[b4 1z 1.9 tdi] prośna o analize logów odc.2
[b4 1z 1.9 tdi] prośna o analize logów odc.2
Witam Ponownie,
Dla lata temu rzuciłem lagi do analizy i otrzymałem od Was takie komentarze:
https://audi80.pl/80-b4-19tdi-z1-pro ... t14689.htm
W między czasie wyczyściłem przepływke, wyczyściłem nastawnik (od razu ustało szarpanie) i ostatnio zmieniłem rozrząd. Po wymianie rozrządu trochę czuje spadek mocy (chyba zmienił się kąt wtysku i dawka też mi wygląda dziwnie, mechanik wymieniał bez vaga). Dodatkowo jak cisne gaz do dechy to czuje jak powyżej 3 tys. obrotów auto przez chwile się jakby dławi. Wygląda mi to na padnietą przepłykwkę, ale zależy mi na waszej opini. W kanale 13 widać, że po czyszczeniu nastawnika pompa już tak nie zdejmuje dawki jak 2 lata temu.
Mam jeszcze pytanie co oznacza, że w kanale 8 porównując wartość 4 z polem 3 takie zdanie: Jeśli wartość 4 jest większa lub równo 3 znaczy, że przepływomierz nie ogranicza osiągów samochodu.
Czy z tego wynika, że wartości 4 ma być mniejsze od 3 czy odwrotnie.
Jeszcze mam pytanie jaki przepływomierz ewentualnie kupić:
http://www.eter-mot.info/?1855,przeplyw ... -078906461
tu jest jakiś tani:
http://motomaximus.pl/przeplywomierze
http://www.moto.allegro.pl/item10167732 ... _9tdi.html
czy taki:javascript:void(0);
http://autosklep.istore.pl/pl,product,1 ... 22510.html
Teraz logi:
Statyczne:
logi dynamiczne:
Logi statyczne Basic setting na biegu jałowym:
Dla lata temu rzuciłem lagi do analizy i otrzymałem od Was takie komentarze:
https://audi80.pl/80-b4-19tdi-z1-pro ... t14689.htm
W między czasie wyczyściłem przepływke, wyczyściłem nastawnik (od razu ustało szarpanie) i ostatnio zmieniłem rozrząd. Po wymianie rozrządu trochę czuje spadek mocy (chyba zmienił się kąt wtysku i dawka też mi wygląda dziwnie, mechanik wymieniał bez vaga). Dodatkowo jak cisne gaz do dechy to czuje jak powyżej 3 tys. obrotów auto przez chwile się jakby dławi. Wygląda mi to na padnietą przepłykwkę, ale zależy mi na waszej opini. W kanale 13 widać, że po czyszczeniu nastawnika pompa już tak nie zdejmuje dawki jak 2 lata temu.
Mam jeszcze pytanie co oznacza, że w kanale 8 porównując wartość 4 z polem 3 takie zdanie: Jeśli wartość 4 jest większa lub równo 3 znaczy, że przepływomierz nie ogranicza osiągów samochodu.
Czy z tego wynika, że wartości 4 ma być mniejsze od 3 czy odwrotnie.
Jeszcze mam pytanie jaki przepływomierz ewentualnie kupić:
http://www.eter-mot.info/?1855,przeplyw ... -078906461
tu jest jakiś tani:
http://motomaximus.pl/przeplywomierze
http://www.moto.allegro.pl/item10167732 ... _9tdi.html
czy taki:javascript:void(0);
http://autosklep.istore.pl/pl,product,1 ... 22510.html
Teraz logi:
Statyczne:
logi dynamiczne:
Logi statyczne Basic setting na biegu jałowym:
przepływomierz zostaw w spokoju, zajmij się zaworem N75 bo widać że się przycina i głupieje oraz zaślep EGR i fura będzie śmigała
brakuje statycznie grupy 001, dawkę masz do poprawy i ustaw w 001 na ok. 2.2mg/R lub w 000 na ok 12 bo te 36 to strasznie kiepsko (mam nadzieję, że logi statyczne robione na zgaszonych światłach, wyłączonych nawiewach i innych odbiornikach prądu)
brakuje statycznie grupy 001, dawkę masz do poprawy i ustaw w 001 na ok. 2.2mg/R lub w 000 na ok 12 bo te 36 to strasznie kiepsko (mam nadzieję, że logi statyczne robione na zgaszonych światłach, wyłączonych nawiewach i innych odbiornikach prądu)
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Łukasz,co tak z grubej rury od razu 2,2 :?: :mrgreen: żadnych kompromisów ? 3,4 czy coś koło tego ... może i masz rację , jak jeżdzić to z werwą :mrgreen: ja mam 3,8mg bo jak bym ustawił 2,2 to bym za bardzo cisnął , ciężko się powstrzymać bo zetor po chipsie ma ADHD :mrgreen: ale zawsze mogę włączyć R ... a wtedy to sam wiesz :mrgreen:UKI_XX pisze:dawkę masz do poprawy i ustaw w 001 na ok. 2.2mg/R
Kupiłem taki zawororek:
http://autolech.com.pl/index.php?p696,z ... 0-blad-n75
Czy to na pewno o ten chodziło bo nie wiem czy go zakładać. W sklepie gość powiedział, że są jakies dwa i dał mi ten, podobno od tubiny.
http://autolech.com.pl/index.php?p696,z ... 0-blad-n75
Czy to na pewno o ten chodziło bo nie wiem czy go zakładać. W sklepie gość powiedział, że są jakies dwa i dał mi ten, podobno od tubiny.
Spytam dla pewności, czyli mam go wymienić na taki:
http://autolech.com.pl/index.php?p520,z ... 0-blad-n75
http://autolech.com.pl/index.php?p520,z ... 0-blad-n75
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Dokładnie taki ,ale tu masz taniej tez pierburg http://www.allegro.pl/item1100003514_za ... rburg.html <ok>pakan pisze:Spytam dla pewności, czyli mam go wymienić na taki:
http://autolech.com.pl/in...5-55-0-blad-n75
No i stało się najgorsze. Wyjechałem dziś z domu i nagle poczułem, że auto strasznie się dławi, potem spadek mocy, a potem zgasł. Zapalam ponownie i to samo, nawrotka zaplam ujeżdżam 100 metrów i gaśnie i tak dowlokłem się do domu 2km (dobrze, że mnie nie dopadło na trasie). Myślę, że sama wymiana N75 nie pomoże. O czym jeszcze mogą świadczyć takie objawy? Nawet jak go zapale i stoję w miejscu to i tak gaśnie.
Ps. Nie wiem, czy to przez upadły, ale jak jechałem potem do Wrocławia z kolegą to stało dużo aut z podniesioną maską, w tym jedna spalona chyba audi A4 na autostradzie a4.
Ps. Nie wiem, czy to przez upadły, ale jak jechałem potem do Wrocławia z kolegą to stało dużo aut z podniesioną maską, w tym jedna spalona chyba audi A4 na autostradzie a4.
zobacz czy ci cieknie ta tej srubie czy po prostu kapie ci z EGR'a ktory jest nad tą śrubą.. też myślałem ze mi przy tej śrubie cieknie.. ale z EGR'a nakapało.pakan pisze:Ok dzięki,
Jeszcze ma pytanie co to jest ta rurka ze tą śrubą na tym zdjęciu. Bo dziś zauważyłem, że na tej śrubie cieknie delikatnie olej. Czy to coś poważnego?
[url=http://images45.fotosik.pl/314/cc3e519580e788c6m.jpg]Obrazek[/URL]
Oczywiście zdjęcie nie moje.