Szukałem podobnego tematu ale nie znalazłem.
Ale do rzeczy,po zakupie sterownika od Kostrza postanowiłem zrobić porządek z pompą,czyli ustawienie dawki,i początek wtrysku,po propozycji Kostrza żeby ustawić dawkę na 15,i początek wtrysku 57,tak też zrobiłem.Dzień poźniej jadąc do pracy po nagrzaniu silnika pojawiło się zjawisko zatrzymywania obrotów w okolicach 1000,nie schodził płynnie,Vag w łapkę,chwile przed włączeniem wentylatorów dawka pokazała sie 13,wiec lekko obniżyłem do 18,wchodzę w opcje TDI Timing i moim oczom ukazała się temperatura paliwa 201 :evil: ,przy początku wtrysku 53 linia wykresu powędrowała w prawy górny róg,i twierdziła że jest zbyt opóźniony bo przekraczało zieloną linię.Zastanawiam się teraz czy z czujnikiem jest wsio oki,czy ma jakieś migawy.Druga sprawa to dawka 18,a jak właczyły sie wentylatory to spadała do ok 24,wentylatory się wyłączyły znów 18 :roll: ,ktoś ma jakieś pomysły jak to naprawić?
I jeszcze pytanie za 100 punktów,czy czujniki w nastawniku potencjometrycznym i indukcyjnym są takie same?
[B4 1Z] Temperatura paliwa
a G62 dobre wskazanie temperatury podaje ?
ja w A6 C4 2.5 AAT R5 nie mogłem ustawić początku wtrysku po wymianie kompletu rozrządu bo ... czujnik zaniżał temperaturę silnika o ponad 60 stopni
i do tego TDi TIMING wywalał ze Temperatura paliwa jest za wysoka.
co do czujnika w nastawniku to nie wiem bo nie przekładałem nigdy z jednego do drugiego.
ja w A6 C4 2.5 AAT R5 nie mogłem ustawić początku wtrysku po wymianie kompletu rozrządu bo ... czujnik zaniżał temperaturę silnika o ponad 60 stopni
i do tego TDi TIMING wywalał ze Temperatura paliwa jest za wysoka.
co do czujnika w nastawniku to nie wiem bo nie przekładałem nigdy z jednego do drugiego.