[80 b4 ABT] nierowna praca silnika-inaczej
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Nie próbujcie temu zaradzić bo tak było fabrycznie i tak ma być, pedał gazu sam ma regulować przepustnicę w celu wyeliminowania szarpania auta, pedał powinien się ruszać ale przyspieszania auta nie powinno być odczuwalne ( np prędkość po puszczeniu gazu przy 80km/h nie może wzrosnąć do 82 km/h) , jeżeli tak jest to może być przyczyną nastawnik.
Tylko tu jest właśnie problem że ta prędkość nie raz potrafi wzrosnąć o kilka kilometrów. Temat nie raz wałkowany był na forum, sam zresztą kiedyś zakładałem o tym temat.
Podane tutaj przez kolegów rozwiązanie wydaje się pierwszym działającym - poszperałem trochę w internecie i rzeczywiście na innych forach piszą że odpięcie pinu numer 2 pomaga na samoczynne dodawanie gazu w silnikach ze sterownikiem mono motronic 1.2.3 (golf 3, passat podany wcześniej)
Dziś sam wypiąłem ten pin 2 - wstępnie poczułem poprawę, pierwszy raz pedał gazu nie uciekał. Na razie zrobiłem tylko 25km więc za wcześnie na oceny.
Podane tutaj przez kolegów rozwiązanie wydaje się pierwszym działającym - poszperałem trochę w internecie i rzeczywiście na innych forach piszą że odpięcie pinu numer 2 pomaga na samoczynne dodawanie gazu w silnikach ze sterownikiem mono motronic 1.2.3 (golf 3, passat podany wcześniej)
Dziś sam wypiąłem ten pin 2 - wstępnie poczułem poprawę, pierwszy raz pedał gazu nie uciekał. Na razie zrobiłem tylko 25km więc za wcześnie na oceny.
Często wam to występuje? U mnie też tak jest, ale bardzo rzadko. Na początku tłumiłem go hamulcem, ale potem dla zabawy zacząłem wysprzęglać, żeby zobaczyć co próbuje robić jak mu odbije. Najwięcej podciągnął o jakieś 1000 rpm i sam puścił, ale przeważnie idzie dużo mniej. Jak mówiłem występuje to sporadycznie, średnio może raz na 2 miesiące, przy hamowaniu silnikiem i u mnie tylko na 4 biegu.
U mnie występuje to praktycznie codziennie.Pablo_SC pisze:Często wam to występuje? U mnie też tak jest, ale bardzo rzadko. Na początku tłumiłem go hamulcem, ale potem dla zabawy zacząłem wysprzęglać, żeby zobaczyć co próbuje robić jak mu odbije. Najwięcej podciągnął o jakieś 1000 rpm i sam puścił, ale przeważnie idzie dużo mniej. Jak mówiłem występuje to sporadycznie, średnio może raz na 2 miesiące, przy hamowaniu silnikiem i u mnie tylko na 4 biegu.
Nastawnik przepustnicy znajduje się pod filtrem powietrza, z przodu auta i ta wtyczka jest wyprowadzona w stronę przodu auta. Pin numer 2. Jak wypniesz kostkę, zdejmiesz gumową osłonę to są podpisane - na pewno znajdziesz. Kostkę można rozebrać aż zostaną tylko wpięte piny w różową część, przy pomocy cieniutkiego śrubokręta wyciągniesz ten pin.klife pisze:Wrzucilbys jakies foto ktory to pin? nie mialem czasu grzebac i jezdzic bo jezdzilem na moto korzystajac z pogody ale nie widzialem tak zbyt wiely wtyczek, raczej jedna konkretna:/