Dla lata temu rzuciłem lagi do analizy i otrzymałem od Was takie komentarze:
https://audi80.pl/80-b4-19tdi-z1-pro ... t14689.htm
W między czasie wyczyściłem przepływke, wyczyściłem nastawnik (od razu ustało szarpanie) i ostatnio zmieniłem rozrząd. Po wymianie rozrządu trochę czuje spadek mocy (chyba zmienił się kąt wtysku i dawka też mi wygląda dziwnie, mechanik wymieniał bez vaga). Dodatkowo jak cisne gaz do dechy to czuje jak powyżej 3 tys. obrotów auto przez chwile się jakby dławi. Wygląda mi to na padnietą przepłykwkę, ale zależy mi na waszej opini. W kanale 13 widać, że po czyszczeniu nastawnika pompa już tak nie zdejmuje dawki jak 2 lata temu.
Mam jeszcze pytanie co oznacza, że w kanale 8 porównując wartość 4 z polem 3 takie zdanie: Jeśli wartość 4 jest większa lub równo 3 znaczy, że przepływomierz nie ogranicza osiągów samochodu.
Czy z tego wynika, że wartości 4 ma być mniejsze od 3 czy odwrotnie.
Jeszcze mam pytanie jaki przepływomierz ewentualnie kupić:
http://www.eter-mot.info/?1855,przeplyw ... -078906461
tu jest jakiś tani:
http://motomaximus.pl/przeplywomierze
http://www.moto.allegro.pl/item10167732 ... _9tdi.html
czy taki:javascript:void(0);
http://autosklep.istore.pl/pl,product,1 ... 22510.html
Teraz logi:
Statyczne:
logi dynamiczne:
Logi statyczne Basic setting na biegu jałowym: