
ps. z logicznego punktu myślenia wrzucając 2 albo 3k PLN w 1.9E nie uzyskasz nawet nominalnej mocy 2,2T albo V6 2,8, i i druga sprawa w twoim 1.9 powiedzmy że we własnym zakresie zrobisz lepszy wydech i zrobisz "portki" głowy i uzyskasz 10-15 km( przy dobrych wiatrach) to teraz pomyśl ile uzyskasz jeśli zrobisz to samo w 2.0 16V albo w V6 2.8 ????
pomijam fakt że twój silnik może być w stanie idealnym a te które kupisz to jest loteria....niestety
chyba że zrobisz tak: ten silnik będzie spisany z miejsca na straty tylko aby nabyć doświadczenie i aby potem z niego graty przerzucić np turbo jak se wciśniesz we własnym zakresie i zbudować potem bez żadnym bugów coś naprawdę mocnego i wytrzymałego
pozdro
co do gaźników z bike to mi napisz na pw maila twojego to ci podeśle tutek jak to się instaluje na co trzeba zwrócić uwage przy kupnie , co trzeba przerobić , i musowa jak to wciśniesz pod maske filnik jak mruczy :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: