Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

AR90QCRT 44 Rajd Festiwalowy

Prezentacja w/w od 1986 do 1991.
Awatar użytkownika
Grzegorz7A
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 501
Rejestracja: 15 maja 2009, 22:24
Lokalizacja: Opole

Post autor: Grzegorz7A » 14 cze 2010, 00:08

Bartek90...na razie buda jest w IRECO, za około miesiąc wraca, na pewno będą foty foteli, klatki i całej wylinki :). Pozdrawiam G.

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 19 cze 2010, 16:52

Grzesiu czy zawieszenie też musiałeś ściągnąć? Czy mogło sie dokulać na kołach?

Awatar użytkownika
Grzegorz7A
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 501
Rejestracja: 15 maja 2009, 22:24
Lokalizacja: Opole

Post autor: Grzegorz7A » 20 cze 2010, 13:42

Frano, początkowo miałem montować rollbara, do tego wystarczyło zdemontować tapicerkę, kanapę i fotel nam miejscu, potem chciałem klatkę według zał. J - wystarczyło zdemontować środek. Demontując środek w miedzy czasie naoglądałem się dzwonów na youtube i naczytałem o zaletach pełnej zintegrowanej z karoserią celi, potem dowiedziałem się o rodzajach materiału na tego typu konstrukcję i ze stali węglowej przeszedłem na CrMo.
Z wersji podstawowej przeszedłem na max + max obspawanie. Tu nie ma kompromisów. Zależy mi na bezpieczeństwie i bardzo sztywnej budzie. Dlatego karoseria musi być kompletnie zdemontowana, wszystko wyczyszczone. Ma wyglądać jak surowa z fabryki. Kilka godzin przed wyjazdem do Ireco jeszcze wycinałem komorę szyberdachu bo o niej zapomniałem a przeszkadza przy montażu. Na miejscu okazało się, że i tak mogłem lepiej wyskrobać, lepiej doczyścić. Teraz wiem o co chodzi i drugie auto będzie już przygotowane na tip top. Budę 90tki zawiozłem na wywrotce LT. Podnieść ją można w 4 osoby, czyli wychodzi na to że gołą buda waży około 200 kg +/-

Poniżej foto z wyjazdu.
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Pozdrawiam Grzegorz

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 20 cze 2010, 16:01

Grzesiu dzięki, za wyczerpującą odpowiedz :-) Po fotkach widać, że nieźle sie narobiłeś przy rozbieraniu.
p.s super, że wklejasz fotki.

3mam kciuki

Pozdrawiam Krzysiek

Awatar użytkownika
gornik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3207
Rejestracja: 08 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: gornik » 20 cze 2010, 16:43

Dobry sportowy projekt. Również bacznie obserwuję.
Pozdro.

Awatar użytkownika
Grzegorz7A
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 501
Rejestracja: 15 maja 2009, 22:24
Lokalizacja: Opole

Post autor: Grzegorz7A » 21 cze 2010, 18:10

dzięki Panowie. G.

Awatar użytkownika
luk_OP_Q89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1288
Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
Lokalizacja: OPOLE

Post autor: luk_OP_Q89 » 02 lip 2010, 08:55

Jak tam twoje 90q?Miałes dać znaka kiedy robimy wymianę podłogi ale chyba już sam sobie poradziłeś.Jak będziesz w Opolu zajrzyj do mnie na Krapkowicką 8A do warsztatu.
Pozdro ;-)

Awatar użytkownika
Grzegorz7A
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 501
Rejestracja: 15 maja 2009, 22:24
Lokalizacja: Opole

Post autor: Grzegorz7A » 06 lip 2010, 23:36

hej Luk, sorry ale ostatnie tygodnie były ciężkie kompletnie nie miałem na nic czasu. A tak jak pisałem 90 tka do Ireco pojechała z rozpędu bardziej dlatego że miałem termin niż to że była już gotowa. Podłogi nie zrobiłem. Nie będzie to przeszkadzać - ale na pewno jest jeszcze do zrobienia. Teraz w niedziele odbiorę i pewnie będę na gwałt potrzebował magika-lakiernika.
Znasz kto ma pistolet zamiast dłoni? Trochę roboty będzie, bo chcę klatkę w innym kolorze niż środek.

Pozdrawiam, jak będę przelotem to wpadnę. G

Awatar użytkownika
Grzegorz7A
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 501
Rejestracja: 15 maja 2009, 22:24
Lokalizacja: Opole

Post autor: Grzegorz7A » 12 lip 2010, 22:33

Oficjalnie nadje nowa nazwę projektowi

Audi R90 Quattro

...po miesiącu prac w IRECO Motorsport auto wróciło z klatką

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 12 lip 2010, 22:54

Profi robota

Ciekawi mnie tylko dlaczego srodkowy zastrzał nie jest na wysokości słupka ? Dawniej w rajdówkach 4ero drzwiowych w większosci przypadków tak było.

Szyberdach zaspawasz ?

Awatar użytkownika
Audi Sport
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1819
Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.

Post autor: Audi Sport » 12 lip 2010, 22:59

No to teraz quattrówka będzie sztywniutka jak nigdy dotąd :-D Nie ma to jak mocne rury i porządne spawy :mrgreen:

Planujesz jakieś mody przy 7A :?:

Awatar użytkownika
Grzegorz7A
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 501
Rejestracja: 15 maja 2009, 22:24
Lokalizacja: Opole

Post autor: Grzegorz7A » 12 lip 2010, 23:13

otwór w dachu zostaje bo ..będzie gorąco. Tak poważnie jeszcze nie wiem ale nie będę spawał, może wstawię jakiegoś homemade roof scope'a.

Modów w 7A nie będzie bo siedemaaa nie bardzo się nadaje. Muszę się nauczyć jeszcze tym jeździć. Jeśli mi się nie odwidzi budowa innego auta (co już mi chodzi po głowie) do 90tki bardzo, bardzo bym chciał włożyć motor turbo+kompresor...

marzenia.

Puki co dużo jeszcze pracy zanim wcisnę "ENGINE START"

Pozdrawiam G.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 13 lip 2010, 07:58

jeśli mogę coś poradzić... niech to auto nie będzie kolejną Audi 80 która niczym się nie wyróżnia... Ja bym zapodał do tego bodykit z IMSA . W swojej kiedyś może tak bym chciał zrobić... Napewno będzie sie wtedy wyróżniać pośród masy pospolitości.

A z 7A można zrobić też trochę ;) 220 KM na początek powinno wystarczyć ;)

Awatar użytkownika
Furti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 253
Rejestracja: 08 lut 2007, 12:45
Lokalizacja: Stronie Śląskie

Post autor: Furti » 13 lip 2010, 10:01

Ładnie ładnie;) Chyba idziemy łeb w łeb;P

PS: Czemu nie odnitowałeś podstawki tylnej kanapy?:P

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 13 lip 2010, 16:36

luk_OP_Q89 pisze: P.S. Osobiście nie używam rękawa nie lubię i tyle.Nawet FWD obracam lewą nogą a nie rękawem ;-)
Poproszę o filmik :mrgreen:
Co do tematu usiadłem i poświęciłem godz.tak +/- i oto jestem na 15 stronie.
Aż mnie łza ścisnęła jak zobaczyłem co robisz z autkiem ale cóż siłą wyższa, tak widocznie musi być.
ps.ile za klatkę Ci krzyknęli a ile za rollbar (duża różnica jest)?!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B3.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl