[B4 all ] Jaki kupić sterownik centralnego zamka?
[B4 all ] Jaki kupić sterownik centralnego zamka?
Witam.
Ponieważ padł mi ostatni pilot alarmu( American Legend ) postanowiłem założyć nowy sterownik centralnego zamka z pilota. Prośba do kolegów jaki sterownik kupić żeby montaż w B-4 był jak najłatwiejszy i żeby nie trzeba było dodatkowych elementów np. przekaźników,diód itp.
Z góry dziękuję za odpowiedź.
			
			
									
									
						Ponieważ padł mi ostatni pilot alarmu( American Legend ) postanowiłem założyć nowy sterownik centralnego zamka z pilota. Prośba do kolegów jaki sterownik kupić żeby montaż w B-4 był jak najłatwiejszy i żeby nie trzeba było dodatkowych elementów np. przekaźników,diód itp.
Z góry dziękuję za odpowiedź.
- shellah
 - Forum Audi 80

 - Posty: 3081
 - Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
 - Imię: Artur
 - Model: Inny
 - Nadwozie: Coupe
 - Silnik: 2.8 AAH+lpg
 - Lokalizacja: Reading UK
 
Bez problemu uda ci się zamontować każdy sterownik kupiony na allegro-tylko odrobina chęci 
 
polecam np coś takiego
http://www.allegro.pl/item1074772275_za ... 95_00.html
a swoją drogą już było dużo tematów na forum więc poszukaj
			
			
									
									
						polecam np coś takiego
http://www.allegro.pl/item1074772275_za ... 95_00.html
a swoją drogą już było dużo tematów na forum więc poszukaj
A montował może ktoś taki sterownik:
http://moto.allegro.pl/item1089871196_s ... dioda.html
i może napisać jak on się sprawuje, ewentualnie polecić jakiś lepszy lub od innego użytkownika? Z góry dziękuję za odpowiedzi
			
			
									
									
						http://moto.allegro.pl/item1089871196_s ... dioda.html
i może napisać jak on się sprawuje, ewentualnie polecić jakiś lepszy lub od innego użytkownika? Z góry dziękuję za odpowiedzi
- 
				
				mateusz3571
 - Forum Audi 80

 - Posty: 69
 - Rejestracja: 28 cze 2010, 12:41
 - Lokalizacja: Lubaczów
 
- hudy
 - Forum Audi 80

 - Posty: 4865
 - Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
 - Imię: Robert
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Avant
 - Silnik: 2.0 ABT
 - Lokalizacja: Alwernia
 - Kontakt:
 
kolego większość ze sterowników lub alarmów sprzedawanych na naszym rynku jest taka sama a różnią się tylko wyglądam lub jakimiś dodatkowymi zazwyczaj niepotrzebnymi lub denerwującymi funkcjami które nie da sie wyłączyć... najczęściej jest tak że jak już miałeś sterownik to można kupić iny i tylko wpiąć się w istniejące kable bo pewnie kostki będą inne i wszytko będzie śmigać.proste rozwiązanie bo nie trzeba przekopywać całego samochodu i ciągnąć od nowa kabli...
			
			
									
									
						- 
				
				funnyboy88
 
Karol_90 pisze:A montował może ktoś taki sterownik:
http://moto.allegro.pl/item1089871196_s ... dioda.html
i może napisać jak on się sprawuje, ewentualnie polecić jakiś lepszy lub od innego użytkownika? Z góry dziękuję za odpowiedzi
Ja montowałem tydzień temu, bezproblemowo i zdecydowanie polecam wersję scyzoryka z gumowymi przyciskami <ok> wbiłem się w instalacje po starej centralce
Przeglądając aukcje różnych użytkowników właśnie zauważyłem że oferują oni właściwie identyczne sterowniki czy alarmy. Wolałem zapytać, teraz przynajmniej wiem na czym stoję  
  no i teraz zacząłem zastanawiać się nad kupnem alarmu, bo to niedużo droższa inwestycja ale zawsze to jakieś zabezpieczenie auta. W każdym razie dzięki wszystkim za odpowiedzi  
			
			
									
									
						- 
				
				Audi 80 Polska
 - Forum Audi 80

 - Posty: 7334
 - Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
 - Imię: Andrzej Cz
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Sedan quattro
 - Silnik: 2.8 AAH
 - Lokalizacja: Kraków
 
Instrukcję pewnie dostałeś razem z sterownikiem...kihus pisze:Prosze o instrukcje założenia.
Tutaj: https://audi80.pl/b3-b4opis-instalac ... t36493.htm masz dokładnie opisane jak to się zakłada.
- 
				
				funnyboy88
 
Teoretycznie tak 
 Główną rzeczą jaką musisz sprawdzić to to, jak sterowana jest Twoja pompka centralnego, jeżeli dwoma "-" to szukasz odpowiedniego schematu z instrukcji i podłącza, jeżeli zmiennie + - to też wykorzystasz inne kabelki, itd. Jak już będziesz wiedział jak sterowana jest pompka dalej nie będzie większych problemów, moja np była na 2 -, więc miałem w sumie 6 kabelków. Dwa - od sterowania, dalej + i - do zasilania centralką i dwa sygnałowe na kierunki 
			
			
									
									
						Jeśli masz 3 pełne (kabli) kostki przy pompce to podłączaj tam, jeśli nie to pod kierownicą. Poszukaj gdzie masz "w kupie" wszystkie potrzebne kable do podłączenia i tam łącz. Tutaj jest dużo informacji.
			
			
									
									
						- 
				
				Audi 80 Polska
 - Forum Audi 80

 - Posty: 7334
 - Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
 - Imię: Andrzej Cz
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Sedan quattro
 - Silnik: 2.8 AAH
 - Lokalizacja: Kraków
 
							










