[b3 2.3 7A] Modyfikacje - uturbienie na k26 od 2.2T
-
- Forum Audi 80
- Posty: 5
- Rejestracja: 03 maja 2010, 08:43
[b3 2.3 7A] Modyfikacje - uturbienie na k26 od 2.2T
mam audi 90 2.3 ng dokupilem calego grata na parts z silnikiem 7a a ostatnio znalazlem za 700zl kompletny silnik 2.2turbo 10v i zamierzam turbo zalozyc do 7a a pozniej calosc przelozyc za ng koles juz kolektor dorabia z kwasowki i zobaczymy jak to bedzie ile mocy itp jeszcze uszczelka pod glowice tylko niewiem z skad wziasc grubsza na odprezenie tego silnika moze ktos wie kto lub gdzie takie cos maja?
Ostatnio zmieniony 02 cze 2011, 17:49 przez blackbikers, łącznie zmieniany 1 raz.
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3822
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Ano można. Przy silnikach które wywodzą się z dużego fiata, pewnie tak.karolas123 pisze:Leo, Z tego co mi wiadomo, to zaturbiając silnik nez turbiny, zwykle zakłąda sie odpręzające tłoki i własnie uszczelkę kanapkę...
w 7A jak i innych 2.0/2.3/2.2 20v komora spalania jest niesymetryczna, co powoduje, że odprężając uszczelką na kanapkę, ryzykujemy pojawianiem się spalania stukowego/detonacyjnego w komorze spalania.
przy niewielkich doładowaniach, być może i nic się nie stanie, ale, nie po to zakłada się uszczelkę, żeby mało ładować doładowania. Bo przy niewielkim doładowaniu to i odprężenie niekonieczne jest.
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
-
- Forum Audi 80
- Posty: 5
- Rejestracja: 03 maja 2010, 08:43
hhhhhhmmmmmmmmm
ja gadalem z gosciem ktory ma firme tunningujaca mechanicznie i mowil ze tlokow lepiej nie frezowac bo beda slabsze lecz tylko uszczelka do 0,5bara na turbinie wiec sam juz nie wiem w przyszlosci jak wpadnie co grosza to kupie kucizne w stanach LEO a ty ile masz w tej s2?
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3822
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
ano właśnie, głowica jest niesymetryczna i ona daje niesymetryczną komorę spalania.
Wystarczy przyjrzeć się, jak zawory wchodzą w cylindry, pod jakim kątem.
Audi Sport kombinowało w swoich czasach z głowicą 20v do 2.2T symetryczną, gdzieś nawet miałem fotki, ale niestety czas tego silnika dobiegł końca i nie zostało to wprowadzone.
Ja bym nie kombinował z odprężaniem.
ps. moje auto jest opisane w garażu tutaj na forum.
Wystarczy przyjrzeć się, jak zawory wchodzą w cylindry, pod jakim kątem.
Audi Sport kombinowało w swoich czasach z głowicą 20v do 2.2T symetryczną, gdzieś nawet miałem fotki, ale niestety czas tego silnika dobiegł końca i nie zostało to wprowadzone.
Ja bym nie kombinował z odprężaniem.
ps. moje auto jest opisane w garażu tutaj na forum.