[b3 1.9 SD] Modyfikacje - zwiekszanie mocy
sam myślałem nad tuningiem do mojego 3A i jak zobaczyłem ile rzeczy by trza było zmieniać (myślałem tak 200km-głowa z agresywnymi walkami soft turbo odejście od cis-e, skrzynia w sumie całe przeniesienie napędu, potem elektryka, hample z V6, jakoś to utwardzić ) rzeźbić to se dałem spokój jak chcesz rasować A80 to musisz mieć dobrą baze czyli Q plus jakiś porządny silnik bo i tak będziesz musiał zmieniać wszystko zakładając że dopasujesz jakieś kute tłoki to jak zrobisz natrysk na denka tłoków pod turbo albo jak podniesiesz konkretnie moc silnika to będziesz musiał z miejsca kupić lepsze hamulce aby się nie zabić potem jakiś twardszy zawias skoro ma moc silnik to trzeba jakoś umożliwić samochodzikowi szybciej zjadać zakręty...
ps. z logicznego punktu myślenia wrzucając 2 albo 3k PLN w 1.9E nie uzyskasz nawet nominalnej mocy 2,2T albo V6 2,8, i i druga sprawa w twoim 1.9 powiedzmy że we własnym zakresie zrobisz lepszy wydech i zrobisz "portki" głowy i uzyskasz 10-15 km( przy dobrych wiatrach) to teraz pomyśl ile uzyskasz jeśli zrobisz to samo w 2.0 16V albo w V6 2.8 ????
pomijam fakt że twój silnik może być w stanie idealnym a te które kupisz to jest loteria....niestety
chyba że zrobisz tak: ten silnik będzie spisany z miejsca na straty tylko aby nabyć doświadczenie i aby potem z niego graty przerzucić np turbo jak se wciśniesz we własnym zakresie i zbudować potem bez żadnym bugów coś naprawdę mocnego i wytrzymałego
pozdro
co do gaźników z bike to mi napisz na pw maila twojego to ci podeśle tutek jak to się instaluje na co trzeba zwrócić uwage przy kupnie , co trzeba przerobić , i musowa jak to wciśniesz pod maske filnik jak mruczy :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ps. z logicznego punktu myślenia wrzucając 2 albo 3k PLN w 1.9E nie uzyskasz nawet nominalnej mocy 2,2T albo V6 2,8, i i druga sprawa w twoim 1.9 powiedzmy że we własnym zakresie zrobisz lepszy wydech i zrobisz "portki" głowy i uzyskasz 10-15 km( przy dobrych wiatrach) to teraz pomyśl ile uzyskasz jeśli zrobisz to samo w 2.0 16V albo w V6 2.8 ????
pomijam fakt że twój silnik może być w stanie idealnym a te które kupisz to jest loteria....niestety
chyba że zrobisz tak: ten silnik będzie spisany z miejsca na straty tylko aby nabyć doświadczenie i aby potem z niego graty przerzucić np turbo jak se wciśniesz we własnym zakresie i zbudować potem bez żadnym bugów coś naprawdę mocnego i wytrzymałego
pozdro
co do gaźników z bike to mi napisz na pw maila twojego to ci podeśle tutek jak to się instaluje na co trzeba zwrócić uwage przy kupnie , co trzeba przerobić , i musowa jak to wciśniesz pod maske filnik jak mruczy :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
gazniki w sumie juz kupione głowa silnika bedize z 16v wiec dolot od strony alternatora to sporo ulatwia, mocowane beda na flansze ktore mozna kupic na allegro wydechowe od matiza pasuja wrecz idealnie i wygladac to bedize jak lustrzane odbicie wydechu, i z wielka checia przyjme kazde informacje na temat regulacji tegu ukladu i przyklady jak to porobili inni moj maile wadeo(małpa)wp.pl. z gory dzieki i jak tylko zaczne skaldac to do kupy to bede robil fotki puki co robie porting glowicy i kompletna renowacje plus ciut wieksze zaworki no i zgubila 1,5mm
na mail poszedł tutek .............pozdro
tu masz link jak to zainstalowali w golfie
problemy jakie będą :
cięgno z gazu
pompa paliwowa może przelewać albo niedomagać na wyższych obrotach
zamontowanie filtra na carby
tu masz link jak to zainstalowali w golfie
Kod: Zaznacz cały
http://www.clubgti.com/forum/showthread.php?t=180712
cięgno z gazu
pompa paliwowa może przelewać albo niedomagać na wyższych obrotach
zamontowanie filtra na carby
- enzoo
- Audi 80 Klub
- Posty: 974
- Rejestracja: 28 wrz 2007, 14:53
- Imię: Mirosław
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Legnica
jak góra od 6a? z naszego zrobić DOHC?wadeo pisze:wstrzymaj sie naraze ze swapem bo nasze sd silniczki sa bardzo fajne i szkoda go zmieniac poczekaj na efekty tego co bedize u mnie bo dol zostaje ten sam w gora cała z 6a, ps dzisiajjuz koncze montaz siedzen w kremowej skorce z rovera kabrio jedno juz zamontowane i zaraz ide drugie montowac
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
z kolektorem prawde sie przyznam jeszcze nie myslalem bo mma i ten od sd na ktorym aktualnie jezdze i mam od 16v wiec zoabcze ktory lepiej bedize pasowal ale sadze ze ten 16v zostanie bo ladniejszy jest , jak znajde jkais aparat cyfrowy to porobie foty rozbebeszonej glowiczki a puki co walcze z tapicerka, a co do mocy to watpie zebysmy sie dowiedzieli ile kucy wiecej bo nie jestem fanem wydawania kasy na hamownie, w zg sobie wolaja 100zl a za kompletny silnik 6a dalem 200zl wiec