Franek z tego co pamiętam nie ma wolnej odmy, on ma założony jedynie CTO. Silnik nie zasysa więc syfu w postaci oleju, ale gorące opary nadal trafiają w układ ssący.AUDI_A6 pisze:tylko ciągle rozkminiam patrząc na zdjęcia Franka kwestie jego podłączenia
[A4 B5 1,8T APU] Nowa Plecionka - przód str. 61
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- shellah
- Forum Audi 80
- Posty: 3081
- Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
- Imię: Artur
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe
- Silnik: 2.8 AAH+lpg
- Lokalizacja: Reading UK
Rafale mam nadzieję że pozwolisz ale kontynuje u ciebie w temacie mój problem z odmą i liczę na podpowiedź <ok>
wykombinowałem takie coś:
no ale jest za duże i nie ma gdzie tego ustrojstwa upchać i pomyślałem nad umieszczeniem pod silnikiem w niewidocznym dla oka miejscu ale nurtuje mnie pytanie czy można wydłużyć przewody gumowe odm nawet do ok 50-60cm i czy to da zamierzony efekt.Chodzi o kwestię czy silnik nie zassie spowrotem tego z przewodów :?:
wykombinowałem takie coś:
no ale jest za duże i nie ma gdzie tego ustrojstwa upchać i pomyślałem nad umieszczeniem pod silnikiem w niewidocznym dla oka miejscu ale nurtuje mnie pytanie czy można wydłużyć przewody gumowe odm nawet do ok 50-60cm i czy to da zamierzony efekt.Chodzi o kwestię czy silnik nie zassie spowrotem tego z przewodów :?:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Jasne, nie ma sprawy.shellah pisze:Rafale mam nadzieję że pozwolisz ale kontynuje u ciebie w temacie
Hmy, czyli znajdowałoby się to poniżej poziomu wyjścia odmy z silnika? Nie wiem czy to jest taki dobry pomysł, bo może się okazać że będzie to prowadzić do łatwego przedostawania się oleju - zbyt łatwego. No ale tak naprawdę ciężko coś tu powiedzieć. Myślę że nie zaszkodzi spróbować. Pojeździsz trochę i zobaczysz ile syfu się w tym zbierze i potem można będzie podjąć jakąś decyzje.shellah pisze:pomyślałem nad umieszczeniem pod silnikiem w niewidocznym dla oka miejscu
To chyba nie jest najważniejsza kwestia. Zresztą znam ludzi którzy celowo wydłużali odmę, właśnie po to aby olej nie przedostawał się tak łatwo przez odmę do układu ssącego - taki prowizoryczny CTOshellah pisze:ale nurtuje mnie pytanie czy można wydłużyć przewody gumowe odm nawet do ok 50-60cm i czy to da zamierzony efekt.Chodzi o kwestię czy silnik nie zassie spowrotem tego z przewodów
- shellah
- Forum Audi 80
- Posty: 3081
- Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
- Imię: Artur
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe
- Silnik: 2.8 AAH+lpg
- Lokalizacja: Reading UK
olej ma nowy i szkoda by byłoLabiel pisze:że będzie to prowadzić do łatwego przedostawania się oleju - zbyt łatwego
Nie poddaje się i w pracy za pomocą kolegów wykonałem coś takiego:
Jest mniejszych rozmiarów i z profilu aluminiowego używanego w konstruowaniu fasad :mrgreen:
ścianki sklejone za pomocą kleju do aluminium.
Jeszcze tylko muszę podpasować i w odpowiednich miejscach przykleić i przewiercić kroćce.
Nie wiem jak jest w innych Vkach ale u mnie odmy trzymają się za pomocą plastikowych kroćców które napewno dużo przepuszczają(chodzi mi o kierownicę powietrza i połączenie z odmami)myślę że ssie lewe powietrze przy okazji odpowietrzania.
póki co działam dalej
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Coś prawie jak Frano ma u siebie :lol:shellah pisze:Nie poddaje się i w pracy za pomocą kolegów wykonałem coś takiego:
Nie wiem właśnie jak tam jest u Ciebie, ale w A4 odma wychodzi z bolku, właśnie za pomocą plastikowego kolanka które bardzo często pęka. U mnie również ono było pęknięteshellah pisze:Nie wiem jak jest w innych Vkach ale u mnie odmy trzymają się za pomocą plastikowych kroćców które napewno dużo przepuszczają(chodzi mi o kierownicę powietrza i połączenie z odmami)myślę że ssie lewe powietrze przy okazji odpowietrzania.
- shellah
- Forum Audi 80
- Posty: 3081
- Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
- Imię: Artur
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe
- Silnik: 2.8 AAH+lpg
- Lokalizacja: Reading UK
oj przestań pomaluje sobieLabiel pisze:Coś prawie jak Frano ma u siebie
Jest coś takiegoLabiel pisze:Nie wiem właśnie jak tam jest u Ciebie
i myślę że ssie przez łączenie węży z plastikową kierownicą powietrza na przepustnicy.
Powiedz czy po zaślepieniu i doszczelnieniu układu wyczuwalne coś było po przekroczeniu 4tyś?
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Jeśli chodzi o wyższe obroty to ciężko mi powiedzieć. Wydaje mi się że lepiej reaguje na gaz. Chociaż w sumie mam wrażenie że ciągnie trochę dłużej niż wcześniej. Zazwyczaj na 5tyś kończyła się jazda. Teraz po przekroczeniu 5tyś jakby lepiej ciągnął. Ale to są oczywiście subiektywne odczucia. Ciężko to wszystko zmierzyć. W teorii wolna odma powinna spełniać swoje zadanie. Zobaczymy jak będzie u ciebie.shellah pisze:Powiedz czy po zaślepieniu i doszczelnieniu układu wyczuwalne coś było po przekroczeniu 4tyś?
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Kurcze, chodzi mi cały czas po głowie 1,8T Sprzedaż auta i kupno takiego z 1,8T raczej odpada z jednego zasadniczego powodu - wątpię abym znalazł inne w takim stanie jak moja. Im dłużej mam to auto tym bardziej jestem przekonany że miałem mega fuksa kupując właśnie tą sztukę. Od czasu kupna miałem okazję oglądać sporą ilość A4ek, bo trochę się ich ostatnio narobiło. Wiele prezentowało się z daleka świetnie, ale jak się bliżej przyjrzałem to okazywało się że to szroty Ewentualna alternatywa to SWAP, ale tu podobnie jak z budą - u mnie silnik jest w rewelacyjnym stanie z mały przebiegiem i SWAPować coś co się ma sprawdzone na wielki znak zapytania... Kuźwa. Gdyby mi się motor wysrał sprawa była by prostsza :mrgreen:
- Piotr_Audi
- Forum Audi 80
- Posty: 217
- Rejestracja: 10 maja 2009, 10:15
- Lokalizacja: Wejherowo
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Turbodoładowane benzyny w tamtych czasach to była raczej rzadkości - w sensie mało kto miał z tym wcześniej do czynienia. Tak więc ludzie po prostu nie wiedzieli jak się z tym obchodzić. A wiadomo, jak będziemy dawać ogień na tłoki od samego startu, potem turbinie nie damy odpocząć, do tego lipny oleju... Efekty wiadome. Wysrane turbiny, popękane kolektory wydechowe itp.
PS: Kuźwa, zajebiście zaczynam swój urlop. W poniedziałek pogrzeb dziadka, a przed chwilą dostałem stówkę mandatu :evil:
PS: Kuźwa, zajebiście zaczynam swój urlop. W poniedziałek pogrzeb dziadka, a przed chwilą dostałem stówkę mandatu :evil:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Ano co zrobić, życienaprawdę ci współczuje
No ba W moim przypadku to właściwie plug and play. Wyjeżdżam swoim a wjeżdżam 1,8T. Do przeróbki byłby jedynie nieco wydech no i ECU plus wiązki bo 1,8T ma trochę więcej czujników. Jedyny problem to sekwencja, tu musiałbym skorzystać z gazownika.shellah pisze:na pocieszenie dodam fakt iż je�li silnik dostaniesz turbo jest czę�ciš zamiennš
- IC69
- Przyjaciele
- Posty: 4800
- Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
- Imię: Irek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Warszawa
Miałem tak zrobione w moim pierwszym aucie (Zastava 1100). Wąż szedł równolegle z układem wydechowym i miał ujście w jednym z wylotów dwururki na końcu tłumika. Kopciło z niej identycznie jak z wydechu. :mrgreen:Labiel pisze: odmę przedłużyć, tak aby jej opary odprowadzane były po za komorę silnika.
Artek, a nie myślałeś nad zrobieniem dwóch zbiorników, tylko mniejszych, po jednym na glowicę? Łatwiej by je było upchnąć koło silnika, a i ich podłączenie nie sprawiało by problemów.shellah pisze:za pomocą kolegów wykonałem coś takiego: