[80 B4 1.9 TDI]Niedoładowanie
[80 B4 1.9 TDI]Niedoładowanie
Witam,wiem że to temat rzeka,ale dalej nie do opanowania,wymieniłem wężyki,N75 i dalej brak doładowania,z dołu wcale nie chce się rozpędzać,dawka paliwa ustawiona 3,6,kąt wtrysku tak jak ma być,co może być jeszcze?,może coś z pompą vacuum-zauważyłem że na końcu pompy jest biały kruciec,porusza się on dookoła,może ma być na stałe,wąż idący od intercoolera do ECU musiałem przepiąć od intercoolera ponieważ kruciec na nim jest ułamany,może ciśnienie ucieka przez ten kruciec-nie zaślepiłem go a wężyk podpiołem pod kolanko koło egru to które było fabrycznie zaślepione,katalizator out,egr zatkany,więcej już nie mam pomysłów,może ktoś pomoże,z góry dziękuję.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
No jak to co :roll: a to <ok>rewolwer pisze:ale dalej nie do opanowania,wymieniłem wężyki,N75 i dalej brak doładowania,z dołu wcale nie chce się rozpędzać,dawka paliwa ustawiona 3,6,kąt wtrysku tak jak ma być,co może być jeszcze?,
Nie może ucieka tylko na pewnorewolwer pisze:wąż idący od intercoolera do ECU musiałem przepiąć od intercoolera ponieważ kruciec na nim jest ułamany,może ciśnienie ucieka przez ten kruciec
Akurat pompa vacum nie ma nic do rozpędzaniarewolwer pisze:może coś z pompą vacuum-zauważyłem że na końcu pompy jest biały kruciec,porusza się on dookoła,może ma być na stałe,
A ja mam jeden <ok> zaslep ten ułamany króciec na rurze od ickarewolwer pisze:więcej już nie mam pomysłów
Ciśnienie osiąga prawie zero tak jak na załączonym logu:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6be ... 4c2c4.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6be ... 4c2c4.html
- tokarka606
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 07 mar 2009, 09:21
- Lokalizacja: ZKO
Aby wstępnie sprawdzić czy wężyk nie jest dziurawy i MAP sensor sprawny to możesz podpiąć do końca tego wężyka jakąś pompkę do roweru czy coś podobnego, pompować i zwrócić uwagę czy to powietrze nie ucieka i jednocześnie na podpiętym VAGu obserwować ciśnienie blok 3, grupa 011. Bez problemów powinieneś napompować ponad 2000 mbar. Tak kiedyś jednego Passata sprawdzałem.
Jak tu będzie w porządku to rzeczywiście musi nie być doładowania, wtedy musi być winny zawór upustowy - gruszka.
Jak tu będzie w porządku to rzeczywiście musi nie być doładowania, wtedy musi być winny zawór upustowy - gruszka.
Sobota zmarnowana,parę rzeczy zrobione lekka poprawa i tyle,znalazłem przetarty przewód idący od intercoolera do ECU-wymieniłem,kolejny raz przewody i n75 też wymienione,sprawdzony EGR czy jest dobrze zatkany i wygląda ok.,pózniej zainteresowałem się vacuu pompą i niestety podczas wyciągana przewodu z krućca który jest na dekielku tej pompy pękł ten biały krućiec,skleiłem ale niestety brak hamulców czyli klejenie nic nie dało,w związku z tym pytanie: czy sprawność vacuu pompy wpływa jakoś na moc silnika?
[ Dodano: 2010-07-18, 17:11 ]
Dodam tylko że po tych wszystkich zabiegach,samochód już się wkręca na obroty bez problemu,ale jezdzi jak zwykły SDI,nie czuć wcale włączania turbo.
[ Dodano: 2010-07-18, 17:11 ]
Dodam tylko że po tych wszystkich zabiegach,samochód już się wkręca na obroty bez problemu,ale jezdzi jak zwykły SDI,nie czuć wcale włączania turbo.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
:shock: W 1 Z :?: Od kiedy :?: U kolegi w AFN gdzie n75 działa na podciśnienie to i owszem ale nie w zetorzewilu8 pisze:Vacupompa zasila zawór n 75
W zetorze nie ma żadnego wpływu na silnik ,vacum pompa zasila tylko wspomaganie hebli i otwieranie EGR ,jak ktoś ma klimę to zasila jeszcze w podciśnienie elektrozawór zamykający klapkę od obiegu wewnętrznego REC.rewolwer pisze:czy sprawność vacuu pompy wpływa jakoś na moc silnika?
Bo skleiłeś kolego małe otworki i system zaworków jednokierunkowych które są w tym króćcu w miejscu gdzie łączy się z metalową pokrywką ,też kiedyś ułamałem ten króciec i jak kleiłem trzeba było dobrze uważać żeby ich nie skleić, prawdopodobnie nie zwróciłeś na to uwagi i zakleiłeś króciec na full.Żeby to skleić trzeba użyć kleju typu kropelka ,który jest rzadki i się nie rozlewa ,sklejamy do czoła ,trzymając króćcem do dołu .Jak złapie to dopiero z zewnątrz można wszystko wzmocnić a najlepiej do tego nadaje się poxylinarewolwer pisze:skleiłem ale niestety brak hamulców czyli klejenie nic nie dało,
Z vacuum się uporałem,po prostu wybebeszyłem ten cały krućiec, zrobiłem w nim dziurę i wszystko z hamulcem już działa,ten zaworek jest chyba asekuracyjnym dla tego co wchodzi do serwa,oba są jednokierunkowe,dlatego się zdecydowałem na taki zabieg.Co do słabego silnika to komp nie notuje już błędów,ale mi się zdaje że auto dalej jezdzi jak zwykły disel,nie czuć momentu kiedy turbo zaczyna ładować na maksa,auto rozpędza się równomiernie tak jak w SDI.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2
- Rejestracja: 04 paź 2010, 00:37
- Lokalizacja: Ostrołęka
reką kolego powinna się ruszyć albo śrubokrętem na pewno tego nie zauważysz dają c gazu na postoju :mrgreen:
Koledzy a ja tak zapytam o tą sztange bo fabrycznie ona powinna być zaklejona farbą mała kropla chyba a jeśli jej niema jak ją ustawić ?? sprawdzić czy jest dobrze ustawione cięgno tej gruchy
Koledzy a ja tak zapytam o tą sztange bo fabrycznie ona powinna być zaklejona farbą mała kropla chyba a jeśli jej niema jak ją ustawić ?? sprawdzić czy jest dobrze ustawione cięgno tej gruchy