Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

B4 AAZ słabe osiąga na cipłym silniku

ODPOWIEDZ
ADAM77FG

B4 AAZ słabe osiąga na cipłym silniku

Post autor: ADAM77FG » 24 cze 2010, 11:48

Witam. Posiadam audi 80 b4 z silnikiem 1.9TD. Problem polega na tym że póki się jeszcze slnik nienagrzeje do temp. 90 stopni ciągnie jak szalony nawet na małych obrotach czuć po naciśnięciu gazu wyrazne przyśpieszenie,nieżebym go katował na zimnym motorz bo wiem czym to grozi, lecz jak się nagrzeje i troch pojeżdże muli go niesamowsici tak jakby niemiał tej turbiny,jak myślicie czy to już koniec turbinki czy coś innego

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 24 cze 2010, 13:37

ADAM77FG pisze:Posiadam audi 80 b4 z silnikiem 1.9TD. Problem polega na tym że póki się jeszcze slnik nienagrzeje do temp. 90 stopni ciągnie jak szalony nawet na małych obrotach czuć po naciśnięciu gazu wyrazne przyśpieszenie,nieżebym go katował na zimnym motorz bo wiem czym to grozi, lecz jak się nagrzeje i troch pojeżdże muli go niesamowsici tak jakby niemiał tej turbiny,jak myślicie czy to już koniec turbinki czy coś innego
Mulić trochę może bo nie ma icka ,ale żeby aż tak duża róznica była to nie powiedziałbym ,przynajmniej w moim AAZ -cie ;-) .Turbina raczej na pewno nie ma tu nic do rzeczy.Jeżeli naprawdę jest bardzo duża różnica między zimnym i ciepłym to ja winnego tego stanu rzeczy szukałbym w pompie wtryskowej lub słabym ciśnieniu sprężania

ADAM77FG

Post autor: ADAM77FG » 24 cze 2010, 16:47

jakby była wina ciśnienia sprężania oznaczałoby że silnik mój należy pobłogosławić,ale silnik jest okej żądnego wycieku w każde mrozy go odpalałem,a w pompie to co może być nietak?

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radomir
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 24 cze 2010, 17:04

_uwaga

pitul111
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 22
Rejestracja: 23 maja 2008, 16:33
Lokalizacja: Wąbrzeźno

Post autor: pitul111 » 24 cze 2010, 20:52

wyczysc zawor egr ja tak uczynilem jest o niebo lepiej ;-)

ADAM77FG

Post autor: ADAM77FG » 25 cze 2010, 07:47

dzięki za podpowiedz tak zrobie jakl bede miał troche wolnego czasu,jeżeli ktoś ma jeszcze jakieś pomysły prosze pisać

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 25 cze 2010, 11:12

Sekcja tłocząca (tłokorozdzielacz) w pompie wtryskowej domaga się wymiany bądź regeneracji.

ADAM77FG

Post autor: ADAM77FG » 11 lip 2010, 20:56

wyczyściłem ten egr straszny syf był. Na lekko rozgrzanym idzie jeszcze lapiej ale pózniej tak jak mówiłem muli,ile może kosztować wymiana tego tłokorozdzielacza?

Awatar użytkownika
grze
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3198
Rejestracja: 09 lip 2008, 17:57
Lokalizacja: południe

Post autor: grze » 17 lip 2010, 15:04

Popraw tytuł wątku zgodnie z regulaminem (aby streszczał istotę problemu) oraz dodaj odpowiednie tagi.

Trzeciej szansy nie będzie.

Zapoznaj się z regulaminem i zasadami tytułowania wątków.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TD”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl