Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 TDI] Olej w wężu podsisnioniowym pomiędzy N75 a Gruszka?

ODPOWIEDZ
dudek2313
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 136
Rejestracja: 23 cze 2008, 22:16
Lokalizacja: Suchedniów

[B4 TDI] Olej w wężu podsisnioniowym pomiędzy N75 a Gruszka?

Post autor: dudek2313 » 15 lip 2010, 22:26

Witam,

mam dość nietypowe pytanko, Otóż dziś rozruszałem zapieczoną sztangę bo nie chodziła, potem chciałem sprawdzić czy jak dmuchnę w wężyk to się poruszy, ale zamiast dmuchnąć to zassałem powietrze i ku mojemu zdziwieniu z wężyka wylał się olej!! :?: Czy tak powinno być?? Po dmuchnięciu w wężyk olej się cofnął i gruszka zaczęła działać poprawnie. (Auto było dziś podpięte pod VAGA, sprawdzone wszystkie czujniki itp i 0 błędów.) Z góry dzięki za sugestie.

Pozdro dla Audimaniaków!

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 17 lip 2010, 09:34

wydaje mi sie że turbo trochę przepuszcza.ale jeśli olej nie znika to na razie bym nic z tym nie robił...

dudek2313
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 136
Rejestracja: 23 cze 2008, 22:16
Lokalizacja: Suchedniów

Post autor: dudek2313 » 17 lip 2010, 11:40

Olej nie znika, a ten z gruszki wyssałem strzykawką i na razie zostawię to tak jak jest. Jak pompka z nanometrem pompuje powietrze do gruszki to zaczyna się ruszać sztanga od ok 0.5 bara, ale ręka nie jestem w stanie ruszyć sztangi, czy tak powinno być? bo ponoć sztangę powinno dać się ręką przesuwać?

Awatar użytkownika
tokarka606
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 606
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:21
Lokalizacja: ZKO

Post autor: tokarka606 » 17 lip 2010, 13:54

dudek2313 pisze:bo ponoć sztangę powinno dać się ręką przesuwać?
Ręką to może nie ale śrubokrętem powinna dać się przesuwać.

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 17 lip 2010, 14:10

patrzyłem u siebie i ręka się da ale trzeba napawde duzo siły w to włożyć.ale jak sobie czymś pomogłem to idzie lekko...

dudek2313
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 136
Rejestracja: 23 cze 2008, 22:16
Lokalizacja: Suchedniów

Post autor: dudek2313 » 17 lip 2010, 16:51

To u mnie chyba jest w porządku bo jak wezmę kluczem ją złapę to lekko chodzi. Szkoda tylko że nie pomogło to i auto nadal czasem przytyka i jedzie w niektóre dni 120 max :cry: a według waga wszystko jest sprawne...

Awatar użytkownika
levis1991
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1181
Rejestracja: 04 sie 2009, 00:29
Lokalizacja: Łuków

Post autor: levis1991 » 17 lip 2010, 18:34

sprawdz czujnik n75

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 17 lip 2010, 18:38

dudek2313 pisze:To u mnie chyba jest w porządku bo jak wezmę kluczem ją złapę to lekko chodzi. Szkoda tylko że nie pomogło to i auto nadal czasem przytyka i jedzie w niektóre dni 120 max :cry: a według waga wszystko jest sprawne...
na 99% n75 do wymiany :mrgreen:

dudek2313
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 136
Rejestracja: 23 cze 2008, 22:16
Lokalizacja: Suchedniów

Post autor: dudek2313 » 17 lip 2010, 18:47

a Jak VAGIEM był sprawdzany i cykał podczas testu, i wykazało że jest N75 sprawny to i tak może być do wymiany?? i Gdzie jest ten czujnik N75 tak przy okazji? :-)

Awatar użytkownika
levis1991
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1181
Rejestracja: 04 sie 2009, 00:29
Lokalizacja: Łuków

Post autor: levis1991 » 17 lip 2010, 19:12

jesli mowisz ze byl sprawdzany podczas testu i cykał a pozniej sie pytasz gdzie on jest przy okazji to ja czegoś nie rozumiem :D jest tutaj kolo wentylatorów praktycznie kolo przepływki "pierburg" po lewej stronie samochodu tam gdzie jest pokrywa od rozrzadu...
jesli masz na boshu to masz tutaj kolo akumulatora...

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 17 lip 2010, 21:13

dudek2313 pisze:a Jak VAGIEM był sprawdzany i cykał podczas testu, i wykazało że jest N75 sprawny to i tak może być do wymiany??
Vag nie pokaże czy n75 jest sprawny czy nie ,pokazuje czasem błędy które wcale nie znaczą że coś musi być uszkodzone ,pokazuje też bloki danych i właśnie po wartościach które pokazuje można stwierdzic że coś działa prawidłowo bądż nie .To czy n75 jest sprawny można zobaczyć robiąc test dynamiczny z podłączonym vagiem i obserwując ciśnienie doładowania w bloku 011 ,jest tam ciśnienie w dolocie żądane przez kompa i ciśnienie aktualne

dudek2313
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 136
Rejestracja: 23 cze 2008, 22:16
Lokalizacja: Suchedniów

Post autor: dudek2313 » 17 lip 2010, 22:56

[quote="levis1991"]jesli mowisz ze byl sprawdzany podczas testu i cykał a pozniej sie pytasz gdzie on jest przy okazji to ja czegoś nie rozumiem :D

Źle mnie kolego zrozumiałeś, wiem gdzie on jest doskonale, z tym że ktos pisał wyżej o czujniku N75, więc myślałem że jest jeszcze jakis czujnik który odpowiada za prace zaworu :-D

Awatar użytkownika
levis1991
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1181
Rejestracja: 04 sie 2009, 00:29
Lokalizacja: Łuków

Post autor: levis1991 » 17 lip 2010, 23:11

jest gorąco kazdy moze sie pomylić :D dobra niech bedzie zaworek n75

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl