przy okazji zuważyłem , że czujnik temp paliwa to szrot bo mi dziś pokazywał -2
Czy od tego też mogę mieć takie cyrki?
[ Dodano: 2010-07-16, 21:59 ]
czy czujnik temp paliwa w moim nastawniku (auto na przeplywce pierburga) wymienia się tak samo jak jest opisane tutaj:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=133277
[1Z Pierburg] Muł i bardzo głośny metaliczny stukot z silnik
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Taaakkrzysiek_b pisze:zy czujnik temp paliwa w moim nastawniku (auto na przeplywce pierburga) wymienia się tak samo jak jest opisane tutaj:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=133277
-
- Forum Audi 80
- Posty: 145
- Rejestracja: 18 mar 2010, 15:43
- Lokalizacja: Żary
czujnik temp paliwa wymieniony i teraz pokazuje dobrze (ASO 80zł)
Założyłem nowy kompletny rozrząd (pasek Gates, reszta SKF) i ustawiłem jak trzeba.
Zapaliłem na Plaka bez problemu i ustawiłem kąt wtrysku na 60. Na ciepłym pali "od strzała". Jak postał z 2 godz to musiałem go już z 10 sekund kręcić ale dziś na zimnym nie zagadał juz wcale.
Myślicie, że kąt 60 może powodować, że nie odpala na zimnym?
Wiem, że powinno być cos ok 50
Poza tym moc jest, nic już nie stuka i wszystko jest ok
Założyłem nowy kompletny rozrząd (pasek Gates, reszta SKF) i ustawiłem jak trzeba.
Zapaliłem na Plaka bez problemu i ustawiłem kąt wtrysku na 60. Na ciepłym pali "od strzała". Jak postał z 2 godz to musiałem go już z 10 sekund kręcić ale dziś na zimnym nie zagadał juz wcale.
Myślicie, że kąt 60 może powodować, że nie odpala na zimnym?
Wiem, że powinno być cos ok 50
Poza tym moc jest, nic już nie stuka i wszystko jest ok
-
- Forum Audi 80
- Posty: 145
- Rejestracja: 18 mar 2010, 15:43
- Lokalizacja: Żary
jak postał 2 godz to go musiałem z 10-15 sekund kręcić ale zapalał.
z rury sporo dymu ale to na pewno ropka.
po chwili wszystko dobrze.
Plak do dolotu i odpala od strzała. jak się zagrzeje to już dobrze.
przed tym wszystkim jeździłem na kącie w BS 190 i palił bez problemów.
teraz rozrzad ustawiony jak nalezy i kat tez ale palić nie chce
oczywiscie na kompie zero blędów
[ Dodano: 2010-07-23, 13:39 ]
na plaka znów odpaliłem od strzała- po chwili chodził już dobrze.
przy okazji wymieniłem filtr paliwa i wszystkie świece (2 były spalone)
póki co cały czas tak samo
na cieplym pali od strzała ale na zimnym nie chce zapalić wcale
[ Dodano: 2010-07-23, 16:00 ]
przy ustawionym kącie 160 (w Vagu od razu błąd 550) odpala czy na zimnym czy ciepłym bezproblemowo. Moc taka jak ma być i zero niepokojących objawów.
Rozrząd na 100% dobrze zrobiony bo sam to składałem i jestem pewien dobrej roboty
Czemu przy prawidłowym kącie nie chce palić a przestawionym na 160 pali bez problemów?
z rury sporo dymu ale to na pewno ropka.
po chwili wszystko dobrze.
Plak do dolotu i odpala od strzała. jak się zagrzeje to już dobrze.
przed tym wszystkim jeździłem na kącie w BS 190 i palił bez problemów.
teraz rozrzad ustawiony jak nalezy i kat tez ale palić nie chce
oczywiscie na kompie zero blędów
[ Dodano: 2010-07-23, 13:39 ]
na plaka znów odpaliłem od strzała- po chwili chodził już dobrze.
przy okazji wymieniłem filtr paliwa i wszystkie świece (2 były spalone)
póki co cały czas tak samo
na cieplym pali od strzała ale na zimnym nie chce zapalić wcale
[ Dodano: 2010-07-23, 16:00 ]
przy ustawionym kącie 160 (w Vagu od razu błąd 550) odpala czy na zimnym czy ciepłym bezproblemowo. Moc taka jak ma być i zero niepokojących objawów.
Rozrząd na 100% dobrze zrobiony bo sam to składałem i jestem pewien dobrej roboty
Czemu przy prawidłowym kącie nie chce palić a przestawionym na 160 pali bez problemów?