Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A4 B5 1,8T APU] Nowa Plecionka - przód str. 61

Prezentacja w/w innych samochodów Audi.
Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 05 lip 2010, 11:30

AUDI_A6 pisze:tylko ciągle rozkminiam patrząc na zdjęcia Franka kwestie jego podłączenia :)
Franek z tego co pamiętam nie ma wolnej odmy, on ma założony jedynie CTO. Silnik nie zasysa więc syfu w postaci oleju, ale gorące opary nadal trafiają w układ ssący.

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 06 lip 2010, 22:31

Rafale mam nadzieję że pozwolisz ale kontynuje u ciebie w temacie mój problem z odmą i liczę na podpowiedź <ok>
wykombinowałem takie coś:
Obrazek
no ale jest za duże i nie ma gdzie tego ustrojstwa upchać :-/ i pomyślałem nad umieszczeniem pod silnikiem w niewidocznym dla oka miejscu ale nurtuje mnie pytanie czy można wydłużyć przewody gumowe odm nawet do ok 50-60cm i czy to da zamierzony efekt.Chodzi o kwestię czy silnik nie zassie spowrotem tego z przewodów :?:

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 07 lip 2010, 00:00

shellah pisze:Rafale mam nadzieję że pozwolisz ale kontynuje u ciebie w temacie
Jasne, nie ma sprawy.
shellah pisze:pomyślałem nad umieszczeniem pod silnikiem w niewidocznym dla oka miejscu
Hmy, czyli znajdowałoby się to poniżej poziomu wyjścia odmy z silnika? Nie wiem czy to jest taki dobry pomysł, bo może się okazać że będzie to prowadzić do łatwego przedostawania się oleju - zbyt łatwego. No ale tak naprawdę ciężko coś tu powiedzieć. Myślę że nie zaszkodzi spróbować. Pojeździsz trochę i zobaczysz ile syfu się w tym zbierze i potem można będzie podjąć jakąś decyzje.
shellah pisze:ale nurtuje mnie pytanie czy można wydłużyć przewody gumowe odm nawet do ok 50-60cm i czy to da zamierzony efekt.Chodzi o kwestię czy silnik nie zassie spowrotem tego z przewodów
To chyba nie jest najważniejsza kwestia. Zresztą znam ludzi którzy celowo wydłużali odmę, właśnie po to aby olej nie przedostawał się tak łatwo przez odmę do układu ssącego - taki prowizoryczny CTO :-P

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 07 lip 2010, 22:02

Labiel pisze:że będzie to prowadzić do łatwego przedostawania się oleju - zbyt łatwego
olej ma nowy i szkoda by było :-P
Nie poddaje się i w pracy za pomocą kolegów wykonałem coś takiego:
Obrazek
Jest mniejszych rozmiarów i z profilu aluminiowego używanego w konstruowaniu fasad :mrgreen:
ścianki sklejone za pomocą kleju do aluminium.
Jeszcze tylko muszę podpasować i w odpowiednich miejscach przykleić i przewiercić kroćce.
Nie wiem jak jest w innych Vkach ale u mnie odmy trzymają się za pomocą plastikowych kroćców które napewno dużo przepuszczają(chodzi mi o kierownicę powietrza i połączenie z odmami)myślę że ssie lewe powietrze przy okazji odpowietrzania.
póki co działam dalej ;-)

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 07 lip 2010, 22:15

shellah pisze:Nie poddaje się i w pracy za pomocą kolegów wykonałem coś takiego:
Coś prawie jak Frano ma u siebie :lol:
shellah pisze:Nie wiem jak jest w innych Vkach ale u mnie odmy trzymają się za pomocą plastikowych kroćców które napewno dużo przepuszczają(chodzi mi o kierownicę powietrza i połączenie z odmami)myślę że ssie lewe powietrze przy okazji odpowietrzania.
Nie wiem właśnie jak tam jest u Ciebie, ale w A4 odma wychodzi z bolku, właśnie za pomocą plastikowego kolanka które bardzo często pęka. U mnie również ono było pęknięte

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 07 lip 2010, 22:34

Labiel pisze:Coś prawie jak Frano ma u siebie
oj przestań pomaluje sobie :-P
Labiel pisze:Nie wiem właśnie jak tam jest u Ciebie
Jest coś takiego
Obrazek
i myślę że ssie przez łączenie węży z plastikową kierownicą powietrza na przepustnicy.
Powiedz czy po zaślepieniu i doszczelnieniu układu wyczuwalne coś było po przekroczeniu 4tyś?

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 07 lip 2010, 23:01

shellah pisze:Powiedz czy po zaślepieniu i doszczelnieniu układu wyczuwalne coś było po przekroczeniu 4tyś?
Jeśli chodzi o wyższe obroty to ciężko mi powiedzieć. Wydaje mi się że lepiej reaguje na gaz. Chociaż w sumie mam wrażenie że ciągnie trochę dłużej niż wcześniej. Zazwyczaj na 5tyś kończyła się jazda. Teraz po przekroczeniu 5tyś jakby lepiej ciągnął. Ale to są oczywiście subiektywne odczucia. Ciężko to wszystko zmierzyć. W teorii wolna odma powinna spełniać swoje zadanie. Zobaczymy jak będzie u ciebie.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 08 lip 2010, 10:21

Kurcze, chodzi mi cały czas po głowie 1,8T :-( Sprzedaż auta i kupno takiego z 1,8T raczej odpada z jednego zasadniczego powodu - wątpię abym znalazł inne w takim stanie jak moja. Im dłużej mam to auto tym bardziej jestem przekonany że miałem mega fuksa kupując właśnie tą sztukę. Od czasu kupna miałem okazję oglądać sporą ilość A4ek, bo trochę się ich ostatnio narobiło. Wiele prezentowało się z daleka świetnie, ale jak się bliżej przyjrzałem to okazywało się że to szroty :-( Ewentualna alternatywa to SWAP, ale tu podobnie jak z budą - u mnie silnik jest w rewelacyjnym stanie z mały przebiegiem i SWAPować coś co się ma sprawdzone na wielki znak zapytania... Kuźwa. Gdyby mi się motor wysrał sprawa była by prostsza :mrgreen:

Awatar użytkownika
Piotr_Audi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 217
Rejestracja: 10 maja 2009, 10:15
Lokalizacja: Wejherowo

Post autor: Piotr_Audi » 09 lip 2010, 00:27

No to zalej przypadkiem diesla na stacji, i problem z głowy :-P

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 09 lip 2010, 01:20

Piotr_Audi pisze:No to zalej przypadkiem diesla na stacji, i problem z głowy :-P
No nie wiem. Są dość wysokie temperatury więc właściwie zaraz przerzuca mi na LPG :-P No chyba że pomyliłbym się i zamiast oleju wlał płyn do spryskiwaczy jak to kobieta zrobiła jednemu z klubowiczów :lol:

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 09 lip 2010, 22:05

Labiel szukaj dobrego silnika a na budę nie patrz ;-) może być poobijany,skorodowany itp ale jeśli silnik żyletka to w razie czegoś zapas będziesz miał pod SWAP :-) ale jak napisałeś ciężko znaleźć dobry silnik najczęściej turbina do regeneracji lub puszcza olej :-/

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 09 lip 2010, 23:01

Turbodoładowane benzyny w tamtych czasach to była raczej rzadkości - w sensie mało kto miał z tym wcześniej do czynienia. Tak więc ludzie po prostu nie wiedzieli jak się z tym obchodzić. A wiadomo, jak będziemy dawać ogień na tłoki od samego startu, potem turbinie nie damy odpocząć, do tego lipny oleju... Efekty wiadome. Wysrane turbiny, popękane kolektory wydechowe itp.

PS: Kuźwa, zajebiście zaczynam swój urlop. W poniedziałek pogrzeb dziadka, a przed chwilą dostałem stówkę mandatu :evil:

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 10 lip 2010, 09:03

naprawdę ci współczuje :-(

na pocieszenie dodam fakt iż jeœli silnik dostaniesz turbo jest częœciš zamiennš :-P

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 10 lip 2010, 09:20

naprawdę ci współczuje :-(
Ano co zrobić, życie :-/
shellah pisze:na pocieszenie dodam fakt iż je&#65533;li silnik dostaniesz turbo jest czę&#65533;ciš zamiennš :-P
No ba :-P W moim przypadku to właściwie plug and play. Wyjeżdżam swoim a wjeżdżam 1,8T. Do przeróbki byłby jedynie nieco wydech no i ECU plus wiązki bo 1,8T ma trochę więcej czujników. Jedyny problem to sekwencja, tu musiałbym skorzystać z gazownika.

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 10 lip 2010, 14:58

Labiel pisze: odmę przedłużyć, tak aby jej opary odprowadzane były po za komorę silnika.
Miałem tak zrobione w moim pierwszym aucie (Zastava 1100). Wąż szedł równolegle z układem wydechowym i miał ujście w jednym z wylotów dwururki na końcu tłumika. Kopciło z niej identycznie jak z wydechu. :mrgreen:
shellah pisze:za pomocą kolegów wykonałem coś takiego:
Artek, a nie myślałeś nad zrobieniem dwóch zbiorników, tylko mniejszych, po jednym na glowicę? Łatwiej by je było upchnąć koło silnika, a i ich podłączenie nie sprawiało by problemów.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne Audi np: A3, A4, A6, TT itd.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl