Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 1z 1.9 tdi] prośna o analize logów odc.2

pakan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 18 mar 2008, 15:15
Lokalizacja: Wrocław

[b4 1z 1.9 tdi] prośna o analize logów odc.2

Post autor: pakan » 07 lip 2010, 20:59

Witam Ponownie,
Dla lata temu rzuciłem lagi do analizy i otrzymałem od Was takie komentarze:
https://audi80.pl/80-b4-19tdi-z1-pro ... t14689.htm
W między czasie wyczyściłem przepływke, wyczyściłem nastawnik (od razu ustało szarpanie) i ostatnio zmieniłem rozrząd. Po wymianie rozrządu trochę czuje spadek mocy (chyba zmienił się kąt wtysku i dawka też mi wygląda dziwnie, mechanik wymieniał bez vaga). Dodatkowo jak cisne gaz do dechy to czuje jak powyżej 3 tys. obrotów auto przez chwile się jakby dławi. Wygląda mi to na padnietą przepłykwkę, ale zależy mi na waszej opini. W kanale 13 widać, że po czyszczeniu nastawnika pompa już tak nie zdejmuje dawki jak 2 lata temu.
Mam jeszcze pytanie co oznacza, że w kanale 8 porównując wartość 4 z polem 3 takie zdanie: Jeśli wartość 4 jest większa lub równo 3 znaczy, że przepływomierz nie ogranicza osiągów samochodu.
Czy z tego wynika, że wartości 4 ma być mniejsze od 3 czy odwrotnie.
Jeszcze mam pytanie jaki przepływomierz ewentualnie kupić:
http://www.eter-mot.info/?1855,przeplyw ... -078906461
tu jest jakiś tani:
http://motomaximus.pl/przeplywomierze
http://www.moto.allegro.pl/item10167732 ... _9tdi.html
czy taki:javascript:void(0);
http://autosklep.istore.pl/pl,product,1 ... 22510.html
Teraz logi:
Statyczne:
Obrazek
Obrazek
logi dynamiczne:
Obrazek
Obrazek

Logi statyczne Basic setting na biegu jałowym:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 08 lip 2010, 00:07

przepływomierz zostaw w spokoju, zajmij się zaworem N75 bo widać że się przycina i głupieje oraz zaślep EGR i fura będzie śmigała ;-)

brakuje statycznie grupy 001, dawkę masz do poprawy i ustaw w 001 na ok. 2.2mg/R lub w 000 na ok 12 bo te 36 to strasznie kiepsko (mam nadzieję, że logi statyczne robione na zgaszonych światłach, wyłączonych nawiewach i innych odbiornikach prądu)

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 08 lip 2010, 09:45

UKI_XX pisze:dawkę masz do poprawy i ustaw w 001 na ok. 2.2mg/R
Łukasz,co tak z grubej rury od razu 2,2 :?: :mrgreen: żadnych kompromisów ? 3,4 czy coś koło tego ... może i masz rację ;-) , jak jeżdzić to z werwą :mrgreen: ja mam 3,8mg bo jak bym ustawił 2,2 to bym za bardzo cisnął , ciężko się powstrzymać bo zetor po chipsie ma ADHD :mrgreen: ale zawsze mogę włączyć R ;-) ... a wtedy to sam wiesz :mrgreen:

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 08 lip 2010, 11:08

hehe :mrgreen: z grubej rury to na 1.8mg/R tak jak jest u mnie, przy 2.2mg będzie szedł jak wariat i mało palił ;-)

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 08 lip 2010, 13:49

UKI_XX pisze:hehe :mrgreen: z grubej rury to na 1.8mg/R tak jak jest u mnie, przy 2.2mg będzie szedł jak wariat i mało palił
Nie kuś mnie :mrgreen: 2,2 mg :?: ...chyba sobie zapodam na próbę ;-) Dobra koniec off top bo się kolega pakan :evil:

pakan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 18 mar 2008, 15:15
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: pakan » 09 lip 2010, 18:06

Kupiłem taki zawororek:
http://autolech.com.pl/index.php?p696,z ... 0-blad-n75
Czy to na pewno o ten chodziło bo nie wiem czy go zakładać. W sklepie gość powiedział, że są jakies dwa i dał mi ten, podobno od tubiny.

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 09 lip 2010, 18:51

mam zdjęcia zobacz jaki masz u siebie w aucie <ok>

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 09 lip 2010, 21:18

to kupiłeś zły :!: tego typu co kupiłeś to stosuje się do innego rodzaju turbiny (np. w A4 110KM i nowszych) i do Twojej się nie nadaje

na plastikowej rurze między IC a kolektorem ssącym masz zaworek i taki sam kup, konkretnie wygląda tak jak ten na dole w zdjęciu kolegi gibaj <ok>

pakan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 18 mar 2008, 15:15
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: pakan » 10 lip 2010, 11:47

Spytam dla pewności, czyli mam go wymienić na taki:
http://autolech.com.pl/index.php?p520,z ... 0-blad-n75

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 10 lip 2010, 12:45

pakan pisze:Spytam dla pewności, czyli mam go wymienić na taki:
http://autolech.com.pl/in...5-55-0-blad-n75
Dokładnie taki ,ale tu masz taniej tez pierburg http://www.allegro.pl/item1100003514_za ... rburg.html <ok>

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 10 lip 2010, 14:12

masz na zdjęciu opisane jak ma być podłączony też <ok>

pakan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 18 mar 2008, 15:15
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: pakan » 10 lip 2010, 19:02

Ok dzięki,
Jeszcze ma pytanie co to jest ta rurka ze tą śrubą na tym zdjęciu. Bo dziś zauważyłem, że na tej śrubie cieknie delikatnie olej. Czy to coś poważnego?
Obrazek
Oczywiście zdjęcie nie moje.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 10 lip 2010, 20:21

pakan pisze:Jeszcze ma pytanie co to jest ta rurka ze tą śrubą na tym zdjęciu.
Tą rurką płynie olej pod ciśnieniem, smarujący łożyska turbiny .Spróbuj z wyczuciem lekko dociągnąć na zimnym silniku

pakan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 18 mar 2008, 15:15
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: pakan » 11 lip 2010, 20:03

No i stało się najgorsze. Wyjechałem dziś z domu i nagle poczułem, że auto strasznie się dławi, potem spadek mocy, a potem zgasł. Zapalam ponownie i to samo, nawrotka zaplam ujeżdżam 100 metrów i gaśnie i tak dowlokłem się do domu 2km (dobrze, że mnie nie dopadło na trasie). Myślę, że sama wymiana N75 nie pomoże. O czym jeszcze mogą świadczyć takie objawy? Nawet jak go zapale i stoję w miejscu to i tak gaśnie.
Ps. Nie wiem, czy to przez upadły, ale jak jechałem potem do Wrocławia z kolegą to stało dużo aut z podniesioną maską, w tym jedna spalona chyba audi A4 na autostradzie a4.

Awatar użytkownika
jaco124
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1212
Rejestracja: 14 kwie 2009, 19:26
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: jaco124 » 12 lip 2010, 19:10

pakan pisze:Ok dzięki,
Jeszcze ma pytanie co to jest ta rurka ze tą śrubą na tym zdjęciu. Bo dziś zauważyłem, że na tej śrubie cieknie delikatnie olej. Czy to coś poważnego?
[url=http://images45.fotosik.pl/314/cc3e519580e788c6m.jpg]Obrazek[/URL]
Oczywiście zdjęcie nie moje.
zobacz czy ci cieknie ta tej srubie czy po prostu kapie ci z EGR'a ktory jest nad tą śrubą.. też myślałem ze mi przy tej śrubie cieknie.. ale z EGR'a nakapało.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl