No, ale do rzeczy: Calkiem niedawno moj licznik kilometrow (zarowno "dolny" jak i "gorny" zatrzymal sie - zdaje sie przy okazji jakiegos zerowania - na odpowiednio - 000 i 179000. Przebieg przyzwoity biorac pod uwage pamietny dla mojego egzemplarza rok 1986, ale nie o tym chce pisac.
Poniewaz od poczatku moje zdziwienie budzil zegarek w miejscu obrotomierza (ktos musial miec niezle porabane, zeby miec taki pomysl w ogole) to mimo, ze dysponuje rajdowa wersja RU pomyslalem, ze zamiast babrac sie z zebatkami wymienie po prostu cale zegary i zalatwie 2 rzeczy na raz - bede mial dzialajacy licznik km i obrotomierz.
Oczywiscie, Swiat bylby zbyt prosty gdyby cokolwiek udalo sie zalatwic szybko, prosto, sprawnie i bez bolu tak wiec - po lekturze tego skadinad naprawde niesamowitego Forum dowiedzialem sie, ze sa zegary VDO i UN4.
No i tutaj meritum, "klu programu" i ogolnie pytanie zasadnicze: Czy po wymontowaniu zegarow VDO i podlaczeniu UN4 wszystko bedzie chodzilo bezproblemowo? Czy tez wymagane sa jakies obrzedy voo-doo z lutownica tudziez dodatkowymi kabelkami?
Bede wdzieczny za wszelkie konkretne odpowiedzi

Z pozdrowieniami ode mnie i moich 75 rajdowych koni
