Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1Z TDI] Prośba o analizę logów dynam- przepływomierz

kris00
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 269
Rejestracja: 16 lip 2009, 21:07
Lokalizacja: Łańcut/Rzeszów
Kontakt:

[B4 1Z TDI] Prośba o analizę logów dynam- przepływomierz

Post autor: kris00 » 30 cze 2010, 21:29

Witam wszystkich dawno mnie nie było, wykonałem logi dynamiczne i zwracam się do was o ich sprawdzenie, bo mi za dużo pali ponad 6,5 litra na 100 km z jazdą max 2500 obrotów a wcześniej mi palił 5,5 litra,turbo jest nowe a przepływomierz jest na BOCH ,audi jest z 92 roku.
Pozdrowienia
Ostatnio zmieniony 18 lip 2010, 18:24 przez kris00, łącznie zmieniany 2 razy.

AB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 389
Rejestracja: 16 kwie 2010, 20:03
Lokalizacja: Tychy

Post autor: AB4 » 30 cze 2010, 23:49

Daj też logi BS

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radomir
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 01 lip 2010, 07:46

kris00, zapoznaj sie z regulaminem. Nazywaj poprawnie tematy. Stosuj odpowiednie tag-i. Popraw nazwę obecnego tematu.

kris00
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 269
Rejestracja: 16 lip 2009, 21:07
Lokalizacja: Łańcut/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: kris00 » 01 lip 2010, 09:25

O to chodzi, jakie są podstawowe ustawienia trochę jest za mały kąt wtrysku

AB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 389
Rejestracja: 16 kwie 2010, 20:03
Lokalizacja: Tychy

Post autor: AB4 » 01 lip 2010, 10:32

To są bloki pomiarowe,gdzie komp dokonuje korekty,lewy dolny róg masz Switch to Basic Settings,to są nastawy podstawowe czyli BS,początku wtrysku nie ma sie czepiać,dawka paliwa troche jak dla mnie za wysoka,ale ludziska potrafią mieć więcej.

Te wartości które pokazuje przepływomierz,są jak by to powiedzieć nie do przyjęcia 8-)

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 01 lip 2010, 11:30

szukaj nieszczelności w dolocie, zaślep EGR i przydałoby się założyć na próbę drugi przepływomierz ze sprawnego auta

kris00
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 269
Rejestracja: 16 lip 2009, 21:07
Lokalizacja: Łańcut/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: kris00 » 01 lip 2010, 11:37

Dolot sprawdzałem w tamtym tygodniu i jest szczelny na 100 % a właśnie przepływomierz nie jestem pewien czy jest ok, ale ostatnio odłączyłem wtyczkę od niego i nie dało jechać więc nie wiem, to mówisz żeby sprawdzić od innego audi, błędów żadnych nie ma. <osohozi>

EGR mam od początku zaślepiony

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 01 lip 2010, 12:34

przy zaślepionym EGR w 10 pozycji w BS000 powinieneś mieć wartość ok 160-180 a masz 068 więc albo łapie Ci lewe powietrze albo przepływka do wymiany, sprawdź jeszcze odmę bo i tędy potrafi zaciągnąć powietrze poza przepływką

Lukasz1988
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 70
Rejestracja: 06 mar 2008, 15:14
Lokalizacja: Świdnik

Post autor: Lukasz1988 » 01 lip 2010, 13:58

6.5l to żaden kosmos tylko normalne spalanie. Może wcześniej jeździłeś na dłuższych trasach albo bez włączonej klimatyzacji. Sprawdź tą przerywkę jeszcze jak Ci doradzali koledzy. Ale ja bym nie szukał dziury w całym tylko jeszcze raz spalanie dokładnie sprawdził gdzieś na trasie :-)

kris00
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 269
Rejestracja: 16 lip 2009, 21:07
Lokalizacja: Łańcut/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: kris00 » 01 lip 2010, 16:49

Sprawdzę tą odma dodaje ze mam wolną odmę tam gdzie idzie ten wąż to turbo ja puściłem ten wąż do dołu i to przez to może ciągnąć lewe powietrze, ale tam tylko wylatują te wszystkie opary i nieszczelności ze skrzyni korbowej i głowicy dodam ze ten problem miałem dużo wcześniej, ale już mnie to denerwuje, bo wcześniej mi palił ok 5,5 na małych odcinkach a wszystko się stało po tym jak wyczyściłem cały kolektor dolotowy i od tego momentu zaczął palić dużo i już nie wiem, czego się czepić a jak bym podmienił przepływomierz to w pozycji 10 powinienem mieć wartość ponad 160 ale na wolnych obrotach ile to myłbym sobie założyć i sprawdzić na kompie czy jest odpowiednia wartość tak

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 01 lip 2010, 19:27

kris00 pisze:mam wolną odmę tam gdzie idzie ten wąż to turbo ja puściłem ten wąż do dołu i to przez to może ciągnąć lewe powietrze,
Tam na pewno nie ssie lewego powietrza bo tamtędy tylko opary z silnika wylatują .A miejsce po wężu od odmy w dolocie zaślepiłeś :?: bo jak nie to tam na pewno zasysa lewe powietrze ,na dodatek brudne bo bezpośrednio z otoczenia

kris00
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 269
Rejestracja: 16 lip 2009, 21:07
Lokalizacja: Łańcut/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: kris00 » 01 lip 2010, 19:32

Tak zaślepiłem ten otwór przed turbo, co szedł tam wąż od odmy

[ Dodano: 2010-07-02, 17:58 ]
A przez ten przepływomierz może więcej palić :?: Czy nie ma to znaczenia :?:

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 02 lip 2010, 20:42

kris00 pisze:A przez ten przepływomierz może więcej palić :?: Czy nie ma to znaczenia :?:
Może i ma

kris00
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 269
Rejestracja: 16 lip 2009, 21:07
Lokalizacja: Łańcut/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: kris00 » 03 lip 2010, 08:30

Ok. <ok> dzięki sprawdzę go przekładając od innego i jeśli będzie dobry to w pozycji 10 ma pokazywać wartość ok. 160 na biegu jałowym a jeśli nie będzie takiej wartości to znaczy, że coś nie tak z przepływomierzem dobrze myślę.

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 03 lip 2010, 08:46

jeśli na drugiej przepływce będzie koło 160 to znaczy, że z Twoim jest coś nie tak, możliwe że klapka się przycina albo ktoś przekręcił wewnątrz koło ze sprężyną

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl