Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 1,8 gaźnik 91r] Wibracje/Drgania na niskich obrotach

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Andrew^

[80 B3 1,8 gaźnik 91r] Wibracje/Drgania na niskich obrotach

Post autor: Andrew^ » 01 lip 2007, 12:09

Do moderatora nie wiem jakiego typu mam gaznik :| wiec napisalem w temacie ogolnie "gaznik" i rok produkcji auta

Witam, ponownie przez moje niedopatrzenie ;)
Przepraszam ze odrazu z grubej rury wyskakuje z pytaniami, lecz nie moge odnalezsc odpowiedzi.
Kilka dni temu kupilem Slicznotke, Moje Moje Moje :D Audi 80 B3 1,8 na gazniku kupujac wiedzialem ze ma wibracje na niskich obrotach silnik caly drzy az przenosi wibracje na bude sprzedajacy mowil ze to wina rozszelnionego przewodu laczacego kolektor/filtr powietrza z servo od ABS-u, wibracje wystepuja tylko na niskich obrotach jak dam jej 1500 obr odrazu ustaja.
Niestety mechanik moze mnie przyjac na audiencje dopiero we wtorek a ja chce jak najszybciej zaczac robic ta slicznotke, powiem szczerze chcial bym ja sam zrobic w pelni zeby wiedziec ze nikt jej nie traktuje po chamsku :D
Mechanik powiedzial ze moze nie pali na jeden gar, wtedy wiadomo co widze ze przewod zaplonowy jest oklejony tasma izolacyjna moge zaczac od niego czy nie ruszac i czekac na mechanika ?? a moze odrazu mam wymienic ten przewod od serva mechanik mowil ze napeno nie od tego przewodu.

Pomozcie uratowac to sliczne auto.
Pozdro

Revelation
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 158
Rejestracja: 28 sty 2007, 16:20
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Revelation » 01 lip 2007, 12:26

też mam b3 na gaźniku i ten sam problem co Ty. dokładnie przy 1500 obrotow wibracje ustają. ale zauważylem ze przy nagrzanym silniku jest już w miare ok.

Andrew^

Post autor: Andrew^ » 01 lip 2007, 12:48

U mnie nawet jak silnik jest juz nagrzany nie przestaje trasc na niskich obrotach, dopiero przydepne 1,5 tys ustaja. no nic pozostaje mi motoryzacyjny i kupno najpierw tego przewodu i montaz bo ten ktory juz jest to na stowe przepuszcza powietrze bo jest urwany przy serwie i gdzies w sobie zekomo ma dziure ;)
Taki czesci jak przewod do serwa dostane w mooryzacyjnym czy musze gdzies szukca po internecie czy szrocie ??

Revelation
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 158
Rejestracja: 28 sty 2007, 16:20
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Revelation » 01 lip 2007, 15:42

nie mam pojecia ale jak ci sie uda rozwiazac problem napisz. ja słyszałem ze drgania moga być tez spowodowane walniętymi poduszkami pod silnikiem. dodam ze u mnei oprocz tych drgan dochodzi jeszcze problem z szarpaniem przy ruszaniu i zmianie na dwójke nawet przy rozgrzanym silniku:/

Awatar użytkownika
M@rcus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1037
Rejestracja: 18 sty 2007, 11:22
Lokalizacja: Lublin-Zakrzówek
Kontakt:

Post autor: M@rcus » 01 lip 2007, 16:42

Revelation, dobrze słyszałeś, proponuje posprawdzać poduchy, one bezpośrednio przenoszą drgania.

Andrew^

Post autor: Andrew^ » 01 lip 2007, 17:25

Ja jestem total laik no ale coz po to kupilem ta Slicznotke zeby sie na niej nauczyc rzemiosla ;) Jeszcze ja postawie na nogi :)
poszedlem teraz obejrzec ja lepiej bo mam ja 3 dni probowalem przytrzymac ten wezyk przy servie ale widze dupa nic to nie daje, rozszczelnien na nim tez nie widze.
Poszedlem obejzec jak to wyglada od strony wydechu i pierwszy raz to zobaczylem ciemna substancja w wydechu, zaznaczam jak odpalilem maszynke spaliny byly biale ale nieregularnie sie wydobywaly (wczesniej jak latalem Malenstwem tez tego nie bylo tylko nierowne obroty), teraz wsadzilem palucha w tlumik i to chyba olej czarny jak smola ale dolewke robilem 3 dni temu i na bagnecie jest czysty.
Czyli co remoncik silnika ze znajomym mechanikiem ??
:roll: mam nadzieje ze pozwoli mi sie przygladac chociaz jesli juz nawet nie da samemu zrobic :(
Moge jakos sprawdzic czy przewody zaplonowe dobrze podaja prad na swiece ??
Bo ten jeden pozawijany tasma mnie niepokoji.

master72
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 224
Rejestracja: 18 lut 2007, 20:47
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: master72 » 01 lip 2007, 19:19

Andrew^ pisze:Bo ten jeden pozawijany tasma mnie niepokoji.
prędzej czy później do wymiany
Andrew^ pisze:Czyli co remoncik silnika ze znajomym mechanikiem ??
:roll:
nie rozpędzaj się tak z remontami :mrgreen:
może wystarczy zlikwidować nieszczelności ,wyregulować mieszankę, ustawić zapłon .... ;-)

Revelation
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 158
Rejestracja: 28 sty 2007, 16:20
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Revelation » 01 lip 2007, 20:19

master72 pisze:nie rozpędzaj się tak z remontami
może wystarczy zlikwidować nieszczelności ,wyregulować mieszankę, ustawić zapłon ....
_________________
tak zgadzam sie w pełni i sprawdz jeszcze te poduszki.

Andrew^

Post autor: Andrew^ » 01 lip 2007, 22:38

mysle ze to wazne zapomnialem jeszcze dodac ile pali ten silnik %-) wyliczylem sam nie zaden komputerek ;) 6-7 litra po miescie :| wtf ??
jezdze normalnie nie wyzej niz 3500 obr. bo nie potrzebuje wiecej ale przycisnac czasem przycisne Slicznotke;)

Revelation
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 158
Rejestracja: 28 sty 2007, 16:20
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Revelation » 01 lip 2007, 22:44

za uboga mieszanka na to wychodzi:] mi pali w miescie 11 a mam ten sam silnik.
mi regulowali mieszanke na analizatorze spalin radze ci to samo.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl