Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 b4 ABT] nierowna praca silnika-inaczej

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 01 lip 2010, 21:58

Nie próbujcie temu zaradzić bo tak było fabrycznie i tak ma być, pedał gazu sam ma regulować przepustnicę w celu wyeliminowania szarpania auta, pedał powinien się ruszać ale przyspieszania auta nie powinno być odczuwalne ( np prędkość po puszczeniu gazu przy 80km/h nie może wzrosnąć do 82 km/h) , jeżeli tak jest to może być przyczyną nastawnik.

patryk_85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 93
Rejestracja: 12 kwie 2007, 18:31
Lokalizacja: Otwock

Post autor: patryk_85 » 05 lip 2010, 22:01

Tylko tu jest właśnie problem że ta prędkość nie raz potrafi wzrosnąć o kilka kilometrów. Temat nie raz wałkowany był na forum, sam zresztą kiedyś zakładałem o tym temat.
Podane tutaj przez kolegów rozwiązanie wydaje się pierwszym działającym - poszperałem trochę w internecie i rzeczywiście na innych forach piszą że odpięcie pinu numer 2 pomaga na samoczynne dodawanie gazu w silnikach ze sterownikiem mono motronic 1.2.3 (golf 3, passat podany wcześniej)
Dziś sam wypiąłem ten pin 2 - wstępnie poczułem poprawę, pierwszy raz pedał gazu nie uciekał. Na razie zrobiłem tylko 25km więc za wcześnie na oceny.

Awatar użytkownika
klife
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 545
Rejestracja: 12 wrz 2009, 14:54
Lokalizacja: Będzin

Post autor: klife » 06 lip 2010, 17:05

Wrzucilbys jakies foto ktory to pin? nie mialem czasu grzebac i jezdzic bo jezdzilem na moto korzystajac z pogody ale nie widzialem tak zbyt wiely wtyczek, raczej jedna konkretna:/

Awatar użytkownika
Pablo_SC
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 88
Rejestracja: 29 mar 2008, 20:07
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Pablo_SC » 07 lip 2010, 19:44

Często wam to występuje? U mnie też tak jest, ale bardzo rzadko. Na początku tłumiłem go hamulcem, ale potem dla zabawy zacząłem wysprzęglać, żeby zobaczyć co próbuje robić jak mu odbije. Najwięcej podciągnął o jakieś 1000 rpm i sam puścił, ale przeważnie idzie dużo mniej. Jak mówiłem występuje to sporadycznie, średnio może raz na 2 miesiące, przy hamowaniu silnikiem i u mnie tylko na 4 biegu.

patryk_85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 93
Rejestracja: 12 kwie 2007, 18:31
Lokalizacja: Otwock

Post autor: patryk_85 » 13 lip 2010, 19:46

Pablo_SC pisze:Często wam to występuje? U mnie też tak jest, ale bardzo rzadko. Na początku tłumiłem go hamulcem, ale potem dla zabawy zacząłem wysprzęglać, żeby zobaczyć co próbuje robić jak mu odbije. Najwięcej podciągnął o jakieś 1000 rpm i sam puścił, ale przeważnie idzie dużo mniej. Jak mówiłem występuje to sporadycznie, średnio może raz na 2 miesiące, przy hamowaniu silnikiem i u mnie tylko na 4 biegu.
U mnie występuje to praktycznie codziennie.
klife pisze:Wrzucilbys jakies foto ktory to pin? nie mialem czasu grzebac i jezdzic bo jezdzilem na moto korzystajac z pogody ale nie widzialem tak zbyt wiely wtyczek, raczej jedna konkretna:/
Nastawnik przepustnicy znajduje się pod filtrem powietrza, z przodu auta i ta wtyczka jest wyprowadzona w stronę przodu auta. Pin numer 2. Jak wypniesz kostkę, zdejmiesz gumową osłonę to są podpisane - na pewno znajdziesz. Kostkę można rozebrać aż zostaną tylko wpięte piny w różową część, przy pomocy cieniutkiego śrubokręta wyciągniesz ten pin.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl