[b4 Coupe AAH] Napięcie a klimatyzacja?
- shellah
- Forum Audi 80
- Posty: 3081
- Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
- Imię: Artur
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe
- Silnik: 2.8 AAH+lpg
- Lokalizacja: Reading UK
[b4 Coupe AAH] Napięcie a klimatyzacja?
Witam
Dzisiaj udało mi się uruchomić klimatyzację-padnięty czujnik temp zewnętrznej.
No i co zauważyłem na wolnych obrotach napięcie na wskaźniku oscyluje w granicach 13,5-14 V natomiast jak włącze klimę i zadziałają 2 wentylatory spada do 11-12.czuć róznicę i to znaczną i nie mam pojęcia czym to jest spowodowane?czy tak powinno być?tak samo się dzieje jak temp osiągnie 95 stopni i załączną się wiatraki.
Jak to jest u was :?:
Dzisiaj udało mi się uruchomić klimatyzację-padnięty czujnik temp zewnętrznej.
No i co zauważyłem na wolnych obrotach napięcie na wskaźniku oscyluje w granicach 13,5-14 V natomiast jak włącze klimę i zadziałają 2 wentylatory spada do 11-12.czuć róznicę i to znaczną i nie mam pojęcia czym to jest spowodowane?czy tak powinno być?tak samo się dzieje jak temp osiągnie 95 stopni i załączną się wiatraki.
Jak to jest u was :?:
sprawdź stan swojego akumulatora dolej wody destylowanej jak potrzeba, i zdradź nam pojemność akumulatora.
co do ładowania jak masz 14v bez "odbiorników" to regulator jest OK on tylko trzyma napięcie żeby ci alternator nie ładował 16v i wiecej, bo byś gotował wode w akumulatorze...
za spadek napięcia bardziej bym widział wine w akumulatorze, być może styki przewodów i na klemach do wyczyszczenia... masa na karoserii... zielone może w którymś miejscu kable...
i jaki masz alternator ile A?
co do ładowania jak masz 14v bez "odbiorników" to regulator jest OK on tylko trzyma napięcie żeby ci alternator nie ładował 16v i wiecej, bo byś gotował wode w akumulatorze...
za spadek napięcia bardziej bym widział wine w akumulatorze, być może styki przewodów i na klemach do wyczyszczenia... masa na karoserii... zielone może w którymś miejscu kable...
i jaki masz alternator ile A?