[Typ89 1,8S]Kamei. Nakładka grila Votex str.84
Była aukcja dokładnie za 9,99 nikt tego nie kupił za tydzień do gościa napisałem miał jeszcze wiec wziąłem od niego. Razem mnie 20zł z wysyłką wyszło. Ta od Cabrio to cena lekko z kosmosu chyba ewentualnie mnie udało się wreszcie coś fajnego i tanio dorwać :lol:
AudiSport ma taką w dobrym stanie na pewno taniej niż ta na allegro
AudiSport ma taką w dobrym stanie na pewno taniej niż ta na allegro
Nowy układ wydechowy:
kolektor jeszcze seryjny ale bedzie dwururka z DZ, wyciety katalizator wstawiona rura od kolektora do tłumika środkowego, tłumik srodkowy przelotowy, końcowy komorowy z końcówką 80mm. Wrazenia bardzo pozytywne, o wiele szybsza reakcja na gaz, musiał też trochę moment wzrosnąć bo mieli bardziej kołami niż na seryjnym wydechu, co najważniejsze nie ma ryku tylko taki przyjemny dźwięk, różnica w pełnym przedziale obrotów.
Do tego bedą jeszcze zmiany w wyglądzie, ale to już wkrótce
Na razie tylko jedno zdjecie z telefonu jak teraz mniej wiecej wyglada tył
kolektor jeszcze seryjny ale bedzie dwururka z DZ, wyciety katalizator wstawiona rura od kolektora do tłumika środkowego, tłumik srodkowy przelotowy, końcowy komorowy z końcówką 80mm. Wrazenia bardzo pozytywne, o wiele szybsza reakcja na gaz, musiał też trochę moment wzrosnąć bo mieli bardziej kołami niż na seryjnym wydechu, co najważniejsze nie ma ryku tylko taki przyjemny dźwięk, różnica w pełnym przedziale obrotów.
Do tego bedą jeszcze zmiany w wyglądzie, ale to już wkrótce
Na razie tylko jedno zdjecie z telefonu jak teraz mniej wiecej wyglada tył
Co do końcówki, kwestia gustu, miałem płaską i nie chciałem drugi raz takiej samej. A dwururka troche oklepana, co nie znaczy że nie pasuje
Nagrałem krótki filmik jak teraz wchodzi na obroty na tym wydechu - tak wiem takich zabaw się nie robi na zimnym silniku ale to jeden jedyny raz. Dla mnie poprawa jest znaczna, ale trzeba jeszcze coś rezać przy silniku. Ze zmian wizualnych usunąłem hak, miałem tez przez chwile białe kierunki ale według mnie kompletnie nie pasowały wiec wróciły pomarańcze.
http://w548.wrzuta.pl/film/84CCeu0wA7r/obraz_015
Nagrałem krótki filmik jak teraz wchodzi na obroty na tym wydechu - tak wiem takich zabaw się nie robi na zimnym silniku ale to jeden jedyny raz. Dla mnie poprawa jest znaczna, ale trzeba jeszcze coś rezać przy silniku. Ze zmian wizualnych usunąłem hak, miałem tez przez chwile białe kierunki ale według mnie kompletnie nie pasowały wiec wróciły pomarańcze.
http://w548.wrzuta.pl/film/84CCeu0wA7r/obraz_015
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
Modyfikuj modyfikuj Nie ma to jak modzeni wolnossaków Na łatwiznę z swapem nie idziesz tylko rzeźbisz w g....e. I to mi się podoba. Zakładaj wreszcie tą 2rurkę od DZ'ta i skręcaj sprint do setki. Z tym pałowaniem na zimnym to niezbyt to dobre dla silnika ale dobrze, że się przyznałeś, ze źle postąpiłeś i okazałeś skruchę :lol: Ja jutro może coś skręcę więc będę mieć porównanie do PM'a po modach wydeszku Powodzenia w kolejnych modyfikacjach życzę
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Słabsze smarowanie, hm, i co za tym idzie? :mrgreen: rozleci się silnik?GerB3 pisze:Pomyślmy heh- słabsze smarowanie np. ?
Jeszcze bardziej trzeba uważac jak mamy 1,8 T ale to pewnie już wiesz
Pałować to nie można silnika sekundę po odpaleniu, ale już po parunastu sekundach olej jest wszędzie i mimo tego że nie osiągnął jeszcze swojej temp. roboczej to i tak odpowiednio smaruje silnik, bo na wolnych, nawet 6 tysiącach obrotów on nie ma praktycznie żadnych obciążeń a olej smaruje jak powinien, zresztą, każdy niech robi co chce i mówi co chce, dla mnie to tylko śmieszny wymysł i niech tak zostanie, nie będę Ci tu zaśmiecał tematu ale nie mogę się powstrzymywać niestety. Muszę nad tym popracować.
Oczywiście turbinie w 1.8 też się nic nie pogorszy, inaczej w przypadku jazdy, ale bez przesady z tym gazowaniem na wolnym.
Może i jestem młody, może i jest tu wielu bardziej doświadczonych "majsterów" ale, nie piszę tego z wymysłu, tylko z własnego doświadczenia jeśli tak to można nazwać. Mój wuj, jeden jak i drugi lubi przyciskać, że są wieku młodego to tym bardziej, a że mieszkamy od siebie o 1 km odległośći to bardzo często się widujemy, w związku i jeden i drugi praktycznie nigdy nie potrafi ruszyć " normalnie autem" , rzadko się to zdarza, ( ja z nich przykładu nie biorę ) najczęściej jest odpalenie, czy to zima, czy lato, czy deszcz, i ruszanie z nogą w podłodze, tak przez wiele lat, 5-8 albo i więcej, różnymi autami, mowa tu o golfie 2 np. 1.8, passacie 1.6, czy golfie 4 1.9tdi i pasku b5FL 130 ps, i mimo tych wszystkich wypocin w internecie n/t jak to trzeba dbać o silnik po odpaleniu, lub turbo doładowany po pałowaniu są dla mnie trochę przereklamowane, bo ich auta chodzą po grubo ponad 5 lat, maja przebiegi rzędu 300 czy 400 tysięcy, a sprawują się jak każde, nie biorą oleju i nie stwarzają jakiś "dziwnych" problemów, konkludując ja nie uważam tego za katowanie. Śmiem twierdzić że silnik " zamulony " prędzej się rozleci niż taki " częściej przeczyszczany " :mrgreen:, bo musi pracować na odpowiednich obrotach. Normalne jest że częściej deptany silnik przechodzi dużo mniej niż oszczędzany, ale uważam że trzeba wiedzieć jak korzystać z auta, a odcinka po 1 minucie pracy silnika benzynowego w zimę na wolnych obrotach dla mnie przynajmniej jest rzeczą normalna i nic sprawnemu silnikowi się nie pogarsza, czy to raz czy razy tysiąc.
To jest napisane bardziej tak ogólnikowo i bez żadnych ironii.
Co do wydechu to na pewno lepiej niż seria, życzę powodzenia w dalszych modach auta
Spoko, nie zaśmiecasz
Ja mam jeszcze nawyki "ze starej szkoły" która mówiła żeby nie robić takich rzeczy zaraz na zimnym silniku. Masz jednak racje ze to też zależy od samego silnika, bo jak jest już na wykończeniu to nie sprawi mu różnicy czy dasz w palnik na zimnym czy ciepłym.
Wydech jeszcze nie jest skończony, brakuje dwururki i kolektora od DZ'a. Wiadomo ze do 1,8T to nie ma co się równać, ale ABT w B4 zostają nieźle w tyle. Co do dolotu jeszcze to albo zapodam stożek, oczywiście odizolowany itd albo wkładkę i przerobię inaczej dolot, ale to jeszcze jest opcja do przemyślenia. 1,8 ma w sobie zapas mocy ale trzeba go uwolnić
Dzięki za opinie
Ja mam jeszcze nawyki "ze starej szkoły" która mówiła żeby nie robić takich rzeczy zaraz na zimnym silniku. Masz jednak racje ze to też zależy od samego silnika, bo jak jest już na wykończeniu to nie sprawi mu różnicy czy dasz w palnik na zimnym czy ciepłym.
Wydech jeszcze nie jest skończony, brakuje dwururki i kolektora od DZ'a. Wiadomo ze do 1,8T to nie ma co się równać, ale ABT w B4 zostają nieźle w tyle. Co do dolotu jeszcze to albo zapodam stożek, oczywiście odizolowany itd albo wkładkę i przerobię inaczej dolot, ale to jeszcze jest opcja do przemyślenia. 1,8 ma w sobie zapas mocy ale trzeba go uwolnić
Dzięki za opinie
Kolego GerB3, przeczytałem sobie Twój post i wszystko mniej lub bardziej ale mi sie podoba <ok> Chciałem jednak nawiązać do tej drewnianej gałki którą miałeś założoną przez chwilę, owszem do niczego nie pasowała, ale skoro już ją bejcowałeś, czemu nie poleciałeś jej na czarno, nie polakierowałeś i nie założyłeś?? Drewniane gałki są dość fajne mi się podobają, są wygodne, a dzięki czarnej bejcy pasowałaby do środeczka
Gałka i tak była jasniejsza, ja zabejcowałem ja na ciemny kolor bo taki mi sie podobał, trochę z nią pojeździłem i może zmieniłbym kolor na czarny, ale ona jest o wiele wyższa od seryjnej, i trochę gorzej się biegi zmieniało, zwłaszcza jak chciałeś szybko.
teraz planuję kupić bile czarną 8 i z niej zrobić gałkę - co myślicie o tym pomyśle ?
a co do końcówki tłumika, to faktycznie trochę nie pasuje, bezie jakaś fifka 50-60mm polerowana
teraz planuję kupić bile czarną 8 i z niej zrobić gałkę - co myślicie o tym pomyśle ?
a co do końcówki tłumika, to faktycznie trochę nie pasuje, bezie jakaś fifka 50-60mm polerowana