[80 B4] Immobilizer, transponder.
jak masz identyczne immo jak w aukcji na allegro to rozepnij kostkę która idzie od stacyjki do immo i zmostkuj te dwa przewody
[ Dodano: 2010-07-16, 18:25 ]
[ Dodano: 2010-07-16, 18:25 ]
Ja poszedłem takim samym tokiem myślenia i sam sobie odłączyłem.Dla chcącego nic trudnego <ok>aldi pisze:Odłączenie immo w B4 to ciągle niezdobyty bastion patrząc na nasze forum albo np. forum elektroda. Już kilka osób które chciały odłączyć immo się przewinęło. Widać nikt kto posiada wiedzę nie chce zdradzić sekretu bo najprawdopodobniej nieźle na tym zarabia.
Gdybym miał samochód z takim immo pewnie bym pokombinował jak je odłączyć.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Wiem że odgrzewam temat ,ale żeby ktoś czasem nie uwierzył w powyższy tekst ,bo wprowadza w błąd ,a jego autor ,na pewno nigdy nie wyłaczał immo ,w tym aucie , bo gdyby wyłaczał ,to by nie pisał takich bzur :roll: Wszelkie kombinacje z omijaniem immo ,to strata czasu ,bo immo "siedzi" w kompie ,a nie w kabelkach .Przynajmniej jeśli chodzi o nasze tdi .Nie da się go wyłaczyć vagiem ,ani ominac, łączac kabelki , i mówi to Wam ktoś ,kto immo wyłacza dość czesto ....a nie gdzieś tam ,coś usłyszał ,że trzeba złączyć kabelki 8-) Do wyłacznia immo potrzebny programator ,koszt w granicach 200zł ,no i wiedza gdzie "siedzi" to immo ...no i na co i którą komórkę pamieci zmienić ,żeby komp nie wołał o immo ,i nie wyłączał silnika po sekundzie od odpaleniaraaaf82 pisze:immo przerywa tylko obwód,także poszukaj ktore przewody trzeba złączyć,powinny mieć taki sam kolor.Najlepiej jakbyś fotke wrzucił.Kablami które ida do transpondera nie zawracaj sobie głowy
-
- Forum Audi 80
- Posty: 148
- Rejestracja: 29 sty 2013, 20:13
- Lokalizacja: Tarnów małopolska
No i kolega Munior ma całkowitą rację . byłem u paru ludzi i właśnie to samo usłyszałem, że jak sie na tym nie znam to nie kombinuje. Co prawda jeden pan zaproponował mi zdjęcie tego immo ale nie za 200 zł a za 400zł więc zrezygnowałem. miałem jeden kluczyk z immo i dlatego chciałem się pozbyć. No ale za 100 zł dorobiłem kluczyk i działa mi już rok bez problemu. No czasem ma takie zaniki że nie załapie ale to rzadkość. Więc zamiast to zdejmować poleciłbym dorobienie dodatkowego kluczyka!!!!!
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8396
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
JA dodam że w każdym aucie oryginalne immo siedzi w ECU silnika. VAG BMW PSA itd.MUNIOR pisze:Wszelkie kombinacje z omijaniem immo ,to strata czasu ,bo immo "siedzi" w kompie ,a nie w kabelkach .Przynajmniej jeśli chodzi o nasze tdi
W przypadku 80 jest immo1 gdzie jest osobny moduł nowsze auta immo2 moduł jest w liczniku i najnowsze imm3 różni się starszym tym że transponder jest tylko raz kodowany.
- audi80b420e
- Forum Audi 80
- Posty: 25
- Rejestracja: 16 lis 2013, 18:02