[1z]dynamiczny 11
[1z]dynamiczny 11
Group A: '011 Group B:
Engine speed Specified MAP Actual MAP Duty cycle
TIME Boost Valvle TIME
STAMP /min mbar mbar % STAMP
0 1554 1780 begin_of_the_skype_highlighting 0 1554 1780 end_of_the_skype_highlighting,8 1276,8 39,8
0,47 1680 1789,2 1344 39,8
0,93 1743 1839,6 1436,4 39,8
1,39 1827 1873,2 1537,2 39,8
1,85 1911 1890 1604,4 39,8
2,32 1995 1898,4 1671,6 39,8
2,78 2079 1906,8 1722 39,8
3,25 2163 1898,4 1772,4 39,8
3,71 2247 1898,4 1797,6 39,8
4,17 2331 1898,4 1822,8 39,8
4,64 2394 1890 1848 39,8
5,1 2478 1890 1864,8 39,8
5,57 2562 1881,6 1890 40,2
6,03 2625 1881,6 1915,2 41,4
6,49 2688 1881,6 1932 43,4
6,96 2772 1881,6 1948,8 45,7
7,42 2835 1881,6 1948,8 47,7
7,89 2919 1873,2 1957,2 50
8,35 2982 1873,2 1965,6 52,7
8,81 3045 1873,2 1982,4 58,2
9,28 3108 1873,2 1990,8 62,5
9,74 3171 1864,8 1982,4 66,8
10,21 3234 1864,8 1982,4 70,7
10,67 3297 1873,2 1965,6 72,7
11,13 3360 1873,2 1948,8 74,6
11,6 3423 1873,2 1915,2 75,8
12,06 3465 1873,2 1898,4 76,2
12,53 3528 1864,8 1881,6 77
12,99 3570 1864,8 1881,6 77,7
13,46 3612 1864,8 1881,6 78,1
13,92 3696 1864,8 1881,6 79,3
14,39 3738 1864,8 1881,6 79,3
14,85 3780 1856,4 1864,8 79,7
15,31 3822 1856,4 1873,2 80,5
15,78 3864 1856,4 1881,6 80,9
16,24 3927 1848 1856,4 81,3
16,7 3969 1856,4 1839,6 80,5
17,17 4032 1856,4 1848 80,1
Co może być powodem takiego falowania doładowania,passat na pieburgu.Przepraszam za tak ordynarne wklejenie.
Engine speed Specified MAP Actual MAP Duty cycle
TIME Boost Valvle TIME
STAMP /min mbar mbar % STAMP
0 1554 1780 begin_of_the_skype_highlighting 0 1554 1780 end_of_the_skype_highlighting,8 1276,8 39,8
0,47 1680 1789,2 1344 39,8
0,93 1743 1839,6 1436,4 39,8
1,39 1827 1873,2 1537,2 39,8
1,85 1911 1890 1604,4 39,8
2,32 1995 1898,4 1671,6 39,8
2,78 2079 1906,8 1722 39,8
3,25 2163 1898,4 1772,4 39,8
3,71 2247 1898,4 1797,6 39,8
4,17 2331 1898,4 1822,8 39,8
4,64 2394 1890 1848 39,8
5,1 2478 1890 1864,8 39,8
5,57 2562 1881,6 1890 40,2
6,03 2625 1881,6 1915,2 41,4
6,49 2688 1881,6 1932 43,4
6,96 2772 1881,6 1948,8 45,7
7,42 2835 1881,6 1948,8 47,7
7,89 2919 1873,2 1957,2 50
8,35 2982 1873,2 1965,6 52,7
8,81 3045 1873,2 1982,4 58,2
9,28 3108 1873,2 1990,8 62,5
9,74 3171 1864,8 1982,4 66,8
10,21 3234 1864,8 1982,4 70,7
10,67 3297 1873,2 1965,6 72,7
11,13 3360 1873,2 1948,8 74,6
11,6 3423 1873,2 1915,2 75,8
12,06 3465 1873,2 1898,4 76,2
12,53 3528 1864,8 1881,6 77
12,99 3570 1864,8 1881,6 77,7
13,46 3612 1864,8 1881,6 78,1
13,92 3696 1864,8 1881,6 79,3
14,39 3738 1864,8 1881,6 79,3
14,85 3780 1856,4 1864,8 79,7
15,31 3822 1856,4 1873,2 80,5
15,78 3864 1856,4 1881,6 80,9
16,24 3927 1848 1856,4 81,3
16,7 3969 1856,4 1839,6 80,5
17,17 4032 1856,4 1848 80,1
Co może być powodem takiego falowania doładowania,passat na pieburgu.Przepraszam za tak ordynarne wklejenie.
w logach falowania nie widać, do 3108obr/min ciśnienie rośnie a potem zaczyna maleć i to jest normalny objaw, turbo trochę przeładowuje czyli może być coś nie tak z N75 lum źle wyregulowana sztanga w turbinie
jeżeli chcesz zobaczyć czy faktycznie doładowanie faluje to musisz założyć manometr, innej możliwości czyli VAG'iem nie ma ze względu na parametr "sample ratio", który wynosi ok 0.45s, a falowanie doładowania jest to okresowa gwałtowna zmiana ciśnienia w dolocie o wartość ok 0.3-0.6bara lub więcej w tempie ok 2x na sekundę (czyli np. między 0.6 a 1.0bara)
jeżeli chcesz zobaczyć czy faktycznie doładowanie faluje to musisz założyć manometr, innej możliwości czyli VAG'iem nie ma ze względu na parametr "sample ratio", który wynosi ok 0.45s, a falowanie doładowania jest to okresowa gwałtowna zmiana ciśnienia w dolocie o wartość ok 0.3-0.6bara lub więcej w tempie ok 2x na sekundę (czyli np. między 0.6 a 1.0bara)
cyfrowy mimo że jest bardzo dokładny to najlepiej nadaje się do pomiaru stałych wartości (no chyba że ma cyfrowy pomiar i analogowy wskaźnik), wszystko zależy od tego jaki ma czas przetwarzania i wyświetlania wynikuAB4 pisze:No to akurat do tego mam dokładny manometr w postaci 0.00 (cyfrowy)tak że będzie widać co się konkretnie dzieje.
dokładnie, poza tym jak zaczną skakać cyferki na wyświetlaczu to ciężko się połapać czy wartości rosną czy maleją i może dojść do sytuacji, że na wyświetlaczu widzi się same "8" czyli np. 0.88 gdy wartości skaczą między 0.6 a 0.99
jak ktoś nie wierzy to niech spróbuje dokładnie odczytywać dziesiąte i setne części sekundy na stoperze, jest to praktycznie niemożliwe a przy falowaniu doładowania wartości skaczą ok dwukrotnie szybciej
jeżeli da się "dławik" o dużej pojemności to może on wygładzić tak, że nawet takie oscylacje będą praktycznie linią prostą
jak ktoś nie wierzy to niech spróbuje dokładnie odczytywać dziesiąte i setne części sekundy na stoperze, jest to praktycznie niemożliwe a przy falowaniu doładowania wartości skaczą ok dwukrotnie szybciej
jeżeli da się "dławik" o dużej pojemności to może on wygładzić tak, że nawet takie oscylacje będą praktycznie linią prostą