[2,3 NG] brak mocy na wysokich obrotach
[2,3 NG] brak mocy na wysokich obrotach
witam
mam problem z przśpieszaniem mianowicie jak zobaczyłem jak ten motor powinien przyśpieszać
lekko sie zdziwiłem zauwarzyłem następujące objawy. Mały moment, obroty rozsną o wiele wolniej niż chociażby tu . U mnie obroty rosną na 1 czy 2 tak jak u niego na 3 biegu a nawet niewiem czy.mechanicy niezbyt się chcą łapać za coś takiego dlatego poruszam temat. Szczególnie nieciekawie to wygląda po 4 tys obr. Bo zamiast dostać mocy to wyje i nic. Mechanik mówi ,że to może sprzegło się slizga. Autko jutro podłacze pod komputer zobaczyć czy niema błędów (kontrolka sie nieświeci) . Z tego co wyczytałem to może być wina czujników :stukowy , hella , lambda. Dodam ,że to samo ma miejsce na gazie i na pb. Rozrząd jest sprawdzony. Waga była robiona po strzale ( zapłon taż także raczej ok).
Proszę o pomoc
mam problem z przśpieszaniem mianowicie jak zobaczyłem jak ten motor powinien przyśpieszać
lekko sie zdziwiłem zauwarzyłem następujące objawy. Mały moment, obroty rozsną o wiele wolniej niż chociażby tu . U mnie obroty rosną na 1 czy 2 tak jak u niego na 3 biegu a nawet niewiem czy.mechanicy niezbyt się chcą łapać za coś takiego dlatego poruszam temat. Szczególnie nieciekawie to wygląda po 4 tys obr. Bo zamiast dostać mocy to wyje i nic. Mechanik mówi ,że to może sprzegło się slizga. Autko jutro podłacze pod komputer zobaczyć czy niema błędów (kontrolka sie nieświeci) . Z tego co wyczytałem to może być wina czujników :stukowy , hella , lambda. Dodam ,że to samo ma miejsce na gazie i na pb. Rozrząd jest sprawdzony. Waga była robiona po strzale ( zapłon taż także raczej ok).
Proszę o pomoc
Ostatnio zmieniony 28 cze 2010, 15:02 przez kriszwm, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 364
- Rejestracja: 11 kwie 2009, 11:05
- Lokalizacja: Chełm
krystek pisze:kriszwm ja mialem ng, troszke trzeba przy nich posiedziec,jak bys chcial to cos moge popatrzec .pozdro
wow az takiej pomocy się niespodziewalem ale jak najbardziej kolego jak znasz ten motor to pewnie. pusc mi strałke czy cos ja oddzwonie 514344442 krzysiek.
Domniemając , że to może być koniec sprzęgła jakie są tego objawy bo nieszarpie przy ruszaniu. kolo powiedzial mi ze jak rusze auto z 4 to znaczy ze slizga sie ... czy to chociaz brzmi realnie??
tak 2 generacji mit mikser ;] nie faluje , odpala cyk no ale te wolne wkrecanie.
co sądzicie o czymś takim ---> http://www.motoallegro.pl/item108320010 ... attro.html
na samym koniuszku. i powiem ze probowalem z tym ruszeniem z 4 biegu i na 3 razy 2 razy ruszylem ... co za tym idzie to najprawdopodobniej sprzeglo?? tylko ze te wycie przy ok 4 tys obr/min to rozumiem ale dlaczego te obroty tak wolno rosna...
czy ktos cos moze powiedziec o tym sprzegle za 300 ?? link 2 posty up
... czy może ktoś ma jakies inne rozwiazanie dla mnie?
czy ktos cos moze powiedziec o tym sprzegle za 300 ?? link 2 posty up
... czy może ktoś ma jakies inne rozwiazanie dla mnie?
Dokładnie. Sprzęgło nie ma nic do wkręcania się na postoju.Karto pisze:Sprzęgło swoją drogą, ale jeżeli wolno ci się na obroty wkręca to ja bym instalacje gazową winił.
A jeśli ślizga się na sprzęgle to powinien szybciej się wkręcać na obroty, oczywiście słabiej bedzie wtedy przyspieszał.
Sprawdź inst. lpg. Do NG najlepsze wyjście to blos i nie ma problemów z wkrecaniem itp.