Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 1.6 ADA]Ogromne problemy z silnikiem Pomocy!!!!

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Kicman
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 07 sty 2007, 21:18
Lokalizacja: Łódź

[80 B4 1.6 ADA]Ogromne problemy z silnikiem Pomocy!!!!

Post autor: Kicman » 07 sty 2007, 23:51

Witam. Jestem nowy na tej stronce ale zarejestrowałem sie poniewaz potrzbuję duzo informacji o mojej a raczej nasze a w sumie to Staruszka Audi 80 B4 Avant 1.6 103KM ADA (bardzo niepopularny silnik) wersja z tego co wiem jakaś na Włochy. Mamy ogromne problemy z tym silnikiem:
-pali jak smok po mieście z 10l nie schodzi przy spokojnej jeździe do 3000obr/min a średnia wychodzi większa bo podchodzi pod 11l :-/
-brak mocy ostatnio ne ma dynami wogóle jeździ jak by miał 65KM i wogóle na 3 biegu depczesz do oporu a on przy około 4500obr/min sie konczy i juz praktycznie nie przyspiesza a do tej granicy też zadna rewelacja jak dla mnie zamula strasznie :-/
-usunięte usterki to czujnik Halla co rzeczywiście dało rezultat lecz potem samochód znów przymulił i dalismy STP do czyszczenia wtrysków odrazu rakieta po tym był a teraz znów jest jak wyzej napisałem klapa totalna :-/
-wymienione wszystkie filtry łacznie z paliwa płyny też zalany olejem półsyntetycznym Midland na początku wszystko ok ale od niedawna zaczął łykac olej i to doś sporo na 1000km wciąga około 600ml moze nawet więcej juz teraz.

Samochód sprowadzony z Niemiec 2 lata temu reszta jest zupełnie wporządku tylko ten nieszczęsny silnik :-(

Tak wiec proszę o pomoc geniuszy od silników i Audi 80 jakies porady zalecenia moze jakas wymiana silnika wchodzi w grę jeśli tak to na jaki??
Ostatnio zmieniony 08 sty 2007, 13:01 przez Kicman, łącznie zmieniany 1 raz.

mrx1983
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 612
Rejestracja: 22 gru 2006, 13:32
Lokalizacja: pruszków

Post autor: mrx1983 » 08 sty 2007, 12:04

Moze dmuchnelo uszczelke pod glowica...

Kicman
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 07 sty 2007, 21:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Kicman » 08 sty 2007, 17:07

No coś ty wtedy bym jeździć nie mógł a on jest po prostu mulasty nie reaguje zbytnio na pedał gazu

Awatar użytkownika
Organista18
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 491
Rejestracja: 07 gru 2006, 16:17
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: Organista18 » 08 sty 2007, 17:32

Bym sie nie zgodził! Z wydmuchaną uszczelką można by jeździć....
Ale nie dało by się tego nie zauważyć.... grzałby się i biały dym!

Pozdr 8-)
Sprzedam pompy paliwa do VW golf II

Awatar użytkownika
sylwiasty
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 155
Rejestracja: 23 lis 2006, 01:28
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: sylwiasty » 08 sty 2007, 17:56

Witam! Proponuję zajrzeć do katalizatora. Objawy, które opisujesz mogą świadczyć o zabitym kacie. Miałem to samo w ABT - do 5 tyś.obr/min nie mogłem go dokręcić. Musisz wykręcić katalizator i zajrzeć z tej strony co wchodzą spaliny jak wygląda. U mnie była tylko maleńka dziurka i spaliny nie miały jak uciekać. :-( Roboty w sumie na 30 minut więc możesz sprawdzić. Jeśli to nie to to będziemy myśleć dalej. Można też podpiąć VAG-a i sprawdzić błędy.
B2 1.6D '84 - 7.2000->4.2005
B4 ABT "Limited Edition" '94- 5.2005->5.2009
A4 1.8T Avant Q '97 na bananie - 5.2009-> S4 Look in Progress

seba
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 02 sty 2007, 18:53
Lokalizacja: Zamość

Post autor: seba » 08 sty 2007, 18:01

ja wstawiłem strumienice .

mrx1983
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 612
Rejestracja: 22 gru 2006, 13:32
Lokalizacja: pruszków

Post autor: mrx1983 » 08 sty 2007, 22:05

Kicman pisze:No coś ty wtedy bym jeździć nie mógł a on jest po prostu mulasty nie reaguje zbytnio na pedał gazu
nie zawsze,zalezy w ktorym miejscu ja dmuchnie :-)

Kicman
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 07 sty 2007, 21:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Kicman » 09 sty 2007, 00:19

Pod komputerkiem juz był i zero błędów to co wykazał zostało usunęte czyli czujnik Halla i odrazu lepiej bo wtedy to wogóle się jexdzić nie dało bo zapłon przerywało i szarpał przy 3000obr/min

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga