Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2,3 NG] brak mocy na wysokich obrotach

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
kriszwm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 23
Rejestracja: 16 cze 2010, 13:52
Lokalizacja: Koszalin

[2,3 NG] brak mocy na wysokich obrotach

Post autor: kriszwm » 28 cze 2010, 13:27

witam
mam problem z przśpieszaniem mianowicie jak zobaczyłem jak ten motor powinien przyśpieszać
lekko sie zdziwiłem zauwarzyłem następujące objawy. Mały moment, obroty rozsną o wiele wolniej niż chociażby tu . U mnie obroty rosną na 1 czy 2 tak jak u niego na 3 biegu a nawet niewiem czy.mechanicy niezbyt się chcą łapać za coś takiego dlatego poruszam temat. Szczególnie nieciekawie to wygląda po 4 tys obr. Bo zamiast dostać mocy to wyje i nic. Mechanik mówi ,że to może sprzegło się slizga. Autko jutro podłacze pod komputer zobaczyć czy niema błędów (kontrolka sie nieświeci) . Z tego co wyczytałem to może być wina czujników :stukowy , hella , lambda. Dodam ,że to samo ma miejsce na gazie i na pb. Rozrząd jest sprawdzony. Waga była robiona po strzale ( zapłon taż także raczej ok).
Proszę o pomoc
Ostatnio zmieniony 28 cze 2010, 15:02 przez kriszwm, łącznie zmieniany 1 raz.

Karto
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 140
Rejestracja: 13 wrz 2009, 10:01

Post autor: Karto » 28 cze 2010, 13:42

Na początek szczelność dolotu- posprawdzać wężyki, czy coś nie syczy jak się doda gazu etc.
Poza tym na gazie się nie znam, ale w przypadku niektórych LPG stosuje się chyba zwężki w dolocie?

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radomir
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 28 cze 2010, 13:52

kriszwm, zapoznaj się proszę z regulaminiem. Nazywaj poprawnie tematy. Stosuj odpowiednie tag-i. Popraw nazwę tematu na prawidłową.

kriszwm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 23
Rejestracja: 16 cze 2010, 13:52
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: kriszwm » 28 cze 2010, 15:09

zwężki?? coś takiego mi założył kiedy gazownik ale zgubiło się . zobaczę dziś ale przyduszenie go chyba pogorszy moc na wysokich obrotach.

krystek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 299
Rejestracja: 24 mar 2010, 20:37
Lokalizacja: koszalin

Post autor: krystek » 28 cze 2010, 16:07

kriszwm ja mialem ng, troszke trzeba przy nich posiedziec,jak bys chcial to cos moge popatrzec .pozdro

w.a.n.t.e.d
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 364
Rejestracja: 11 kwie 2009, 11:05
Lokalizacja: Chełm

Post autor: w.a.n.t.e.d » 28 cze 2010, 16:11

kriszwm pisze:zwężki?? coś takiego mi założył kiedy gazownik ale zgubiło się . zobaczę dziś ale przyduszenie go chyba pogorszy moc na wysokich obrotach.
Zależy jeszcze jaki kolega ma założoną instalacje gazową.
Jeżeli jest mikser, on sam zmniejsza dolot :-?

kriszwm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 23
Rejestracja: 16 cze 2010, 13:52
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: kriszwm » 29 cze 2010, 10:20

krystek pisze:kriszwm ja mialem ng, troszke trzeba przy nich posiedziec,jak bys chcial to cos moge popatrzec .pozdro
<piwo>
wow az takiej pomocy się niespodziewalem ale jak najbardziej kolego jak znasz ten motor to pewnie. pusc mi strałke czy cos ja oddzwonie :) 514344442 krzysiek.

Domniemając , że to może być koniec sprzęgła jakie są tego objawy bo nieszarpie przy ruszaniu. kolo powiedzial mi ze jak rusze auto z 4 to znaczy ze slizga sie ... czy to chociaz brzmi realnie??
tak 2 generacji mit mikser ;] nie faluje , odpala cyk no ale te wolne wkrecanie.

co sądzicie o czymś takim ---> http://www.motoallegro.pl/item108320010 ... attro.html

Karto
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 140
Rejestracja: 13 wrz 2009, 10:01

Post autor: Karto » 29 cze 2010, 12:54

kriszwm - jak na jakimś biegu (chyba im niższy tym lepszy ale to ci nie powiem) dajesz rure, obroty lecą w górę a auto nie przyśpiesza- wtedy sprzęgło się ślizga

krystek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 299
Rejestracja: 24 mar 2010, 20:37
Lokalizacja: koszalin

Post autor: krystek » 29 cze 2010, 16:53

co do sprzegla,jak wbijesz 5-ke,zaciagniesz reczny i bedziesz powoli puszczac sprzeglo a samochod nie zgasnie po puszczeniu mniej wiecej 1/3 sprzegla to znaxczy ze sie slizga,no i podstawowe pytanie czy sprzeglo bierze u goru czy na ddole:)pozdro 8-)

kriszwm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 23
Rejestracja: 16 cze 2010, 13:52
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: kriszwm » 30 cze 2010, 11:34

na samym koniuszku. i powiem ze probowalem z tym ruszeniem z 4 biegu i na 3 razy 2 razy ruszylem :/ ... co za tym idzie to najprawdopodobniej sprzeglo?? tylko ze te wycie przy ok 4 tys obr/min to rozumiem ale dlaczego te obroty tak wolno rosna...
czy ktos cos moze powiedziec o tym sprzegle za 300 ?? link 2 posty up
... czy może ktoś ma jakies inne rozwiazanie dla mnie?

Karto
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 140
Rejestracja: 13 wrz 2009, 10:01

Post autor: Karto » 30 cze 2010, 12:21

Sprzęgło swoją drogą, ale jeżeli wolno ci się na obroty wkręca to ja bym instalacje gazową winił.

Awatar użytkownika
Leszek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 471
Rejestracja: 22 sty 2007, 22:13
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Leszek » 30 cze 2010, 22:15

Karto pisze:Sprzęgło swoją drogą, ale jeżeli wolno ci się na obroty wkręca to ja bym instalacje gazową winił.
Dokładnie. Sprzęgło nie ma nic do wkręcania się na postoju.
A jeśli ślizga się na sprzęgle to powinien szybciej się wkręcać na obroty, oczywiście słabiej bedzie wtedy przyspieszał.
Sprawdź inst. lpg. Do NG najlepsze wyjście to blos i nie ma problemów z wkrecaniem itp.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl