[b4 1.9tdi 1z automat]wibracje silnika
[b4 1.9tdi 1z automat]wibracje silnika
witam mam problem takiego typu na zimnym silniku jest wszystko ok jak sie nagrzeje do 90 stopni to silnik zaczyna kolysac i cala karoseria jak dodam minimalnie gazu jest ok a druga rzecz to przy predkosci 70-80 gdy automat przezuci na 4 bieg i jade z ta predkoscia to wpada w wibracje moze ktos wie cos na ten temat pozdrawiam
-
- Forum Audi 80
- Posty: 364
- Rejestracja: 11 kwie 2009, 11:05
- Lokalizacja: Chełm
-
- Forum Audi 80
- Posty: 122
- Rejestracja: 14 sty 2009, 20:08
- Lokalizacja: Malbork
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Tęż się zawsze nad tym zastanawiam <hmm> skąd chłopaki biorą te 16-17 letnie auta z takim przebiegiem :?: 155tys :shock: toż to prawie nówka jak na ten motorek i doznaje olśnienia <pomysl> pewnie od 60 cio letniego dziadka niemiaszka co to raz w tygodniu z babcią na zakupy jeżdził :mrgreen: A jak to możliwe ja się pytam , jak kilku letnie auta z dieslem w niemcowni mają więcej nalatane .Prawda jest taka że rzadko które audi 80 tdi ma mniejszy rzeczywisty przebieg niż 300 -400 tys km,i nie ma sie co łudzic wskazaniami licznika , choć jak mówię są nie liczne wyjątki <ok>gibaj pisze:skąd ty wziąłeś auto z takim przebiegiem?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Wierzę i zazdroszczę bo jak pisałem są wyjątki,sasiad jezdzi do niemiaszków do pracy i zna babcię która śmiga taką tdi 80 -tką .Jest pierwszym właścicielem auto jak nówka i na liczniku 87 tys :roll: chciał kupić dawał dobra cenę jakiej nikt w niemcowni by nie dał ,ale niestety ...babcia za bardzo przywiązana do autapoy pisze:przebieg jest orginalny jest ksiazka a auto znam od 2000 roku i wtedy mialo 97 tys auto jest jak z salonu
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4080
- Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan
- Lokalizacja: LBL
- Kontakt:
niby ten mój silnik ma 120tys. i chyba możliwe bo wygląd ma idealny no i chodzi idealnie <ok> musisz go kiedyś obejżećMUNIOR pisze:Tęż się zawsze nad tym zastanawiam <hmm> skąd chłopaki biorą te 16-17 letnie auta z takim przebiegiem :?: 155tys :shock: toż to prawie nówka jak na ten motorek i doznaje olśnienia <pomysl> pewnie od 60 cio letniego dziadka niemiaszka co to raz w tygodniu z babcią na zakupy jeżdził :mrgreen: A jak to możliwe ja się pytam , jak kilku letnie auta z dieslem w niemcowni mają więcej nalatane .Prawda jest taka że rzadko które audi 80 tdi ma mniejszy rzeczywisty przebieg niż 300 -400 tys km,i nie ma sie co łudzic wskazaniami licznika , choć jak mówię są nie liczne wyjątki <ok>gibaj pisze:skąd ty wziąłeś auto z takim przebiegiem?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 3
- Rejestracja: 01 lis 2010, 11:08
- Lokalizacja: konin
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Filtr oleju ,jak i sam olej w skrzyni,może być przyczyną .Automaty są czułe na kiepski,zużyty olej .Równie dobrze przyczyną może być brudny nastawnik w pompie wtryskowej.Ja bym wymienił olej i filtr w skrzyni .Jak nie pomoże to zostaje tylko nastawnik .Poduszki bym sobie odpuścił.Nie spotkałem jeszcze audicy która by szarpała z winy poduszek(za to wszystkie kilkanaście sztuk z jakimi miałem do czynienia ,miały do roboty nastawnik) ,może co najwyżej całe nadwozie się trzęść po wymianie na poduszki -podróby ,bo to już widziałem .Przy ori poduchach nie ma takiej opcji ,nawet jak wycieknie z nich olej ,nic wielkiego się nie dzieje ,bo guma mięciutka a nie skała jak w podróbachkominiarzm pisze:mam też ten sam problem z tą samą wibracja i nie wiem co mam wymienić jeden mechanik powiedział że to może być filtr w skrzyni ale nie jest pewien może ktoś pomorze?
Mam ten sam problem i skrzynie rowniez automat i na zimnym silniku jest wszystko ok. Jednak po rozgrzaniu silnika do około 90 stopni zaczyna żucać silnikiem tak jakby było coś z układem paliwowym, ale nie wydaje mi się żeby była to skrzynia biegów bo na neutral też sie to dzieje. Pompe mialem robiona jakieś 16 tyś km, a vag po przeskanowaniu silnika nic nie wykazuje. moze logi dynamiczne cos pokażą.