Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 80 1,6-1,8] Problem z gaźnikiem.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
Satar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 504
Rejestracja: 29 paź 2008, 14:00
Lokalizacja: DLW

Post autor: Satar » 12 lip 2010, 11:01

bloku pisze:Moja rada...wywal ten gaźnik...zainwestuj 500PLN i zamontuj weberowski najlepiej od poloneza. Ja walczyłem z Pierem 2E sporo czasu...Taniej szybciej i lepsza praca silnika jest na Keihinie lub Weberze.
Wywalaj i nie żałuj. Ja mam seryjnego keihina i powiem, że na gazie jeździ na oparach (na trasie bez szaleństw poniżej 7/100km ) i pięknie wysoko się kręci ;-) a na benzynie mikser zawęża dolot powietrza i jak załączy się 2 gardziel jest rodeo. Co ja nie cudowałem, żeby to jakoś sensownie wyregulować - to moje. Nie pomogło przestawienie gaźnika pod mikser LPG (bez różnicy czy 32 czy 34mm średnicy). Jedyny ratunek - jak chcesz jechać a nie pyrkać na benzynie to zdjąć mikser. Chcesz oszczędnie to zakładasz mikser. Ja osobiście bujam się tylko na podtlenku - benzyna tylko na rozpałkę. Co do webera to wiem, że też jest dwugardzielowy, ale ma inny mikser i nie powinno być problemów z jazdą na PB.
Poza tym gaźnik od poldona kupisz na złomie, a za keihina musisz beknąć ze 250 - 300 PLN. Ja osobiście nie ufam odpowiednikowi i polecam Keihiny. Tylko weź pod uwagę kolektor dolotowy. Do keihina I jest inny niż dwójki... Nie wiem, jak jest z weberami...

Awatar użytkownika
kacper85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1585
Rejestracja: 26 sie 2008, 21:59
Lokalizacja: WF

Post autor: kacper85 » 12 lip 2010, 14:36

zakator pisze:ile Cie kosztował ten regulator i jak go sparwdzic??
200 zł regenerowany. Nowy podobno 800. Sprawdzał mi to wszystko gaźnikowiec ale jak nie trzyma obrotów to na pewno coś z nim jest.

zakator
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 30 wrz 2009, 17:36

Post autor: zakator » 14 lip 2010, 21:07

Heh i pojawiło sie kolejne pytanie, ile kabli powinna miec sonda lambda, takie pytanko zadał mi facet w w sklepie motoryzacyjnym. Wie ktos moze ile powinno byc i dodatkowo gdzie ją mozna podłaczyc bo nie mam nawet na czym sie wzorowac :)

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 15 lip 2010, 11:08

Sonda przy 2EE jest jednoprzewodowa. Wtyczka powinna być przypięta to górnej części prawej podłużnicy jest spięta razem w przewodem akumulator-rozrusznik. Kolor czarno-zielony jak dobrze pamiętam.

zakator
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 30 wrz 2009, 17:36

Post autor: zakator » 15 lip 2010, 23:42

W takim wypadku jak ona moz dawac sygnały do komputera gaźnika skoro nie jest ona z nim połaczona??

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl