Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1,8 JN] Kłopoty z silnikiem na LPG

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
serial28
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 131
Rejestracja: 16 wrz 2008, 20:12
Lokalizacja: ostróda

[B3 1,8 JN] Kłopoty z silnikiem na LPG

Post autor: serial28 » 15 lip 2010, 10:38

Witam panowie mam pewien mały problem.Moja niunia nie chodzi od dłuższego czasu na pb. Czy to zima czy lato odpalana jest na gazie. Ostatnio mam pewien problem. W trakcie jazdy pod obciążeniem silnik gaśnie. Na biegu jałowym jest to samo.Kręci się z oporem do 2000 i spada całkowicie z obrotów do zera nie reagując na pedał gazu.Po prostu zachowuje się jakby nie było już gazu (butla zalana do pełna )Po odpaleniu go na postoju trzyma obroty ok 1000 pochodzi tak z 5 min i można śmiało jeździć.Częściej przytrafia się to na rozgrzanym silniku ale były też takie przypadki na zimnym.Teraz pytanie: za co się zabrać i z czego ta usterka może wynikać????

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 15 lip 2010, 11:10

Na początek wymień filtr LPG i wyreguluj, przydałoby sie tez zadac zestaw naprawczy reduktora bo przez odpalanie zimą na LPG pewnie membrana ma juz dosc.

Awatar użytkownika
PICEK1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 424
Rejestracja: 01 cze 2010, 12:03
Lokalizacja: Opolskie

Post autor: PICEK1 » 15 lip 2010, 13:25

serial28 pisze:Częściej przytrafia się to na rozgrzanym silniku
Więc to sugeruje że guma reduktora jeszcze nie umarła.
Jak wyżej napisano filtr gazu i do tego powietrza.
Może być że któryś z zaworów na gazie {nad filtrem i reduktorem) jest sporo zaszlamiony i się zakleja.-no ale na ciepłym nie powinno być z nimi problemu.
Zerknij na przewody dolotu czy nie robi się jakaś nieszczelność.

serial28
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 131
Rejestracja: 16 wrz 2008, 20:12
Lokalizacja: ostróda

Post autor: serial28 » 15 lip 2010, 13:35

Zapomniałem też że tego typu sytuacje najczęściej zdarzają się kiedy jest już mało gazu. I tak jak wcześniej pisałem silnik pochodzi na wolnych obrotach jakieś 5 min i mogę nim jeszcze zrobić ok 15 km zanim nie zacznie tylko kręcić do 5 tys. Przypadek który opisałem w pierwszym poście przytrafił się po raz pierwszy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl