaos .Jak ten nastawnik jest indukcyjny czyli z tylnym przelewem to jak mi go przyślesz to mogę go zrobić na cacy za drobnym wynagrodzeniemdiablo228 pisze:jeśli to nastawnik ale przeczytałem tutaj o objawach i nie zabardzo pasuje do tego żeby był problem z odpalaniem
Objaw jest typowy dla zapowietrzonego układu zasilania w paliwo .Jak ma ori przewody zasilający i powrotny to wystarczy na nie spojrzeć żeby to stwierdzić .Mają być pełne ropy bez żadnego powietrza .Więc ja bym tu szukał przyczynydiablo228 pisze:czemu tak sie robi że jak postoi całą noc auto nie odpala?
No jak zwiększyli dawkę normalkadiablo228 pisze:objaw taki że auto jakoś lepiej się jej zbiera
Nie wiem czy to w tym temacie pisałem ale będę powtarzał z uporem maniaka :WYMIENIĆ ORING POD PODGRZEWACZEM NA POWROCIE .To jest najczęstszy sprawca zapowietrzania się układu paliwowego.Sam z tym walczyłemdiablo228 pisze:wziołem filtr paliwa wymieniłem dałem nowe opaski
z tym jeszcze poczekam odebrałem auto koleżanki i odpaliło z rana więc jest jakis postęp, wymieniłem filtr powietrza i opaskigibaj pisze:spróbój założyć ten zawór zwrotny <ok> nic nie zaszkodzi a napewno pomoże
Munior masz na myśli ten podgrzewacz pod filtrem?? to rozkopie jej to i zobacze jaką uszczelke trzeba kupić i wymienieMUNIOR pisze:Nie wiem czy to w tym temacie pisałem ale będę powtarzał z uporem maniaka :WYMIENIĆ ORING POD PODGRZEWACZEM NA POWROCIE .To jest najczęstszy sprawca zapowietrzania się układu paliwowego.Sam z tym walczyłem
Nie wiem jaki tam jest filtr ale w orginalnym podgrzewacz jest na wierzchu w głowiczce filtra ,Jest z tworzywa i idzie do niego przewód powrotny z pompy a z drugiej strony jest gumowy przewód z zaworkiem którym paliwo wraca do zbiornika .Jak odkręcisz dwie małe śrubeczki ściągniesz go z głowiczki to pod spodem powinien być oringdiablo228 pisze:Munior masz na myśli ten podgrzewacz pod filtrem??
Normalka ,na oko dawki na pewno nie ustawi dobrze ,a z tego co piszesz to robili to na oko .o spalaniu w okolicy 5-6 litrów koleżanka może zapomniećdiablo228 pisze:według mojej oceny ma za wysoką dawke ustawioną tych panów to przerasta chybajak sie rozpędza to kopci na czarno