Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Typ89 1,8S]Kamei. Nakładka grila Votex str.84

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 21 lip 2010, 21:22

Była aukcja dokładnie za 9,99 nikt tego nie kupił za tydzień do gościa napisałem miał jeszcze wiec wziąłem od niego. Razem mnie 20zł z wysyłką wyszło. Ta od Cabrio to cena lekko z kosmosu chyba ewentualnie mnie udało się wreszcie coś fajnego i tanio dorwać :lol:

AudiSport ma taką w dobrym stanie na pewno taniej niż ta na allegro

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 08 sie 2010, 16:21

Nowy układ wydechowy:

kolektor jeszcze seryjny ale bedzie dwururka z DZ, wyciety katalizator wstawiona rura od kolektora do tłumika środkowego, tłumik srodkowy przelotowy, końcowy komorowy z końcówką 80mm. Wrazenia bardzo pozytywne, o wiele szybsza reakcja na gaz, musiał też trochę moment wzrosnąć bo mieli bardziej kołami niż na seryjnym wydechu, co najważniejsze nie ma ryku tylko taki przyjemny dźwięk, różnica w pełnym przedziale obrotów.

Do tego bedą jeszcze zmiany w wyglądzie, ale to już wkrótce ;-)
Na razie tylko jedno zdjecie z telefonu jak teraz mniej wiecej wyglada tył :-D

Obrazek

Awatar użytkownika
Marcin19l
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 734
Rejestracja: 12 mar 2007, 18:41
Lokalizacja: Radom

Post autor: Marcin19l » 08 sie 2010, 18:09

napisze tylko tyle śmiesznie wyglada jedna końcówka w takim wycięciu w zderzaku :-)

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 16 sie 2010, 16:00

Co do końcówki, kwestia gustu, miałem płaską i nie chciałem drugi raz takiej samej. A dwururka troche oklepana, co nie znaczy że nie pasuje ;-)

Nagrałem krótki filmik jak teraz wchodzi na obroty na tym wydechu - tak wiem takich zabaw się nie robi na zimnym silniku ale to jeden jedyny raz. Dla mnie poprawa jest znaczna, ale trzeba jeszcze coś rezać przy silniku. Ze zmian wizualnych usunąłem hak, miałem tez przez chwile białe kierunki ale według mnie kompletnie nie pasowały wiec wróciły pomarańcze.

http://w548.wrzuta.pl/film/84CCeu0wA7r/obraz_015

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 16 sie 2010, 18:06

tak wiem takich zabaw się nie robi na zimnym silniku ale to jeden jedyny raz.

A to niby czemu ? :mrgreen:

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 16 sie 2010, 18:26

Pomyślmy heh- słabsze smarowanie np. ? ;-)

Jeszcze bardziej trzeba uważac jak mamy 1,8 T ale to pewnie już wiesz ;-)

Awatar użytkownika
Audi Sport
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1819
Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.

Post autor: Audi Sport » 16 sie 2010, 19:44

Modyfikuj modyfikuj :-P Nie ma to jak modzeni wolnossaków :-D Na łatwiznę z swapem nie idziesz tylko rzeźbisz w g....e. I to mi się podoba. Zakładaj wreszcie tą 2rurkę od DZ'ta i skręcaj sprint do setki. Z tym pałowaniem na zimnym to niezbyt to dobre dla silnika ale dobrze, że się przyznałeś, ze źle postąpiłeś i okazałeś skruchę :lol: Ja jutro może coś skręcę więc będę mieć porównanie do PM'a po modach wydeszku :-) Powodzenia w kolejnych modyfikacjach życzę <piwo>

Awatar użytkownika
KoralB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2420
Rejestracja: 23 mar 2010, 15:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: KoralB3 » 16 sie 2010, 20:11

GerB3, widzę że mamy podobne końcóweczki :mrgreen: jak dla mnie wszystko co robisz nowego wygląda świetnie .! zapraszam do siebie.

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 16 sie 2010, 20:42

GerB3 pisze:Pomyślmy heh- słabsze smarowanie np. ? ;-)

Jeszcze bardziej trzeba uważac jak mamy 1,8 T ale to pewnie już wiesz ;-)
Słabsze smarowanie, hm, i co za tym idzie? :mrgreen: rozleci się silnik?

Pałować to nie można silnika sekundę po odpaleniu, ale już po parunastu sekundach olej jest wszędzie i mimo tego że nie osiągnął jeszcze swojej temp. roboczej to i tak odpowiednio smaruje silnik, bo na wolnych, nawet 6 tysiącach obrotów on nie ma praktycznie żadnych obciążeń a olej smaruje jak powinien, zresztą, każdy niech robi co chce i mówi co chce, dla mnie to tylko śmieszny wymysł i niech tak zostanie, nie będę Ci tu zaśmiecał tematu ale nie mogę się powstrzymywać niestety. Muszę nad tym popracować.



Oczywiście turbinie w 1.8 też się nic nie pogorszy, inaczej w przypadku jazdy, ale bez przesady z tym gazowaniem na wolnym.

Może i jestem młody, może i jest tu wielu bardziej doświadczonych "majsterów" ale, nie piszę tego z wymysłu, tylko z własnego doświadczenia jeśli tak to można nazwać. Mój wuj, jeden jak i drugi lubi przyciskać, że są wieku młodego to tym bardziej, a że mieszkamy od siebie o 1 km odległośći to bardzo często się widujemy, w związku i jeden i drugi praktycznie nigdy nie potrafi ruszyć " normalnie autem" , rzadko się to zdarza, ( ja z nich przykładu nie biorę ;-) ) najczęściej jest odpalenie, czy to zima, czy lato, czy deszcz, i ruszanie z nogą w podłodze, tak przez wiele lat, 5-8 albo i więcej, różnymi autami, mowa tu o golfie 2 np. 1.8, passacie 1.6, czy golfie 4 1.9tdi i pasku b5FL 130 ps, i mimo tych wszystkich wypocin w internecie n/t jak to trzeba dbać o silnik po odpaleniu, lub turbo doładowany po pałowaniu są dla mnie trochę przereklamowane, bo ich auta chodzą po grubo ponad 5 lat, maja przebiegi rzędu 300 czy 400 tysięcy, a sprawują się jak każde, nie biorą oleju i nie stwarzają jakiś "dziwnych" problemów, konkludując ja nie uważam tego za katowanie. Śmiem twierdzić że silnik " zamulony " prędzej się rozleci niż taki " częściej przeczyszczany " :mrgreen:, bo musi pracować na odpowiednich obrotach. Normalne jest że częściej deptany silnik przechodzi dużo mniej niż oszczędzany, ale uważam że trzeba wiedzieć jak korzystać z auta, a odcinka po 1 minucie pracy silnika benzynowego w zimę na wolnych obrotach dla mnie przynajmniej jest rzeczą normalna i nic sprawnemu silnikowi się nie pogarsza, czy to raz czy razy tysiąc.

To jest napisane bardziej tak ogólnikowo i bez żadnych ironii.

Co do wydechu to na pewno lepiej niż seria, życzę powodzenia w dalszych modach auta :-)

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 16 sie 2010, 21:04

Spoko, nie zaśmiecasz ;-)

Ja mam jeszcze nawyki "ze starej szkoły" która mówiła żeby nie robić takich rzeczy zaraz na zimnym silniku. Masz jednak racje ze to też zależy od samego silnika, bo jak jest już na wykończeniu to nie sprawi mu różnicy czy dasz w palnik na zimnym czy ciepłym.

Wydech jeszcze nie jest skończony, brakuje dwururki i kolektora od DZ'a. Wiadomo ze do 1,8T to nie ma co się równać, ale ABT w B4 zostają nieźle w tyle. Co do dolotu jeszcze to albo zapodam stożek, oczywiście odizolowany itd albo wkładkę i przerobię inaczej dolot, ale to jeszcze jest opcja do przemyślenia. 1,8 ma w sobie zapas mocy ale trzeba go uwolnić ;-)

Dzięki za opinie :-D

Awatar użytkownika
ryju
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 382
Rejestracja: 20 wrz 2009, 09:44
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: ryju » 30 sie 2010, 22:31

GerB3, Musimy się kiedyś w krk ustawić i oblukam sobie tą furę! 8-)

funnyboy88

Post autor: funnyboy88 » 31 sie 2010, 10:17

Kolego GerB3, przeczytałem sobie Twój post i wszystko mniej lub bardziej ale mi sie podoba <ok> Chciałem jednak nawiązać do tej drewnianej gałki którą miałeś założoną przez chwilę, owszem do niczego nie pasowała, ale skoro już ją bejcowałeś, czemu nie poleciałeś jej na czarno, nie polakierowałeś i nie założyłeś?? Drewniane gałki są dość fajne mi się podobają, są wygodne, a dzięki czarnej bejcy pasowałaby do środeczka :-)

Awatar użytkownika
ryju
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 382
Rejestracja: 20 wrz 2009, 09:44
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: ryju » 31 sie 2010, 16:46

Ja np wolałbym ori gałkę od a4 b5 <ok>

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 25 paź 2010, 21:08

Gałka i tak była jasniejsza, ja zabejcowałem ja na ciemny kolor bo taki mi sie podobał, trochę z nią pojeździłem i może zmieniłbym kolor na czarny, ale ona jest o wiele wyższa od seryjnej, i trochę gorzej się biegi zmieniało, zwłaszcza jak chciałeś szybko.


:arrow: teraz planuję kupić bile czarną 8 i z niej zrobić gałkę - co myślicie o tym pomyśle ?

a co do końcówki tłumika, to faktycznie trochę nie pasuje, bezie jakaś fifka 50-60mm polerowana ;-)

Mytek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 156
Rejestracja: 19 lip 2009, 22:52
Lokalizacja: Debrzno/Człuchów

Post autor: Mytek » 08 lis 2010, 08:04

GerB3, Mi się widzi twoja audiczka ;) szkoda że ja nie mam szybru ;)
bardzo ładnie się audiola prezentuje wielki plus , jestem ciekawy tej 2 rurki

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl