Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4] Immobilizer, transponder.

goskes

Post autor: goskes » 16 lip 2010, 00:01

No dokładnie na elektrodzie daremnie szukać z tym pomocy. A ogólnie jest to bolączka wszystkich VAGów, widziałem już kilka tematów o Skodach, Seatach, VW Passatach i Golfach... ale nigdzie konkretów.

Awatar użytkownika
raaaf82
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 103
Rejestracja: 03 sty 2008, 20:47
Lokalizacja: Chojnice

Post autor: raaaf82 » 16 lip 2010, 18:18

jak masz identyczne immo jak w aukcji na allegro to rozepnij kostkę która idzie od stacyjki do immo i zmostkuj te dwa przewody

[ Dodano: 2010-07-16, 18:25 ]
aldi pisze:Odłączenie immo w B4 to ciągle niezdobyty bastion patrząc na nasze forum albo np. forum elektroda. Już kilka osób które chciały odłączyć immo się przewinęło. Widać nikt kto posiada wiedzę nie chce zdradzić sekretu bo najprawdopodobniej nieźle na tym zarabia.
Gdybym miał samochód z takim immo pewnie bym pokombinował jak je odłączyć.
Ja poszedłem takim samym tokiem myślenia i sam sobie odłączyłem.Dla chcącego nic trudnego <ok>

goskes

Post autor: goskes » 16 lip 2010, 22:56

raaaf82 pisze:jak masz identyczne immo jak w aukcji na allegro to rozepnij kostkę która idzie od stacyjki do immo i zmostkuj te dwa przewody
Ale po zmostkowaniu z powrotem wpiąć w immo, tak? Jakieś to za proste się wydaje :> No ale w sumie nie zaszkodzi spróbować...

Awatar użytkownika
raaaf82
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 103
Rejestracja: 03 sty 2008, 20:47
Lokalizacja: Chojnice

Post autor: raaaf82 » 17 lip 2010, 08:48

nie wpinaj sie juz w immo.Proste rozwiązania zawsze są najlepsze :-P

goskes

Post autor: goskes » 17 lip 2010, 12:42

No a co z pozostałymi kablami? Bo do immo jest jedna kostka w której są kable wchodzące (z cewki) i wychodzące (chyba ze 4)...

Awatar użytkownika
raaaf82
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 103
Rejestracja: 03 sty 2008, 20:47
Lokalizacja: Chojnice

Post autor: raaaf82 » 19 lip 2010, 22:23

immo przerywa tylko obwód,także poszukaj ktore przewody trzeba złączyć,powinny mieć taki sam kolor.Najlepiej jakbyś fotke wrzucił.Kablami które ida do transpondera nie zawracaj sobie głowy

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 16 sty 2014, 15:51

raaaf82 pisze:immo przerywa tylko obwód,także poszukaj ktore przewody trzeba złączyć,powinny mieć taki sam kolor.Najlepiej jakbyś fotke wrzucił.Kablami które ida do transpondera nie zawracaj sobie głowy
Wiem że odgrzewam temat ,ale żeby ktoś czasem nie uwierzył w powyższy tekst ,bo wprowadza w błąd ,a jego autor ,na pewno nigdy nie wyłaczał immo ,w tym aucie , bo gdyby wyłaczał ,to by nie pisał takich bzur :roll: Wszelkie kombinacje z omijaniem immo ,to strata czasu ,bo immo "siedzi" w kompie ,a nie w kabelkach .Przynajmniej jeśli chodzi o nasze tdi .Nie da się go wyłaczyć vagiem ,ani ominac, łączac kabelki , i mówi to Wam ktoś ,kto immo wyłacza dość czesto ....a nie gdzieś tam ,coś usłyszał ,że trzeba złączyć kabelki 8-) Do wyłacznia immo potrzebny programator ,koszt w granicach 200zł ,no i wiedza gdzie "siedzi" to immo ...no i na co i którą komórkę pamieci zmienić ,żeby komp nie wołał o immo ,i nie wyłączał silnika po sekundzie od odpalenia ;-)

mariusz1979
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 148
Rejestracja: 29 sty 2013, 20:13
Lokalizacja: Tarnów małopolska

Post autor: mariusz1979 » 02 lut 2014, 18:02

No i kolega Munior ma całkowitą rację . byłem u paru ludzi i właśnie to samo usłyszałem, że jak sie na tym nie znam to nie kombinuje. Co prawda jeden pan zaproponował mi zdjęcie tego immo ale nie za 200 zł a za 400zł więc zrezygnowałem. miałem jeden kluczyk z immo i dlatego chciałem się pozbyć. No ale za 100 zł dorobiłem kluczyk i działa mi już rok bez problemu. No czasem ma takie zaniki że nie załapie ale to rzadkość. Więc zamiast to zdejmować poleciłbym dorobienie dodatkowego kluczyka!!!!!

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8396
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 02 lut 2014, 19:12

MUNIOR pisze:Wszelkie kombinacje z omijaniem immo ,to strata czasu ,bo immo "siedzi" w kompie ,a nie w kabelkach .Przynajmniej jeśli chodzi o nasze tdi
JA dodam że w każdym aucie oryginalne immo siedzi w ECU silnika. VAG BMW PSA itd.

W przypadku 80 jest immo1 gdzie jest osobny moduł nowsze auta immo2 moduł jest w liczniku i najnowsze imm3 różni się starszym tym że transponder jest tylko raz kodowany.

Awatar użytkownika
audi80b420e
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 16 lis 2013, 18:02

Post autor: audi80b420e » 07 lut 2014, 17:12

Kolega MUNIOR dobrze mówi. Należy wywalić z samochodu urządzenie od immobilizera (wielkości paczki papierosów) ale to nie wystarczy. Trzeba też usunąć go z pamięci albo wgrać ją na nowo pomijając immobilizer, po podłączeniu sterownika w samochodzie powinien normalnie odpalić.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl