Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 all ] Jaki kupić sterownik centralnego zamka?

BogdanC
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 67
Rejestracja: 12 cze 2007, 12:02
Lokalizacja: olesnica

[B4 all ] Jaki kupić sterownik centralnego zamka?

Post autor: BogdanC » 15 cze 2010, 16:34

Witam.
Ponieważ padł mi ostatni pilot alarmu( American Legend ) postanowiłem założyć nowy sterownik centralnego zamka z pilota. Prośba do kolegów jaki sterownik kupić żeby montaż w B-4 był jak najłatwiejszy i żeby nie trzeba było dodatkowych elementów np. przekaźników,diód itp.

Z góry dziękuję za odpowiedź.

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 16 cze 2010, 18:22

Bez problemu uda ci się zamontować każdy sterownik kupiony na allegro-tylko odrobina chęci ;-)
polecam np coś takiego
http://www.allegro.pl/item1074772275_za ... 95_00.html

a swoją drogą już było dużo tematów na forum więc poszukaj

Awatar użytkownika
Karol_90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 178
Rejestracja: 27 mar 2010, 19:59
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: Karol_90 » 01 lip 2010, 17:27

A montował może ktoś taki sterownik:

http://moto.allegro.pl/item1089871196_s ... dioda.html

i może napisać jak on się sprawuje, ewentualnie polecić jakiś lepszy lub od innego użytkownika? Z góry dziękuję za odpowiedzi

mateusz3571
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 69
Rejestracja: 28 cze 2010, 12:41
Lokalizacja: Lubaczów

Post autor: mateusz3571 » 02 lip 2010, 17:20

Witam.. Ja montowałem tzn mechanik mi go montował i też mam podobny jak ten w linku wyżej, taki scyzoryk... mam go już ponad rok i działa świetnie..

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 02 lip 2010, 20:15

kolego większość ze sterowników lub alarmów sprzedawanych na naszym rynku jest taka sama a różnią się tylko wyglądam lub jakimiś dodatkowymi zazwyczaj niepotrzebnymi lub denerwującymi funkcjami które nie da sie wyłączyć... najczęściej jest tak że jak już miałeś sterownik to można kupić iny i tylko wpiąć się w istniejące kable bo pewnie kostki będą inne i wszytko będzie śmigać.proste rozwiązanie bo nie trzeba przekopywać całego samochodu i ciągnąć od nowa kabli...

funnyboy88

Post autor: funnyboy88 » 02 lip 2010, 22:43

Karol_90 pisze:A montował może ktoś taki sterownik:

http://moto.allegro.pl/item1089871196_s ... dioda.html

i może napisać jak on się sprawuje, ewentualnie polecić jakiś lepszy lub od innego użytkownika? Z góry dziękuję za odpowiedzi

Ja montowałem tydzień temu, bezproblemowo i zdecydowanie polecam wersję scyzoryka z gumowymi przyciskami <ok> wbiłem się w instalacje po starej centralce :-P Zajęło mi to 15 minut :-)

Awatar użytkownika
Karol_90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 178
Rejestracja: 27 mar 2010, 19:59
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: Karol_90 » 04 lip 2010, 22:17

Przeglądając aukcje różnych użytkowników właśnie zauważyłem że oferują oni właściwie identyczne sterowniki czy alarmy. Wolałem zapytać, teraz przynajmniej wiem na czym stoję :-) no i teraz zacząłem zastanawiać się nad kupnem alarmu, bo to niedużo droższa inwestycja ale zawsze to jakieś zabezpieczenie auta. W każdym razie dzięki wszystkim za odpowiedzi :-D

kihus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 05 lip 2010, 19:05
Lokalizacja: Trzcianka

Post autor: kihus » 05 lip 2010, 19:25

Witam mam problem z założeniem sterownika do zamka centralnego do Audi b4 Cabriolet. Prosze o instrukcje założenia.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 05 lip 2010, 20:10

kihus pisze:Prosze o instrukcje założenia.
Instrukcję pewnie dostałeś razem z sterownikiem...

Tutaj: https://audi80.pl/b3-b4opis-instalac ... t36493.htm masz dokładnie opisane jak to się zakłada.

kihus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 05 lip 2010, 19:05
Lokalizacja: Trzcianka

Post autor: kihus » 05 lip 2010, 21:01

Ta instrukcje za przeproszeniem mozna wsadzic sobie w d*** :)
a Sedanie i w Cabrio jest identyczny sposób montażu?

funnyboy88

Post autor: funnyboy88 » 05 lip 2010, 21:50

Teoretycznie tak :) Główną rzeczą jaką musisz sprawdzić to to, jak sterowana jest Twoja pompka centralnego, jeżeli dwoma "-" to szukasz odpowiedniego schematu z instrukcji i podłącza, jeżeli zmiennie + - to też wykorzystasz inne kabelki, itd. Jak już będziesz wiedział jak sterowana jest pompka dalej nie będzie większych problemów, moja np była na 2 -, więc miałem w sumie 6 kabelków. Dwa - od sterowania, dalej + i - do zasilania centralką i dwa sygnałowe na kierunki :)

kihus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 05 lip 2010, 19:05
Lokalizacja: Trzcianka

Post autor: kihus » 06 lip 2010, 08:22

Podłaczyć go przy pompce ( mam pneumatyczny znajduje sie ona w tylnej prawej czesci za miejscem pasazera) czy pod kolumna kierownicy?? Bo ilu ludzi tyle opini :)

Awatar użytkownika
rsdziadek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 125
Rejestracja: 27 cze 2007, 23:09
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: rsdziadek » 06 lip 2010, 08:35

Jeśli masz 3 pełne (kabli) kostki przy pompce to podłączaj tam, jeśli nie to pod kierownicą. Poszukaj gdzie masz "w kupie" wszystkie potrzebne kable do podłączenia i tam łącz. Tutaj jest dużo informacji.

kihus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 05 lip 2010, 19:05
Lokalizacja: Trzcianka

Post autor: kihus » 06 lip 2010, 09:02

Mam jakies 3 wiazki plus węzyk i kolo niegio jakies 2 kabelki jeszcze. i teraz pytanie ktore ciąc?

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 06 lip 2010, 09:14

Masz tam przewód koloru niebiesko-zielonego (dla sterowania pneumatycznym zamkiem, tak jak z drzwi) albo brązowo-zielony i brązowo-szary (dla sterowanie dwoma masami)?
Jak wsadzisz sterownik przy pompce to gorzej będzie podłączać kierunkowskazy. Plus i minus powinieneś znaleźć.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Centralny zamek, alarm, immobilajzer.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl