Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1Z Pierburg] Muł i bardzo głośny metaliczny stukot z silnik

krzysiek_b
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 145
Rejestracja: 18 mar 2010, 15:43
Lokalizacja: Żary

Post autor: krzysiek_b » 16 lip 2010, 21:37

przy okazji zuważyłem , że czujnik temp paliwa to szrot bo mi dziś pokazywał -2


Czy od tego też mogę mieć takie cyrki?

[ Dodano: 2010-07-16, 21:59 ]
czy czujnik temp paliwa w moim nastawniku (auto na przeplywce pierburga) wymienia się tak samo jak jest opisane tutaj:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=133277

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 17 lip 2010, 21:27

krzysiek_b pisze:zy czujnik temp paliwa w moim nastawniku (auto na przeplywce pierburga) wymienia się tak samo jak jest opisane tutaj:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=133277
Taaak

Piotras_C
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 20 sie 2007, 17:37

Post autor: Piotras_C » 20 lip 2010, 14:07

Miałem identyczne objawy.
Przy pompie wtryskowej jest zawór do regulacji kąta wtrysku, do którego dochodzą trzy przewody. Zobacz czy któryś nie jest przerwany. U mnie tak było.

krzysiek_b
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 145
Rejestracja: 18 mar 2010, 15:43
Lokalizacja: Żary

Post autor: krzysiek_b » 23 lip 2010, 06:29

czujnik temp paliwa wymieniony i teraz pokazuje dobrze (ASO 80zł)

Założyłem nowy kompletny rozrząd (pasek Gates, reszta SKF) i ustawiłem jak trzeba.
Zapaliłem na Plaka bez problemu i ustawiłem kąt wtrysku na 60. Na ciepłym pali "od strzała". Jak postał z 2 godz to musiałem go już z 10 sekund kręcić ale dziś na zimnym nie zagadał juz wcale.

Myślicie, że kąt 60 może powodować, że nie odpala na zimnym?
Wiem, że powinno być cos ok 50


Poza tym moc jest, nic już nie stuka i wszystko jest ok

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 23 lip 2010, 09:42

Nie, to dziwne że zimny nie chce Ci palić.

krzysiek_b
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 145
Rejestracja: 18 mar 2010, 15:43
Lokalizacja: Żary

Post autor: krzysiek_b » 23 lip 2010, 10:01

jak postał 2 godz to go musiałem z 10-15 sekund kręcić ale zapalał.
z rury sporo dymu ale to na pewno ropka.

po chwili wszystko dobrze.

Plak do dolotu i odpala od strzała. jak się zagrzeje to już dobrze.


przed tym wszystkim jeździłem na kącie w BS 190 i palił bez problemów.
teraz rozrzad ustawiony jak nalezy i kat tez ale palić nie chce

oczywiscie na kompie zero blędów

[ Dodano: 2010-07-23, 13:39 ]
na plaka znów odpaliłem od strzała- po chwili chodził już dobrze.


przy okazji wymieniłem filtr paliwa i wszystkie świece (2 były spalone)


póki co cały czas tak samo
na cieplym pali od strzała ale na zimnym nie chce zapalić wcale

[ Dodano: 2010-07-23, 16:00 ]
przy ustawionym kącie 160 (w Vagu od razu błąd 550) odpala czy na zimnym czy ciepłym bezproblemowo. Moc taka jak ma być i zero niepokojących objawów.

Rozrząd na 100% dobrze zrobiony bo sam to składałem i jestem pewien dobrej roboty


Czemu przy prawidłowym kącie nie chce palić a przestawionym na 160 pali bez problemów?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl