Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 b4 2.3 ng] spadajace obroty

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
jacous
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 04 cze 2009, 23:34
Lokalizacja: Legnica

[80 b4 2.3 ng] spadajace obroty

Post autor: jacous » 16 lip 2010, 13:37

witam po wymianie gumy na przepływomierzu autko nie pali.co robic ?:) posiadam 2.3 ng
Ostatnio zmieniony 16 lip 2010, 21:18 przez jacous, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Leszek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 471
Rejestracja: 22 sty 2007, 22:13
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Leszek » 16 lip 2010, 14:13

Sprawdź szczelność gumy na przepływomierzu i czy klapka gdzieś się nie zahaczyła.

jacous
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 04 cze 2009, 23:34
Lokalizacja: Legnica

Post autor: jacous » 16 lip 2010, 15:09

Leszek pisze:Sprawdź szczelność gumy na przepływomierzu i czy klapka gdzieś się nie zahaczyła.
klapka czyli ta okragła płytka?czy moge nia delikatnie poruszac?nic sie nie stanie?

Awatar użytkownika
PICEK1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 424
Rejestracja: 01 cze 2010, 12:03
Lokalizacja: Opolskie

Post autor: PICEK1 » 16 lip 2010, 15:26

Nic się nie stanie---podciągnij max do góry,ona tak pracuje normalnie.Może przy zakładaniu wpadł jakiś paproch i go przyblokował.Nie wiem jak tam jest ale ja w gumie mam odmę-zerknij czy wszystko wpięte jak trzeba,może prozaiczna sprawa ale wtyczka przepływki i nastawnika ciśnienia ;-)

jacous
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 04 cze 2009, 23:34
Lokalizacja: Legnica

Post autor: jacous » 16 lip 2010, 15:58

hmm wszystko podpiete tak jak było na starej gumie.odpiełem tylko ta kostke od przepływki.podpiełem wszystko tak jak bylo.dalej nie pali :-(

Awatar użytkownika
Lukaszbroz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 611
Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
Lokalizacja: Milejewo

Post autor: Lukaszbroz » 16 lip 2010, 16:01

podstawa to szczelność małe zagiecie przez które płynie lewe powietrze uniemożliwi odpalenie

Karto
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 140
Rejestracja: 13 wrz 2009, 10:01

Post autor: Karto » 16 lip 2010, 18:17

Napewno dobrze tą gumę założyłeś? :lol: tak jak pisze PICEK1, od spodu wchodzi odma, strasznie ciężkie dojście jest do tego wężyka, może... nie wszedł cały? :mrgreen:
Odepnij aku na chwile, podłącz ponownie i spróbuj wtedy.

jacous
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 04 cze 2009, 23:34
Lokalizacja: Legnica

Post autor: jacous » 16 lip 2010, 21:20

wszystko dobrze podłaczone.odpala ale tylko na pych nie trzyma obrotow zdejme noge z gazu to gasnie odrazu.
Przepraszam za zła nazwe tematu i tytuł ale rzadko udzielam sie na forum i nie dokonca wiem jakie panuja tu reguły ;)

lyssy88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 14 paź 2009, 10:36
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: lyssy88 » 16 lip 2010, 21:49

Ja jak uszczelniłem to tez nie mogłem odpalić wtedy wyregulowałem mieszankę paliwową śrubą regulacyjną przy przepływomierzu i było ok.

jacous
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 04 cze 2009, 23:34
Lokalizacja: Legnica

Post autor: jacous » 17 lip 2010, 20:19

lyssy88 pisze:Ja jak uszczelniłem to tez nie mogłem odpalić wtedy wyregulowałem mieszankę paliwową śrubą regulacyjną przy przepływomierzu i było ok.
ok ale skoro gasnie to ja dokrecac czy odkrecac? ta srube :)

Karto
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 140
Rejestracja: 13 wrz 2009, 10:01

Post autor: Karto » 17 lip 2010, 22:40

Tą śrubą ogólnie bez analizatora spalin lepiej się nie bawić ale... na początek dokręcić, chociaż może go też zalewać i wtedy trzeba odkręcić;)
Zapisuj sobie w którą stronę ile obrotów robisz, małymi krokami i powinno się udać;)

jacous
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 04 cze 2009, 23:34
Lokalizacja: Legnica

Post autor: jacous » 17 lip 2010, 22:43

Karto pisze:Tą śrubą ogólnie bez analizatora spalin lepiej się nie bawić ale... na początek dokręcić, chociaż może go też zalewać i wtedy trzeba odkręcić;)
Zapisuj sobie w którą stronę ile obrotów robisz, małymi krokami i powinno się udać;)
własnie z tym zalewaniem to moze cos byc bo jak odpalił na pych to dawało ostro benzynka wiec moze go zalewa.na poczatek sprobuje troche odkrecic

lyssy88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 14 paź 2009, 10:36
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: lyssy88 » 18 lip 2010, 08:42

W prawo wzbogacasz a w lewo zubożasz ;)

jacous
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 04 cze 2009, 23:34
Lokalizacja: Legnica

Post autor: jacous » 27 lip 2010, 21:09

panowie auto zostało scholowane do mechanika ten stwierdził ze do wymiany jest czujnik wody lub (czujnik przepływomierza jest takie cos?)polecił mi sprawdzenie autka na kompie z tym ze ja juz kiedys probowałem to zrobic i gosciu stwierdził ze nie da sie go podłaczyc pod komp.co o tym myslicie ? jezeli to czujniki to czy takie rzeczy sa w miare tanie?

Awatar użytkownika
Leszek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 471
Rejestracja: 22 sty 2007, 22:13
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Leszek » 27 lip 2010, 22:13

Kolego NG nie podłączysz pod kompa. Chyba że ten Twój mechanik jest aż tak dobry :-D Czujnik temp. wody nie jest aż tak sprasznie drogi. Nie pamiętam teraz ile, ale kilkadziesiąt zł do ponad 100. Czujnik przepływomierza? Hmm... może potencjometr przepływomierza. Ale wydaje mi się, że by tak się nie zachowywał przy tym.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl