[B3 2.0 3A] Szybkie skoki wzkazówki obrotomierza
[B3 2.0 3A] Szybkie skoki wzkazówki obrotomierza
Wiatam.Problem polega na tym że obrotomierz mi szaleje i to są szybkie skoki w zakresie od 0-3500 obr. przy tym strzela w tłumiku,przerywana praca silnika na paliwie oraz gazie, w czasie jazdy i na postoju...
-kable i świece wymienione 4 miesiące temu
-filtr powietrza wymieniony
-czujnik temperatury wody ten od regulacji składu mieszanki sprawdzony
Szczerze to nie wiem za co się zabrać...najchętniej bym oddał do mechanika ale na śląsku nie mogę znaleść takiego który by się podjął naprawy (regulacji) silnika z mechanicznym wtryskiem...Jakieś pomysły koledzy mają???
-kable i świece wymienione 4 miesiące temu
-filtr powietrza wymieniony
-czujnik temperatury wody ten od regulacji składu mieszanki sprawdzony
Szczerze to nie wiem za co się zabrać...najchętniej bym oddał do mechanika ale na śląsku nie mogę znaleść takiego który by się podjął naprawy (regulacji) silnika z mechanicznym wtryskiem...Jakieś pomysły koledzy mają???
Z tego co czytałem to w moim silniku nie ustawia się zapłonu reguluje nim chyba czujnik halla tylko jak go sprawdzić???tak to wygląda jakby zapłon sie przestawiał,teraz jechałem do pracy 8 kilometrów i nic chodził normalnie...będę wracał to pewnie kłopoty mnie spotkają .SZKODA ŻE MECHANIKA NIE MA W POBLIŻU CO BY SIĘ PODJĄŁ TEGO
- czester-11
- Forum Audi 80
- Posty: 479
- Rejestracja: 15 mar 2007, 23:09
- Lokalizacja: Olsztyn/Gdańsk
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3822
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: [B3 2.0 3A] Szybkie skoki wzkazówki obrotomierza
www.koraszewski.comlyssy88 pisze:Wiatam.Problem polega na tym że obrotomierz mi szaleje i to są szybkie skoki w zakresie od 0-3500 obr. przy tym strzela w tłumiku,przerywana praca silnika na paliwie oraz gazie, w czasie jazdy i na postoju...
-kable i świece wymienione 4 miesiące temu
-filtr powietrza wymieniony
-czujnik temperatury wody ten od regulacji składu mieszanki sprawdzony
Szczerze to nie wiem za co się zabrać...najchętniej bym oddał do mechanika ale na śląsku nie mogę znaleść takiego który by się podjął naprawy (regulacji) silnika z mechanicznym wtryskiem...Jakieś pomysły koledzy mają???
trochę drożej niż u innych ale masz pewność , że na 100% będziesz miał auto zrobione.
- Lukaszbroz
- Forum Audi 80
- Posty: 611
- Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
- Lokalizacja: Milejewo
Jeśli obrotk tak skacze to ja stawiam na cewkę zapłonowa.
To od cewki leci sygnał o prędkości obrotowej. prawdopodobnie moduł zapłonowy (jeśli masz) lub ta dioda lub nawet sama cewka jest na wykończeniu.
Koniecznie to sprawdź na 99% to jest to.
Moduł zapłonowy znajduje się na słupku drzwi od strony kierowcy zaraz koło pedałów.
Cewka jest razem z dioda. Nie pamiętam ale jeśli masz diodę to chyba nie ma modułu.
To od cewki leci sygnał o prędkości obrotowej. prawdopodobnie moduł zapłonowy (jeśli masz) lub ta dioda lub nawet sama cewka jest na wykończeniu.
Koniecznie to sprawdź na 99% to jest to.
Moduł zapłonowy znajduje się na słupku drzwi od strony kierowcy zaraz koło pedałów.
Cewka jest razem z dioda. Nie pamiętam ale jeśli masz diodę to chyba nie ma modułu.
Cewkę zmierzyłem i jej wartości są ok ,jeszcze mi został czujnik halla i czujnik stukaniaLukaszbroz pisze:Jeśli obrotk tak skacze to ja stawiam na cewkę zapłonowa.
To od cewki leci sygnał o prędkości obrotowej. prawdopodobnie moduł zapłonowy (jeśli masz) lub ta dioda lub nawet sama cewka jest na wykończeniu.
Koniecznie to sprawdź na 99% to jest to.
Moduł zapłonowy znajduje się na słupku drzwi od strony kierowcy zaraz koło pedałów.
Cewka jest razem z dioda. Nie pamiętam ale jeśli masz diodę to chyba nie ma modułu.
wczoraj przejrzałem ukł.podciśnienia i obudowa przepływki była pęknieta...na razie dałem ją na silikon dopóki nie przyjdzie nowa .Mam nadzieje że to był problem...
- Lukaszbroz
- Forum Audi 80
- Posty: 611
- Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
- Lokalizacja: Milejewo