[80 B3 1,8 gaźnik 91r] Wibracje/Drgania na niskich obrotach
[80 B3 1,8 gaźnik 91r] Wibracje/Drgania na niskich obrotach
Do moderatora nie wiem jakiego typu mam gaznik wiec napisalem w temacie ogolnie "gaznik" i rok produkcji auta
Witam, ponownie przez moje niedopatrzenie
Przepraszam ze odrazu z grubej rury wyskakuje z pytaniami, lecz nie moge odnalezsc odpowiedzi.
Kilka dni temu kupilem Slicznotke, Moje Moje Moje Audi 80 B3 1,8 na gazniku kupujac wiedzialem ze ma wibracje na niskich obrotach silnik caly drzy az przenosi wibracje na bude sprzedajacy mowil ze to wina rozszelnionego przewodu laczacego kolektor/filtr powietrza z servo od ABS-u, wibracje wystepuja tylko na niskich obrotach jak dam jej 1500 obr odrazu ustaja.
Niestety mechanik moze mnie przyjac na audiencje dopiero we wtorek a ja chce jak najszybciej zaczac robic ta slicznotke, powiem szczerze chcial bym ja sam zrobic w pelni zeby wiedziec ze nikt jej nie traktuje po chamsku
Mechanik powiedzial ze moze nie pali na jeden gar, wtedy wiadomo co widze ze przewod zaplonowy jest oklejony tasma izolacyjna moge zaczac od niego czy nie ruszac i czekac na mechanika ?? a moze odrazu mam wymienic ten przewod od serva mechanik mowil ze napeno nie od tego przewodu.
Pomozcie uratowac to sliczne auto.
Pozdro
Witam, ponownie przez moje niedopatrzenie
Przepraszam ze odrazu z grubej rury wyskakuje z pytaniami, lecz nie moge odnalezsc odpowiedzi.
Kilka dni temu kupilem Slicznotke, Moje Moje Moje Audi 80 B3 1,8 na gazniku kupujac wiedzialem ze ma wibracje na niskich obrotach silnik caly drzy az przenosi wibracje na bude sprzedajacy mowil ze to wina rozszelnionego przewodu laczacego kolektor/filtr powietrza z servo od ABS-u, wibracje wystepuja tylko na niskich obrotach jak dam jej 1500 obr odrazu ustaja.
Niestety mechanik moze mnie przyjac na audiencje dopiero we wtorek a ja chce jak najszybciej zaczac robic ta slicznotke, powiem szczerze chcial bym ja sam zrobic w pelni zeby wiedziec ze nikt jej nie traktuje po chamsku
Mechanik powiedzial ze moze nie pali na jeden gar, wtedy wiadomo co widze ze przewod zaplonowy jest oklejony tasma izolacyjna moge zaczac od niego czy nie ruszac i czekac na mechanika ?? a moze odrazu mam wymienic ten przewod od serva mechanik mowil ze napeno nie od tego przewodu.
Pomozcie uratowac to sliczne auto.
Pozdro
-
- Forum Audi 80
- Posty: 158
- Rejestracja: 28 sty 2007, 16:20
- Lokalizacja: Wrocław
U mnie nawet jak silnik jest juz nagrzany nie przestaje trasc na niskich obrotach, dopiero przydepne 1,5 tys ustaja. no nic pozostaje mi motoryzacyjny i kupno najpierw tego przewodu i montaz bo ten ktory juz jest to na stowe przepuszcza powietrze bo jest urwany przy serwie i gdzies w sobie zekomo ma dziure
Taki czesci jak przewod do serwa dostane w mooryzacyjnym czy musze gdzies szukca po internecie czy szrocie ??
Taki czesci jak przewod do serwa dostane w mooryzacyjnym czy musze gdzies szukca po internecie czy szrocie ??
-
- Forum Audi 80
- Posty: 158
- Rejestracja: 28 sty 2007, 16:20
- Lokalizacja: Wrocław
Ja jestem total laik no ale coz po to kupilem ta Slicznotke zeby sie na niej nauczyc rzemiosla Jeszcze ja postawie na nogi
poszedlem teraz obejrzec ja lepiej bo mam ja 3 dni probowalem przytrzymac ten wezyk przy servie ale widze dupa nic to nie daje, rozszczelnien na nim tez nie widze.
Poszedlem obejzec jak to wyglada od strony wydechu i pierwszy raz to zobaczylem ciemna substancja w wydechu, zaznaczam jak odpalilem maszynke spaliny byly biale ale nieregularnie sie wydobywaly (wczesniej jak latalem Malenstwem tez tego nie bylo tylko nierowne obroty), teraz wsadzilem palucha w tlumik i to chyba olej czarny jak smola ale dolewke robilem 3 dni temu i na bagnecie jest czysty.
Czyli co remoncik silnika ze znajomym mechanikiem ??
:roll: mam nadzieje ze pozwoli mi sie przygladac chociaz jesli juz nawet nie da samemu zrobic
Moge jakos sprawdzic czy przewody zaplonowe dobrze podaja prad na swiece ??
Bo ten jeden pozawijany tasma mnie niepokoji.
poszedlem teraz obejrzec ja lepiej bo mam ja 3 dni probowalem przytrzymac ten wezyk przy servie ale widze dupa nic to nie daje, rozszczelnien na nim tez nie widze.
Poszedlem obejzec jak to wyglada od strony wydechu i pierwszy raz to zobaczylem ciemna substancja w wydechu, zaznaczam jak odpalilem maszynke spaliny byly biale ale nieregularnie sie wydobywaly (wczesniej jak latalem Malenstwem tez tego nie bylo tylko nierowne obroty), teraz wsadzilem palucha w tlumik i to chyba olej czarny jak smola ale dolewke robilem 3 dni temu i na bagnecie jest czysty.
Czyli co remoncik silnika ze znajomym mechanikiem ??
:roll: mam nadzieje ze pozwoli mi sie przygladac chociaz jesli juz nawet nie da samemu zrobic
Moge jakos sprawdzic czy przewody zaplonowe dobrze podaja prad na swiece ??
Bo ten jeden pozawijany tasma mnie niepokoji.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 158
- Rejestracja: 28 sty 2007, 16:20
- Lokalizacja: Wrocław
-
- Forum Audi 80
- Posty: 158
- Rejestracja: 28 sty 2007, 16:20
- Lokalizacja: Wrocław