Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1z]dynamiczny 11

ODPOWIEDZ
AB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 389
Rejestracja: 16 kwie 2010, 20:03
Lokalizacja: Tychy

[1z]dynamiczny 11

Post autor: AB4 » 06 lip 2010, 22:08

Group A: '011 Group B:
Engine speed Specified MAP Actual MAP Duty cycle
TIME Boost Valvle TIME
STAMP /min mbar mbar % STAMP
0 1554 1780 begin_of_the_skype_highlighting              0 1554 1780      end_of_the_skype_highlighting,8 1276,8 39,8
0,47 1680 1789,2 1344 39,8
0,93 1743 1839,6 1436,4 39,8
1,39 1827 1873,2 1537,2 39,8
1,85 1911 1890 1604,4 39,8
2,32 1995 1898,4 1671,6 39,8
2,78 2079 1906,8 1722 39,8
3,25 2163 1898,4 1772,4 39,8
3,71 2247 1898,4 1797,6 39,8
4,17 2331 1898,4 1822,8 39,8
4,64 2394 1890 1848 39,8
5,1 2478 1890 1864,8 39,8
5,57 2562 1881,6 1890 40,2
6,03 2625 1881,6 1915,2 41,4
6,49 2688 1881,6 1932 43,4
6,96 2772 1881,6 1948,8 45,7
7,42 2835 1881,6 1948,8 47,7
7,89 2919 1873,2 1957,2 50
8,35 2982 1873,2 1965,6 52,7
8,81 3045 1873,2 1982,4 58,2
9,28 3108 1873,2 1990,8 62,5
9,74 3171 1864,8 1982,4 66,8
10,21 3234 1864,8 1982,4 70,7
10,67 3297 1873,2 1965,6 72,7
11,13 3360 1873,2 1948,8 74,6
11,6 3423 1873,2 1915,2 75,8
12,06 3465 1873,2 1898,4 76,2
12,53 3528 1864,8 1881,6 77
12,99 3570 1864,8 1881,6 77,7
13,46 3612 1864,8 1881,6 78,1
13,92 3696 1864,8 1881,6 79,3
14,39 3738 1864,8 1881,6 79,3
14,85 3780 1856,4 1864,8 79,7
15,31 3822 1856,4 1873,2 80,5
15,78 3864 1856,4 1881,6 80,9
16,24 3927 1848 1856,4 81,3
16,7 3969 1856,4 1839,6 80,5
17,17 4032 1856,4 1848 80,1

Co może być powodem takiego falowania doładowania,passat na pieburgu.Przepraszam za tak ordynarne wklejenie.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 06 lip 2010, 22:37

AB4 pisze:Co może być powodem takiego falowania doładowania,passat na pieburgu.Przepraszam za tak ordynarne wklejenie.
Szwankujący N75 ,ale nie jest żle ,przynajmniej nie przeładowuje

AB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 389
Rejestracja: 16 kwie 2010, 20:03
Lokalizacja: Tychy

Post autor: AB4 » 06 lip 2010, 22:56

Kurna nie mam z kąd podmienić,czyściłem nastawnik gościowi,ale dla pewności zrobiłem na początek logi,szarpanie ustało,ale pasowało by mi jeszcze ustabilizować ciśnienie.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 06 lip 2010, 23:41

AB4 pisze:Kurna nie mam z kąd podmienić,
Bajpas zrób ,to się upewnisz <ok>

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 07 lip 2010, 10:08

w logach falowania nie widać, do 3108obr/min ciśnienie rośnie a potem zaczyna maleć i to jest normalny objaw, turbo trochę przeładowuje czyli może być coś nie tak z N75 lum źle wyregulowana sztanga w turbinie

jeżeli chcesz zobaczyć czy faktycznie doładowanie faluje to musisz założyć manometr, innej możliwości czyli VAG'iem nie ma ze względu na parametr "sample ratio", który wynosi ok 0.45s, a falowanie doładowania jest to okresowa gwałtowna zmiana ciśnienia w dolocie o wartość ok 0.3-0.6bara lub więcej w tempie ok 2x na sekundę (czyli np. między 0.6 a 1.0bara)

AB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 389
Rejestracja: 16 kwie 2010, 20:03
Lokalizacja: Tychy

Post autor: AB4 » 07 lip 2010, 15:01

No to akurat do tego mam dokładny manometr w postaci 0.00 (cyfrowy)tak że będzie widać co się konkretnie dzieje.

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 07 lip 2010, 15:13

AB4 pisze:No to akurat do tego mam dokładny manometr w postaci 0.00 (cyfrowy)tak że będzie widać co się konkretnie dzieje.
cyfrowy mimo że jest bardzo dokładny to najlepiej nadaje się do pomiaru stałych wartości (no chyba że ma cyfrowy pomiar i analogowy wskaźnik), wszystko zależy od tego jaki ma czas przetwarzania i wyświetlania wyniku ;-)

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 07 lip 2010, 15:21

UKI_XX pisze:cyfrowy mimo że jest bardzo dokładny to najlepiej nadaje się do pomiaru stałych wartości
Zgadza się ,najlepsze są analogowce :mrgreen:

AB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 389
Rejestracja: 16 kwie 2010, 20:03
Lokalizacja: Tychy

Post autor: AB4 » 07 lip 2010, 23:40

Cyfrowy,i za dokładny,ale mam wstawiony dławik że pokazuje jak analog,czyli cisnienie nie skacze jak ..........

denis44
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 388
Rejestracja: 12 lip 2007, 13:50
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: denis44 » 08 lip 2010, 08:23

chłopakom raczej chodziło o szybkość przetwarzania czujnika cyfrowego a nie o hydroakumulator niwelujący krótkie skoki ciśnienia....

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 08 lip 2010, 11:25

dokładnie, poza tym jak zaczną skakać cyferki na wyświetlaczu to ciężko się połapać czy wartości rosną czy maleją i może dojść do sytuacji, że na wyświetlaczu widzi się same "8" czyli np. 0.88 gdy wartości skaczą między 0.6 a 0.99

jak ktoś nie wierzy to niech spróbuje dokładnie odczytywać dziesiąte i setne części sekundy na stoperze, jest to praktycznie niemożliwe a przy falowaniu doładowania wartości skaczą ok dwukrotnie szybciej
jeżeli da się "dławik" o dużej pojemności to może on wygładzić tak, że nawet takie oscylacje będą praktycznie linią prostą

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl