[b4] Płyn do wspomagania
koledzy po przeczytaniu całego tematu poszedłem sprawdzić jaki mam płyn i jest on koloru takiego ciemnego ale dostałem wszystkie płyny od poprzedniego właściciela i patrzę na tą butelkę i jest to płyn syntetyczny Febi S6162 i się przestraszyłem. nieszczelności były zawsze i poprzedni właściciel też mówił, że od początku były ale nie na pompie ale na kolumnie, chyba przy podłączeniu przewodu. wspomaganie działa normalnie u mnie przez rok i poprzednio przez kilka lat.
czy wymienić to na mineralny? co jeszcze powinienem wymienić?
czy wymienić to na mineralny? co jeszcze powinienem wymienić?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4080
- Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan
- Lokalizacja: LBL
- Kontakt:
na zbiorniczku jest napisane G002000 czyli zielony mineralny tego akurat już nie produkują może być FEBI zielony jako zamiennik <ok>
[ Dodano: 2010-07-04, 16:56 ]
[ Dodano: 2010-07-04, 16:56 ]
najlepiej to weź w strzykawkę trochę niech odstoi z 2-3godz. i będzie widać jaki kolorKokos pisze:koledzy po przeczytaniu całego tematu poszedłem sprawdzić jaki mam płyn i jest on koloru takiego ciemnego ale dostałem wszystkie płyny od poprzedniego właściciela i patrzę na tą butelkę i jest to płyn syntetyczny Febi S6162 i się przestraszyłem. nieszczelności były zawsze i poprzedni właściciel też mówił, że od początku były ale nie na pompie ale na kolumnie, chyba przy podłączeniu przewodu. wspomaganie działa normalnie u mnie przez rok i poprzednio przez kilka lat.
czy wymienić to na mineralny? co jeszcze powinienem wymienić?
- siwusek216
- Forum Audi 80
- Posty: 695
- Rejestracja: 29 lip 2007, 11:28
- Lokalizacja: Myslowice
w piątek wymieniłem ten płyn i nie zauważyłem różnicy w kręceniu może minimalna ale co ważne to to, że przed wymianą jak miałem nieprawidłowy płyn syntetyczny to poziom się w zbiorniczku nie zmieniał a po wymianie na mineralny się zmienia i tak jak kręcę na max w prawo to jest mniej, a w jak w lewo to jest więcej w zbiorniczku, moim zdaniem wynika to z faktu chowania i wysuwania się z kolumny tego pręta (nie wiem jak to się dokładnie nazywa) co kieruje drążkami.
Koledzy pozwolę sobie odświeżyć temat, bo już się pogubiłem z tymi płynami FEBI. Dziś nabyłem właśnie olej FEBI 06162 do wspomagania. I natknąłem się na ten temat. Chodzi o post kolegi Karto. Patrząc na jego problemy i na zdjęcia oleju myślę sobie - no to ładnie, dali mi syntetyka choć prosiłem o minerała. Ale okazuje, mimo że butelka i etykieta jest identyczna z tą od kolegi Karto, różni się jednym szczegółem. Mianowicie u mnie jest napisane:
06161 - mineral based (green) a pod spodem
Mineral based oil for.... power steering
A nie jak u Karto synthetic oil for... power steering - reszta etykiety jest identyczna
Czyli na mój rozum wychodzi że jednak mam minerał.
Pytanie lać to do wspomagania czy oddać, bo już jestem głupi z tego wszystkiego
06161 - mineral based (green) a pod spodem
Mineral based oil for.... power steering
A nie jak u Karto synthetic oil for... power steering - reszta etykiety jest identyczna
Czyli na mój rozum wychodzi że jednak mam minerał.
Pytanie lać to do wspomagania czy oddać, bo już jestem głupi z tego wszystkiego