[B4 TDI] Olej w wężu podsisnioniowym pomiędzy N75 a Gruszka?
[B4 TDI] Olej w wężu podsisnioniowym pomiędzy N75 a Gruszka?
Witam,
mam dość nietypowe pytanko, Otóż dziś rozruszałem zapieczoną sztangę bo nie chodziła, potem chciałem sprawdzić czy jak dmuchnę w wężyk to się poruszy, ale zamiast dmuchnąć to zassałem powietrze i ku mojemu zdziwieniu z wężyka wylał się olej!! :?: Czy tak powinno być?? Po dmuchnięciu w wężyk olej się cofnął i gruszka zaczęła działać poprawnie. (Auto było dziś podpięte pod VAGA, sprawdzone wszystkie czujniki itp i 0 błędów.) Z góry dzięki za sugestie.
Pozdro dla Audimaniaków!
mam dość nietypowe pytanko, Otóż dziś rozruszałem zapieczoną sztangę bo nie chodziła, potem chciałem sprawdzić czy jak dmuchnę w wężyk to się poruszy, ale zamiast dmuchnąć to zassałem powietrze i ku mojemu zdziwieniu z wężyka wylał się olej!! :?: Czy tak powinno być?? Po dmuchnięciu w wężyk olej się cofnął i gruszka zaczęła działać poprawnie. (Auto było dziś podpięte pod VAGA, sprawdzone wszystkie czujniki itp i 0 błędów.) Z góry dzięki za sugestie.
Pozdro dla Audimaniaków!
Olej nie znika, a ten z gruszki wyssałem strzykawką i na razie zostawię to tak jak jest. Jak pompka z nanometrem pompuje powietrze do gruszki to zaczyna się ruszać sztanga od ok 0.5 bara, ale ręka nie jestem w stanie ruszyć sztangi, czy tak powinno być? bo ponoć sztangę powinno dać się ręką przesuwać?
- tokarka606
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 07 mar 2009, 09:21
- Lokalizacja: ZKO
jesli mowisz ze byl sprawdzany podczas testu i cykał a pozniej sie pytasz gdzie on jest przy okazji to ja czegoś nie rozumiem jest tutaj kolo wentylatorów praktycznie kolo przepływki "pierburg" po lewej stronie samochodu tam gdzie jest pokrywa od rozrzadu...
jesli masz na boshu to masz tutaj kolo akumulatora...
jesli masz na boshu to masz tutaj kolo akumulatora...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Vag nie pokaże czy n75 jest sprawny czy nie ,pokazuje czasem błędy które wcale nie znaczą że coś musi być uszkodzone ,pokazuje też bloki danych i właśnie po wartościach które pokazuje można stwierdzic że coś działa prawidłowo bądż nie .To czy n75 jest sprawny można zobaczyć robiąc test dynamiczny z podłączonym vagiem i obserwując ciśnienie doładowania w bloku 011 ,jest tam ciśnienie w dolocie żądane przez kompa i ciśnienie aktualnedudek2313 pisze:a Jak VAGIEM był sprawdzany i cykał podczas testu, i wykazało że jest N75 sprawny to i tak może być do wymiany??
[quote="levis1991"]jesli mowisz ze byl sprawdzany podczas testu i cykał a pozniej sie pytasz gdzie on jest przy okazji to ja czegoś nie rozumiem
Źle mnie kolego zrozumiałeś, wiem gdzie on jest doskonale, z tym że ktos pisał wyżej o czujniku N75, więc myślałem że jest jeszcze jakis czujnik który odpowiada za prace zaworu
Źle mnie kolego zrozumiałeś, wiem gdzie on jest doskonale, z tym że ktos pisał wyżej o czujniku N75, więc myślałem że jest jeszcze jakis czujnik który odpowiada za prace zaworu