Witam. Jestem nowy na tej stronce ale zarejestrowałem sie poniewaz potrzbuję duzo informacji o mojej a raczej nasze a w sumie to Staruszka Audi 80 B4 Avant 1.6 103KM ADA (bardzo niepopularny silnik) wersja z tego co wiem jakaś na Włochy. Mamy ogromne problemy z tym silnikiem:
-pali jak smok po mieście z 10l nie schodzi przy spokojnej jeździe do 3000obr/min a średnia wychodzi większa bo podchodzi pod 11l
-brak mocy ostatnio ne ma dynami wogóle jeździ jak by miał 65KM i wogóle na 3 biegu depczesz do oporu a on przy około 4500obr/min sie konczy i juz praktycznie nie przyspiesza a do tej granicy też zadna rewelacja jak dla mnie zamula strasznie
-usunięte usterki to czujnik Halla co rzeczywiście dało rezultat lecz potem samochód znów przymulił i dalismy STP do czyszczenia wtrysków odrazu rakieta po tym był a teraz znów jest jak wyzej napisałem klapa totalna
-wymienione wszystkie filtry łacznie z paliwa płyny też zalany olejem półsyntetycznym Midland na początku wszystko ok ale od niedawna zaczął łykac olej i to doś sporo na 1000km wciąga około 600ml moze nawet więcej juz teraz.
Samochód sprowadzony z Niemiec 2 lata temu reszta jest zupełnie wporządku tylko ten nieszczęsny silnik
Tak wiec proszę o pomoc geniuszy od silników i Audi 80 jakies porady zalecenia moze jakas wymiana silnika wchodzi w grę jeśli tak to na jaki??
[80 B4 1.6 ADA]Ogromne problemy z silnikiem Pomocy!!!!
[80 B4 1.6 ADA]Ogromne problemy z silnikiem Pomocy!!!!
Ostatnio zmieniony 08 sty 2007, 13:01 przez Kicman, łącznie zmieniany 1 raz.
- Organista18
- Forum Audi 80
- Posty: 491
- Rejestracja: 07 gru 2006, 16:17
- Lokalizacja: Lębork
- Kontakt:
Witam! Proponuję zajrzeć do katalizatora. Objawy, które opisujesz mogą świadczyć o zabitym kacie. Miałem to samo w ABT - do 5 tyś.obr/min nie mogłem go dokręcić. Musisz wykręcić katalizator i zajrzeć z tej strony co wchodzą spaliny jak wygląda. U mnie była tylko maleńka dziurka i spaliny nie miały jak uciekać. Roboty w sumie na 30 minut więc możesz sprawdzić. Jeśli to nie to to będziemy myśleć dalej. Można też podpiąć VAG-a i sprawdzić błędy.