AR90QCRT 44 Rajd Festiwalowy
- Grzegorz7A
- Forum Audi 80
- Posty: 501
- Rejestracja: 15 maja 2009, 22:24
- Lokalizacja: Opole
- Grzegorz7A
- Forum Audi 80
- Posty: 501
- Rejestracja: 15 maja 2009, 22:24
- Lokalizacja: Opole
Frano, początkowo miałem montować rollbara, do tego wystarczyło zdemontować tapicerkę, kanapę i fotel nam miejscu, potem chciałem klatkę według zał. J - wystarczyło zdemontować środek. Demontując środek w miedzy czasie naoglądałem się dzwonów na youtube i naczytałem o zaletach pełnej zintegrowanej z karoserią celi, potem dowiedziałem się o rodzajach materiału na tego typu konstrukcję i ze stali węglowej przeszedłem na CrMo.
Z wersji podstawowej przeszedłem na max + max obspawanie. Tu nie ma kompromisów. Zależy mi na bezpieczeństwie i bardzo sztywnej budzie. Dlatego karoseria musi być kompletnie zdemontowana, wszystko wyczyszczone. Ma wyglądać jak surowa z fabryki. Kilka godzin przed wyjazdem do Ireco jeszcze wycinałem komorę szyberdachu bo o niej zapomniałem a przeszkadza przy montażu. Na miejscu okazało się, że i tak mogłem lepiej wyskrobać, lepiej doczyścić. Teraz wiem o co chodzi i drugie auto będzie już przygotowane na tip top. Budę 90tki zawiozłem na wywrotce LT. Podnieść ją można w 4 osoby, czyli wychodzi na to że gołą buda waży około 200 kg +/-
Poniżej foto z wyjazdu.
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Pozdrawiam Grzegorz
Z wersji podstawowej przeszedłem na max + max obspawanie. Tu nie ma kompromisów. Zależy mi na bezpieczeństwie i bardzo sztywnej budzie. Dlatego karoseria musi być kompletnie zdemontowana, wszystko wyczyszczone. Ma wyglądać jak surowa z fabryki. Kilka godzin przed wyjazdem do Ireco jeszcze wycinałem komorę szyberdachu bo o niej zapomniałem a przeszkadza przy montażu. Na miejscu okazało się, że i tak mogłem lepiej wyskrobać, lepiej doczyścić. Teraz wiem o co chodzi i drugie auto będzie już przygotowane na tip top. Budę 90tki zawiozłem na wywrotce LT. Podnieść ją można w 4 osoby, czyli wychodzi na to że gołą buda waży około 200 kg +/-
Poniżej foto z wyjazdu.
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Pozdrawiam Grzegorz
- Grzegorz7A
- Forum Audi 80
- Posty: 501
- Rejestracja: 15 maja 2009, 22:24
- Lokalizacja: Opole
- luk_OP_Q89
- Forum Audi 80
- Posty: 1288
- Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
- Lokalizacja: OPOLE
- Grzegorz7A
- Forum Audi 80
- Posty: 501
- Rejestracja: 15 maja 2009, 22:24
- Lokalizacja: Opole
hej Luk, sorry ale ostatnie tygodnie były ciężkie kompletnie nie miałem na nic czasu. A tak jak pisałem 90 tka do Ireco pojechała z rozpędu bardziej dlatego że miałem termin niż to że była już gotowa. Podłogi nie zrobiłem. Nie będzie to przeszkadzać - ale na pewno jest jeszcze do zrobienia. Teraz w niedziele odbiorę i pewnie będę na gwałt potrzebował magika-lakiernika.
Znasz kto ma pistolet zamiast dłoni? Trochę roboty będzie, bo chcę klatkę w innym kolorze niż środek.
Pozdrawiam, jak będę przelotem to wpadnę. G
Znasz kto ma pistolet zamiast dłoni? Trochę roboty będzie, bo chcę klatkę w innym kolorze niż środek.
Pozdrawiam, jak będę przelotem to wpadnę. G
- Grzegorz7A
- Forum Audi 80
- Posty: 501
- Rejestracja: 15 maja 2009, 22:24
- Lokalizacja: Opole
Oficjalnie nadje nowa nazwę projektowi
Audi R90 Quattro
...po miesiącu prac w IRECO Motorsport auto wróciło z klatką
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Audi R90 Quattro
...po miesiącu prac w IRECO Motorsport auto wróciło z klatką
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
- Grzegorz7A
- Forum Audi 80
- Posty: 501
- Rejestracja: 15 maja 2009, 22:24
- Lokalizacja: Opole
otwór w dachu zostaje bo ..będzie gorąco. Tak poważnie jeszcze nie wiem ale nie będę spawał, może wstawię jakiegoś homemade roof scope'a.
Modów w 7A nie będzie bo siedemaaa nie bardzo się nadaje. Muszę się nauczyć jeszcze tym jeździć. Jeśli mi się nie odwidzi budowa innego auta (co już mi chodzi po głowie) do 90tki bardzo, bardzo bym chciał włożyć motor turbo+kompresor...
marzenia.
Puki co dużo jeszcze pracy zanim wcisnę "ENGINE START"
Pozdrawiam G.
Modów w 7A nie będzie bo siedemaaa nie bardzo się nadaje. Muszę się nauczyć jeszcze tym jeździć. Jeśli mi się nie odwidzi budowa innego auta (co już mi chodzi po głowie) do 90tki bardzo, bardzo bym chciał włożyć motor turbo+kompresor...
marzenia.
Puki co dużo jeszcze pracy zanim wcisnę "ENGINE START"
Pozdrawiam G.
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3822
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
jeśli mogę coś poradzić... niech to auto nie będzie kolejną Audi 80 która niczym się nie wyróżnia... Ja bym zapodał do tego bodykit z IMSA . W swojej kiedyś może tak bym chciał zrobić... Napewno będzie sie wtedy wyróżniać pośród masy pospolitości.
A z 7A można zrobić też trochę 220 KM na początek powinno wystarczyć
A z 7A można zrobić też trochę 220 KM na początek powinno wystarczyć
Poproszę o filmik :mrgreen:luk_OP_Q89 pisze: P.S. Osobiście nie używam rękawa nie lubię i tyle.Nawet FWD obracam lewą nogą a nie rękawem
Co do tematu usiadłem i poświęciłem godz.tak +/- i oto jestem na 15 stronie.
Aż mnie łza ścisnęła jak zobaczyłem co robisz z autkiem ale cóż siłą wyższa, tak widocznie musi być.
ps.ile za klatkę Ci krzyknęli a ile za rollbar (duża różnica jest)?!