Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3 1.9 SD] Modyfikacje - zwiekszanie mocy

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
Kwietniu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 322
Rejestracja: 26 mar 2009, 18:32
Lokalizacja: Wodzisław Śląski

Post autor: Kwietniu » 19 lip 2010, 22:15

sam myślałem nad tuningiem do mojego 3A i jak zobaczyłem ile rzeczy by trza było zmieniać (myślałem tak 200km-głowa z agresywnymi walkami soft turbo odejście od cis-e, skrzynia w sumie całe przeniesienie napędu, potem elektryka, hample z V6, jakoś to utwardzić ) rzeźbić to se dałem spokój jak chcesz rasować A80 to musisz mieć dobrą baze czyli Q plus jakiś porządny silnik bo i tak będziesz musiał zmieniać wszystko zakładając że dopasujesz jakieś kute tłoki to jak zrobisz natrysk na denka tłoków pod turbo albo jak podniesiesz konkretnie moc silnika to będziesz musiał z miejsca kupić lepsze hamulce aby się nie zabić :D potem jakiś twardszy zawias skoro ma moc silnik to trzeba jakoś umożliwić samochodzikowi szybciej zjadać zakręty...
ps. z logicznego punktu myślenia wrzucając 2 albo 3k PLN w 1.9E nie uzyskasz nawet nominalnej mocy 2,2T albo V6 2,8, i i druga sprawa w twoim 1.9 powiedzmy że we własnym zakresie zrobisz lepszy wydech i zrobisz "portki" głowy i uzyskasz 10-15 km( przy dobrych wiatrach) to teraz pomyśl ile uzyskasz jeśli zrobisz to samo w 2.0 16V albo w V6 2.8 ????
pomijam fakt że twój silnik może być w stanie idealnym a te które kupisz to jest loteria....niestety
chyba że zrobisz tak: ten silnik będzie spisany z miejsca na straty tylko aby nabyć doświadczenie i aby potem z niego graty przerzucić np turbo jak se wciśniesz we własnym zakresie i zbudować potem bez żadnym bugów coś naprawdę mocnego i wytrzymałego
pozdro
co do gaźników z bike to mi napisz na pw maila twojego to ci podeśle tutek jak to się instaluje na co trzeba zwrócić uwage przy kupnie , co trzeba przerobić , i musowa jak to wciśniesz pod maske filnik jak mruczy :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Awatar użytkownika
wadeo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 28 cze 2009, 22:41

Post autor: wadeo » 20 lip 2010, 11:54

gazniki w sumie juz kupione głowa silnika bedize z 16v wiec dolot od strony alternatora to sporo ulatwia, mocowane beda na flansze ktore mozna kupic na allegro wydechowe od matiza pasuja wrecz idealnie i wygladac to bedize jak lustrzane odbicie wydechu, i z wielka checia przyjme kazde informacje na temat regulacji tegu ukladu i przyklady jak to porobili inni moj maile wadeo(małpa)wp.pl. z gory dzieki i jak tylko zaczne skaldac to do kupy to bede robil fotki puki co robie porting glowicy i kompletna renowacje plus ciut wieksze zaworki no i zgubila 1,5mm

Awatar użytkownika
Kwietniu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 322
Rejestracja: 26 mar 2009, 18:32
Lokalizacja: Wodzisław Śląski

Post autor: Kwietniu » 20 lip 2010, 15:23

na mail poszedł tutek .............pozdro
tu masz link jak to zainstalowali w golfie

Kod: Zaznacz cały

http://www.clubgti.com/forum/showthread.php?t=180712
problemy jakie będą :
cięgno z gazu
pompa paliwowa może przelewać albo niedomagać na wyższych obrotach
zamontowanie filtra na carby

Awatar użytkownika
enzoo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 974
Rejestracja: 28 wrz 2007, 14:53
Imię: Mirosław
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Legnica

Post autor: enzoo » 20 lip 2010, 22:59

jako że to mój temat decyzja podjęta, będzie szukany silnik 2.0 DOHC

Awatar użytkownika
wadeo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 28 cze 2009, 22:41

Post autor: wadeo » 21 lip 2010, 11:15

wstrzymaj sie naraze ze swapem bo nasze sd silniczki sa bardzo fajne i szkoda go zmieniac poczekaj na efekty tego co bedize u mnie bo dol zostaje ten sam w gora cała z 6a, ps dzisiajjuz koncze montaz siedzen w kremowej skorce z rovera kabrio jedno juz zamontowane i zaraz ide drugie montowac

Awatar użytkownika
enzoo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 974
Rejestracja: 28 wrz 2007, 14:53
Imię: Mirosław
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Legnica

Post autor: enzoo » 21 lip 2010, 22:30

wadeo pisze:wstrzymaj sie naraze ze swapem bo nasze sd silniczki sa bardzo fajne i szkoda go zmieniac poczekaj na efekty tego co bedize u mnie bo dol zostaje ten sam w gora cała z 6a, ps dzisiajjuz koncze montaz siedzen w kremowej skorce z rovera kabrio jedno juz zamontowane i zaraz ide drugie montowac
jak góra od 6a? z naszego zrobić DOHC?

Awatar użytkownika
wadeo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 28 cze 2009, 22:41

Post autor: wadeo » 21 lip 2010, 22:55

no dokladnie gora z 16v juz lezy teraz koncze robic prting i jeszcze pare zabiegow przy glowicy czekam jeszczena gazniki i bede składał do kupy całosc dzisiaj wsadzilem fotele skorke przednie za pare dni jak dokocze wrzuce fotki jak wyszło

Awatar użytkownika
enzoo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 974
Rejestracja: 28 wrz 2007, 14:53
Imię: Mirosław
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Legnica

Post autor: enzoo » 22 lip 2010, 20:44

czekam na dokładniejsze informacje na temat tego co robisz i ile Cie to wyniosło i jak Ci wyszło?

Awatar użytkownika
Audi Sport
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1819
Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.

Post autor: Audi Sport » 22 lip 2010, 23:50

wadeo Bardzo podoba mi się twoje podejście do naszych silniczków (mamy przecież prawie identyczne). Dawaj fotki tego pięknego rezanka :-D Jestem ciekaw ile kucyków przybędzie po samej zmianie głowicy na 16V może nawet więcej niż 6A w serii :mrgreen: A kolektor wydechowy zostawiasz swój :?:

Awatar użytkownika
wadeo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 28 cze 2009, 22:41

Post autor: wadeo » 23 lip 2010, 11:44

z kolektorem prawde sie przyznam jeszcze nie myslalem bo mma i ten od sd na ktorym aktualnie jezdze i mam od 16v wiec zoabcze ktory lepiej bedize pasowal ale sadze ze ten 16v zostanie bo ladniejszy jest :), jak znajde jkais aparat cyfrowy to porobie foty rozbebeszonej glowiczki a puki co walcze z tapicerka, a co do mocy to watpie zebysmy sie dowiedzieli ile kucy wiecej bo nie jestem fanem wydawania kasy na hamownie, w zg sobie wolaja 100zl a za kompletny silnik 6a dalem 200zl wiec

Awatar użytkownika
enzoo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 974
Rejestracja: 28 wrz 2007, 14:53
Imię: Mirosław
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Legnica

Post autor: enzoo » 24 lip 2010, 10:09

wadeo, ale też poprosze o opis jak już wszystko zrobisz

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl